בעקבות בהלת הקורונה: כל הסיבות להזמין חופשה ישראלית דווקא עכשיו

נגיף הקורונה גורם לשינויים במפת התיירות העולמית וסולל לנו הישראלים, את הדרך לחופשה ישראלית טובה ועשירה שהתיירים לא מפסיקים לשבח. כך תנפשו השנה בארץ ואפילו בזול 

למרות הבהלה האדירה שהוא מעורר בארץ ובעולם, משבר הקורונה כנראה עדיין רק בראשיתו. ההשפעה של הנגיף על ענפי הצריכה והייצור בקרב מדינות שלמות מייצר שינויים רבים באורח החיים האישי שלנו, כשהבולט מכולם הוא ענף התיירות. יותר ויותר ישראלים מבטלים את חופשתם המתוכננת במזרח ולא רק בסין עצמה. משהגיעו מקרים של הדבקות גם במדינות אירופאיות כמו איטליה, שוויץ ואוסטריה, רבים הבינו שכדאי לוותר השנה על חופשה מעבר לים ועדיף להתמקד בתיירות המקומית ופתרונות האירוח הרבים שהיא מציעה.

תיירות החוץ פוחתת, תיירות הפנים מתגברת

אנחנו אוהבים מאוד את החופשות השנתיות שלנו ומשקיעים בהן המון. אפשר לומר שהחופשה היא אפילו חלק בלתי נפרד מהישראליות וקשה מאוד לדמיין מצב שבו עם ישראל יעדיף לוותר על הנופש ולבלות בפסח הקרוב או יתר חודשי הקיץ בין ארבע קירות. למעשה, כבר עכשיו נרשם ביקוש מוגבר בקרב ישראלים רבים לחופשה בכל חלקי הארץ: צפון, דרום, כנרת, ים המלח, המרכז והרי ירושלים. מנהלים בענף התיירות מרגישים היטב את שינוי התוכניות ואת ההיענות הגבוהה של עם ישראל לנפוש בכל רחבי הארץ. העובדה שמספר התיירים פוחת בשל הנגיף מספקת מספר עצום של חדרים שמתפנים כעת לטובת תיירות הפנים, כך שתוכלו לבחור במגוון פתרונות אירוח עם טווח מחירים רחב ונוח לכל כיס.

חופשה ישראלית ברמה גבוהה

בהשוואת מחירים זריזה בין תעריפי החופשות במלונות הארץ שחלו בפסח 2019 לבין המחירים של חופשה ישראלית בפסח 2020, מתגלה פער של מאות שקלים. הסיבה היא כמובן הביקוש הגבוה שגורם לעליית מחירים. יחד עם זאת, הישראלים מעוניינים בחופשת מולדת ובבילוי בחיק הטבע והיופי המקומי. הודות לסטנדרטים הגבוהים של בתי האירוח והמלונות בישראל שמותאמים לתיירים מכל העולם, נוכל לצפות השנה לחופשה איכותית, נקיה, ברמה גבוהה וכמובן בעלת בופה עשיר וכשר.

לקריאה נוספת

כך תנפשו בסוויטה, צימר או מלון ישראלי בזול

אם תרצו לנפוש בישראל השנה במחירים אטרקטיביים מבלי להיקלע להוצאות כבדות ומבלי להתפשר על רמת החדר, רצוי להתמקד בפתרונות שיעזרו לכם להפוך לצרכנים נבונים יותר. באתר יד 2 תוכלו לרכוש יחידת נופש או סוויטה מהמנויים הקבועים במחירים מוזלים ולהשתמש בתאריכי החופשה שלהם לטובת כל המשפחה. חופשות אלה שכבר נרכשו מראש לא מושפעות מגל ההתייקרויות הנוכחי ולכן יהיו אטרקטיביות ומשתלמות בהרבה. מעבר לכך, תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות נופש ויחידות אירוח במחירים מאוד אטרקטיביים בכל רחבי הארץ: מדירות אירוח מקסימות וזולות בחרמון, דרך צימרים מעולים ועד שבוע בסוויטה במלון אילתי מפנק.

תיירות 2020 בארץ הקודש: בעצם, למה לא?

למרבה המזל ולמרות הנגיף, אין צורך לוותר על החופשה השנתית! בחיפוש קצר תוכלו לגלות אלפי מקומות לינה מעולים, נוחים וברמה גבוהה מבלי לייצר הוצאות כבדות. חופשה ישראלית דווקא השנה תגרום לכם לגלות מחדש את ענף התיירות המקומי שתיירים מכל העולם נהנים ממנו ומדברים עליו. זו הזדמנות פז להשקיע בעסקים הקטנים ובאחד הענפים הכי חשובים שלנו, שתמיד ישמח לקבל אהדה וחיזוקים מהקהל הישראלי.