איך שומרים על ייחודיות בסגנון הלבוש?

תמיד רציתם שיהיה לכם קו לבוש ייחודי משלכם? בכתבה הבאה תדעו איך לעשות את זה נכון

כיף לשמור על סגנון

הבגדים שאנחנו לובשים ביומיום אכן תורמים לרושם הראשוני שאנחנו נותנים לאנשים סביבנו, אבל בסופו של דבר, הם משמעותיים לא פחות עבור התחושה הפנימית שלנו. הלבוש היומיומי שלנו הוא דרך פשוטה, נגישה וכיפית להביע את עצמנו ולשמור על תחושה של ייחודיות בשגרה האפרורית והמשעממת. ולכן, זה לא באמת מפתיע שאנשים כיום בוחרים בבגדים בולטים וייחודיים יותר ויותר – כיף לשבור את התחושה הגנרית במשהו מפתיע ומרעיש, כיף להרגיש הכי אנחנו בעולם.

הבעיה היא שבשמירה על סטייל וסגנון הרבה פעמים פשוט קשה לדעת מאיפה להתחיל – הרצון קיים אבל הרעיונות פשוט לא עולים. בשביל לעשות לכם קצת סדר ולתת לכם השראה ריכזנו עבורכם כמה טיפים קלילים שיוכלו לעזור לכם למצוא את הסגנון האישי שלכם. בהצלחה!

תלכו על בגדי וינטג'

בגדי וינטג' הפכו בשנים האחרונות לדבר הכי חם בשוק. מדובר בבגדים מיושנים, לעיתים בגדי יד שנייה, שנמצאים במצב טוב ומוכנים למכירה. הבגדים מגיעים במגוון סגנונות ועיצובים – החל מעיצובים בוהקים של האייטיז והניינטיז ועד לעיצובים פרחוניים, אלגנטים ומלאי תמימות היישר מהסיקסטיז. כי אם אתם מחפשים דרך פשוטה לשבור את הסטייל הגנרי של היום – למה שלא תלכו בעצם אחורה בזמן?

תעצבו לעצמכם חולצה מגניבה

בתי עסק מציעים כיום למכירה מגוון אדיר של חולצות בשלל צבעים, גזרות, עיצובים וסגנונות. ועדיין, המגוון האדיר ככל שיהיה, לא תמיד קולע. בדיוק מהסיבה הזאת, אתרים רבים באינטרנט, בינהם עדן חולצות, מציעים שירותי הדפסה על חולצות. הדבר המיוחד בפלטפורמה המגניבה הזאת היא שאת החולצה שלכם אף אחד לא יעצב בשבילכם – עם קצת מחשבה, הרבה תכנון ולא מעט התלבטויות, תוכלו ליצור מאפס כל חולצה שעולה לכם על הדעת. באופן כזה תוכלו להביע את האישיות המיוחדת שלכם, הסגנון האישי שאתם כל כך אוהבים ובעיקר – את התחושות האישיות שהייתם רוצים להקרין החוצה. את החולצה תוכלו לקשט במשפט שמעורר בכם השראה, בתמונה של הלהקה האהובה עליכם, בציור מוכר או כל רעיון אחר שעולה לכם על הדעת. אז באיזה עיצוב תבחרו?

תתחדשו באקססוריז יוקרתי

דרך פשוטה לא פחות, תהיה כמובן להתחדש באקססוריז אופנתי. כיום ניתן למצוא בכל חנות אופנה מגוון אדיר של תכשיטים בשלל סגנונות עיצוביים – החל מעגילים פשוטים ושרשראות עדינות ועד לצמידים בוהקים בגוונים חזקים, עגילי חישוק בעיצובים רועשים ואפילו משקפי שמש מגניבות. הדבר הנחמד באקססוריז זה שהוא יכול לשדרג כל לוק יומיומי שתבחרו בו – כל חולצה משעממת או סגנון מיושן יוכלו בקלות להיראות מיוחדים יותר עם השרשרת או הצמידים הנכונים.

תפתיעו בנעליים מגניבות

דרך מגניבה נוספת להביא את הסטייל שלכם לידי ביטוי, תהיה להתחדש בזוג נעליים מגניבות. נעליים מגיעות בשלל סגנונות ועיצובים ויכולות לעזור לכם לחזק את הלוק הקיים או לחילופין להוציא ממנו צדדים חדשים. תוכלו ללכת על נעליים אלגנטיות ופשוטות, נעליים רועשות ומלאות בשיק, נעלי עקב יוקרתיות ואפילו – בסניקרס קלילות וכיפיות. אז מה יהיה הזוג המושלם עבורכם?

תשמרו על ראש פתוח

בכל הנוגע לחישוב מחדש של סגנון הלבוש שלנו, חשוב מאוד לשמור על ראש פתוח. מצד אחד, אל תפסלו על הסף את הבגדים שיש לכם כבר בארון – קניתם אותם מסיבה מסוימת, שאולי תוכל לסייע לכם בבחירת הבגדים כיום. מצד שני, תפתחו את עצמכם לסגנונות חדשים, תרגישו חופשיים להתייעץ עם החבר או החברה עם הסגנון הכי רועש שאתם מכירים והכי חשוב – אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות. הסגנון האופנתי שלנו הוא כנראה אחד המקומות בהם היצירתיות האישית שלנו באה לידי ביטוי באופן המשמעותי ביותר ביומיום – תנצלו את זה. יאללה, עכשיו רק נשאר לכם להתחיל. בהצלחה!