אטרקציות מובילות למסיבת רווקות מושלמת

מתכננות מסיבת רווקות וזקוקות לרעיונות לפעילויות ואטרקציות? יש לנו כמה טיפים שיקלו עליכן. תנו הצצה!

תכנון נכון מתחיל בתאריך וברעיונות מוצלחים

קביעת תאריך למסיבת רווקות הוא אחד הדברים היותר קשים לביצוע. לרוב מדובר ב-15-20 בנות שצריכות להחליט על תאריך שנוח לכולן. בגלל שזה חלק מאוד מאתגר, מומלץ כי מארגנת המסיבה תחליט על שני תאריכים אופטימליים ותציע אותם לקבוצה. כאשר יש בחירה בין שני תאריכים, הרבה יותר קל למצוא תאריך במהירות.

לאחר התאריך תצטרכו להחליט על מיקום וגם בעניין זה יש המון דעות והן יושבות בעיקר על העלות או הרצון להיות במקום איכותי מאוד. כאן חשוב שתהיו תואמות לתקציב ותסבירו למה בחרתן 2 אפשרויות אלו שמהן תתבצע הבחירה. זכרו, המטרה היא לא להגיע למחלוקות, אלא להביא את קבוצת החברות לערב של כיף שישמח את הכלה.
תכנון נכון של משחקים למסיבת רווקות

מסיבת רווקות צריכה שיהיה בתוכה תוכן. אם החלטתן שאתן תכינו את התוכן, תוכלו להכין בעצמכן או לבקש מכמה משתתפות שישימו יד ויעזרו בבצעו המשימה. בכל מקרה מומלץ להיכנס לפורטל קרמל ולראות מספר אפשרויות עבור משחקים למסיבת רווקות שיהפכו את המסיבה לסופר מיוחדת. קיבצנו עבורכן מספר דוגמאות מצוינות למספר משחקים מלהיבים שדלינו מתוך פורטל קרמל.

  • בינגו חתן כלה – אתן מכינות שאלות על הכלה והחתן והתשובה בדף הבינגו.
  • חפשי את המטמון – אתן מחביאות מתנות לכלה עם רמזים והיא צריכה למצוא אותן
  • נחשי איפה הכרנו – הבנות במסיבה מכינות סיפור משותף לכלה ולכן והיא צריכה לנחש של מי הסיפור.
  • חידון חתן כלה – המשחק המוכר ביותר שבו אתן שואלות את החתן שאלות מראש ומצלמות והכלה עונה תשובות ושותה אלכוהול במידה וטעתה.
  • נחשי את האיבר – אתן מצלמות איברי גוף של גברים שונים וגם של החתן והכלה צריכה לנחש מה שייך לבחיר ליבה.
  • הרשת החברתית – משחק אחד הפופולריים בשנתיים האחרונות. כל אחת מעלה תמונה או סרטון מהמסיבה של רגע מצחיק/ מרגש/ מיוחד לרשת החברתית. זו שבתום המסיבה קיבלה את הכי הרבה תגובות ניצחה.
  • זהי את קולו של החתן – משחק שיבחן את יכולת השמיעה של הכלה והאם תצליח לזהות מבין הקלטות שונות של גברים את קולו של בעלה לעתיד.
  • שתי אם… – כל אחת בתורה שולפת פתק, אם המשפט שכתוב עליו מתייחס אליה היא תאלץ לשתות צ'ייסר, אם לא אבל הוא נכון לגביי הכלה על הכלה יהיה לשתות. חשוב! הכינו מראש פתקים עם עובדות או חוויות כמו: "לבשת פעם חוטיני" ואף דברים יותר מפולפלים.
  • אמת או צ'ייסר – כל משתתפת בתורה תשלום קלף מתוך קערה עם קלפים שהכנתן מראש בהם רשום משפטים שחלקם נכונים לגבי הכלה וחלקם שקר. זיהית אם זה שקר או אמת לא תשתי אבל אם טעית הצ'ייסר כולו שלך.

אטרקציות מובילות שכדאי להכיר

במסיבת רווקות נהוג גם להביא מפעילים חיצוניים מכל מיני סוגים. בפורטל קרמל תוכלו למצוא את כל האטרקציות למסיבת רווקות וכן מספר מפעילים מומלצים כמו: דראג קווין, קוראת בקפה, סקסולוגית, סטנד אפ אישי, סדנאות ריקוד מגוונות שיהפכו את מסיבת הרווקות לאטרקטיבית מאוד.

הזמנה של מפעיל חיצוני תוריד ממכן את הלחץ ותאפשר לכן ליהנות מהמסיבה בלי הצורך לדאוג להוביל את המסיבה. בנוסף מפעיל/ה מספקים לכם חוויה ייחודית כזו שלאו דווקא הייתם יכולים לארגן לבד וכן, מאפשרים לשבור את הקרח בקלות יתרה שכן מדובר באיש מקצוע שבא ומעביר את החוויה. שימו לב שאתם בוחרים בהפעלה או אטרקציה שיתאימו לכלה ולאופי המשתתפות, כלומר, דראג תתאים לכלה משוחררת וקלילה ולעומתה לכלה יותר צנוע ייתכן ולא.

עיצוב לצורך אווירה

עוד חלק מאוד חשוב בארגון המסיבה הוא לעצב את המקום בו חוגגים בהתאם לאווירת מסיבת הרווקות שרוצים לשדר, בין אם אווירה סקסית או יותר מוצנעת חשוב מאוד לדאוג לכך. בין הדברים שכדאי לדאוג בעיצוב יהיה שלט bride to be, שטיח אדום אם מדובר במקום גדול ובצדדיו בלונים, מסגרת לצילומים אותה ניתן גם להשיג יד שנייה ממסיבה אחרת ולחסוך בעלות, דגלונים של כלה לעתיד וכדומה.

אוכל מותאם למסיבת הרווקות

כאשר ניגשים לבחירת החלק היותר טעים במסיבה – האוכל! חשוב מאוד לשים לב כי הוא מותאם לסוג המסיבה שארגנתם. בין האפשרויות תוכלו לדאוג ל"על האש", לבורקסים וקרואסונים, סלטים מגוונים וכדומה, תוכלו להכין את האוכל בעצמכן או להזמין קייטרינג שיעשה זאת עבורכן. אם המסיבה היא רק בשעות הבוקר בחרו אוכל קליל כמו הזמנה של ארוחות בוקר ממסעדה או בהכנה עצמית ועם המסיבה בצהריים או בערב לכו על אוכל בשרי ומשביע.

לסיכום, עבור מסיבת רווקות רעיונות רבים שיעניקו לכם חוויה בלתי נשכחת ובעיקר לכלה לעתיד. שימו לב, שכאשר מתכננים מסיבת רווקות בין אם בוחרים הפעלות או אטרקציות איכותיות ובין אם מארגנים פעילות לבד חשוב לקחת בחשבון את כל הפרמטרים מההתחלה ועד הסוף, מהפרטים הגדולים ביותר ועד הפרטים הקטנים ביותר.

זכרו! להתחיל עם התאריך והמיקום זה הדבר הנכון לעשות ולאחר מכן לחשב את התקציב, לתכנן את ההפעלות השונות והאוכל שיהיה במסיבה. גם אם יש לכן קושי במציאת האטרקציות למסיבה או המשחקים, אל תאמרו נואש, פשוט כנסו לפורטל קרמל בו ריכזו עבורכם את כל המידע שנחוץ לשם ארגון מסיבת רווקות מושלמת.