איך לבחור ריהוט משרדי?

משולחנות עבודה ועד כיסאות: לריהוט משרדי יש חלק חשוב בבניית העסק שלכם. יש לנו כמה המלצות מעולות עבורכם וגם טיפים לחסוך בעלויות

אחרי שבחרתם את המיקום המושלם למשרד שלכם, מגיע שלב העיצוב ורכישת הריהוט. אם אתם לא בטוחים איפה להתחיל, ואיזה ריהוט יתאים בדיוק – יש לנו כמה נקודות למחשבה בשבילכם

שולחנות עבודה

שולחנות כתיבה ושולחנות מחשב הם כמובן המצרך הבסיסי הנדרש בכל משרד. בשוק קיים מבחר רחב מאוד, וניתן למצוא שולחן מנהלים מפואר לצד שולחנות מחשב בסיסיים. שימו לב – המחיר בהתאם; העלות של שולחנות עבודה בסיסים עשויה להיות כמה מאות שקלים ואילו המחיר של שולחנות מנהלים עשוי להגיע גם לכמה אלפי שקלים. מכיוון שכך, כדאי לתכנן קודם לכן את מתאר המשרד, לבדוק כמה עמדות עבודה יידרשו, ולקבוע תקציב כולל לרכישה.

מלבד זאת, לפני רכישת שולחן עבודה יש לשקול את הדברים הבאים:

  1. מידות – ודאו כי השולחנות שנבחרו מתאימים למידות המשרד.
  2. חומר גלם – רצוי לבחור שולחנות העשויים חומרי גלם איכותיים.
  3. לפני שקונים, מנסים – כיום ניתן לרכוש רהיטים אונליין במבצעים אטרקטיביים. אך לפני שממהרים להשלים את הרכישה, בדקו אם ניתן להגיע לחנות כדי להתרשם מהפריט ולבדוק שאכן מדובר בשולחן איכותי ויציב העונה על דרישותיכם.

התאמת כיסאות

במידת האפשר, מומלץ לבחור את השולחנות ואת הכיסאות באותה החנות. כך גם תוכלו לוודא כי הכיסא אכן מתאים לשימוש עם השולחן. אם בכל זאת בחרתם לרכוש את הכיסאות אצל ספק אחר, רצוי מאוד לבחור בכיסאות מתכווננים. כיסאות אלו יאפשרו לעובדים להתאים את גובה המושב ואת זווית משענת הגב באופן אישי, וכך יסייעו ליצור סביבת עבודה בריאה ונעימה.

עוד כמה נקודות למחשבה בעת רכישת כיסאות:

  • כיסא נייד או נייח – כיום, מרבית מקומות העבודה בוחרים בכיסאות בעלי גלגלים. כיסאות מעין אלו מאפשרים לעובד תנועה נוחה ממקום למקום, ולכן הם יהיו בדרך כלל נוחים יותר.
  • ריפוד – כיסא עבודה אמור לשרת אותנו חלק ניכר מהיום. לכן, בחרו כיסא מרופד ונוח שיספק את התמיכה הנדרשת לעובדים שלכם.
  • חומר וצבע – אם אתם מעוניינים בכיסאות שישמשו אתכם שנים ארוכות, בחרו במוצר איכותי ובצבע נטרלי יחסית וכהה. כיסא בצבע שחור או כחול כהה ייראה טוב גם אחרי כמה שנות שימוש, וזאת בניגוד לכיסא בצבע בהיר, שכל כתם קטן עליו יבלוט.

אזור המנוחה

לרוב כל עמדות העבודה במשרד דומות למדי זו לזו, למעט הטאץ' האישי שכל עובד מעניק לפינה שלו. אך ישנו אזור אחד במשרד שחשוב להשקיע בו קצת יותר מחשבה יצירתית – אזור המנוחה. אזור זה משמש את העובדים בשעת ארוחת הצהריים, או כאשר הם זקוקים לכמה דקות של שקט. לכן, חשוב שיהיה כאן שולחן אוכל נוח וקל לניקוי וכיסאות נאים, ומומלץ בהחלט לבחור בצבעים שמחים ומעוררים. לצד אלו, רצוי ליצור פינת רגיעה, ולשלב בה כורסאות נוחות ואפילו פוף נעים לישיבה. אם תרצו ליצור אזור מנוחה מפנק באמת, התייעצו עם מעצב פנים שיסייע לכם להשלים את המראה באמצעות האקססוריז הנכונים.

לקריאה נוספת

אפשר גם יד שנייה!

כפי שניתן להבין, רכישת ציוד משרדי יכולה להיות כרוכה בהוצאה כספית לא מבוטלת. עם זאת, כיום ישנן אפשרויות אחרות שיסייעו לכם לרהט את המשרד בתקציב נמוך יחסית. תוכלו לדוגמה לרכוש את הריהוט ממשרד אחר העומד להיסגר או מעסק שעובר דירה ומעוניין למכור את הרהיטים שברשותו. בדרך זו תוכלו לקבל ריהוט יד שנייה אך עדיין לשמור על קו עיצובי אחיד במשרד.

אפשרות אחרת היא דווקא ליצור מראה מגוון ואקלקטי. תוכלו לרכוש רהיטים מיד2 מאנשים פרטיים או מחנויות המתמחות בכך. באמצעות דרך פעולה זו תוכלו ליצור מראה צעיר ומרענן,

רכישת ציוד משרדי וריהוט למשרד צריכה להיעשות אחרי הגדרת צרכים ברורה וקביעת תקציב מקסימלי. כיוון שתבלו במשרד חלק גדול מהיום שלכם, השקיעו גם מחשבה בעיצוב הכולל שלו, והכי חשוב – תיהנו מהתהליך! זאת ההזדמנות לבטא גם את הצד היצירתי שלכם.