אהבה באוויר: כך תפתיעו את בני הזוג בוולנטיין

זוגות שימו לב, הוולנטיין תיכף כאן. אז איך תפתיעו, תחדשו, תשקיעו, תפרגנו ותרעיפו לבבות על האהובים שלכם השנה?

אומרים עלינו, הישראלים, שאנחנו תמיד מחפשים סיבה למסיבה. צודקים. הרי לצד כל החגים העבריים אנחנו נהנים לחגוג גם שלל מועדים מהעולם כמו האלווין, קריסמס, נובי גוד וכן, גם את הוולנטיין דיי, שנחגג מידי שנה ב-14 לפברואר. גייסנו כמה רעיונות מרגשים ומקוריים שיגרמו לאהובים שלכם להתאהב מחדש עד הגג:

דייט אוכל: מתאים לכל הזוגות ואף פעם לא נשחק

מכירים את הרגע הזה בקומדיות הרומנטיות ההוליוודיות, שבו היא מגיעה לדייט אצלו בדירה, הוא מוזג יין בנונשלנטיות ואז שולף תבשיל מושלם מהתנור בזמן שהיא משמיעה תקליטים ישנים בסלון? לפעמים נדמה שהרומנטיקה והקיטש לא חלפו מן העולם ואין נפלאה יותר מאהבה שעוברת דרך הקיבה. דייטים של אוכל הם פתרון מעולה לזוגות חדשים וותיקים ואפשר לנצל אותם לערב של בישול ביחד, ארוחה בהפתעה במסעדה ואפילו סעודת שף פרטי עם כמה זוגות חברים.

הופעות שוות בכל אזורי הארץ: מגבש וממלא באנרגיה

עם השנים הפך הוולנטיין למעין אירוע לא-פורמלי שכזה, שבו מתקיימים אינספור מופעי מוזיקה, מופעי סטנד אפ, הצגות ועוד. לא מדובר בהופעות ענק בפארק הירקון או סמי עופר, אלא מופעים אינטימיים ומהנים, שמתאימים במיוחד לכם ולנפש התאומה. תוכלו למצוא מגוון רחב של כרטיסים להופעות בקופות, אך גם לחפש רעיונות טובים להופעה הקרובה לביתכם באמצעות מוכרים מיד שניה, שמסיבה כלשהי בחרו לוותר על הכרטיסים.

חופשה בהפתעה: הכי מרגש

נדמה שאין מתנה אוהבת ואטרקטיבית יותר מחופשה זוגית בארץ או בחו"ל וכשהיא משולבת בחגיגות יום האהבה הלועזי, מדובר במחווה מרגשת בהרבה. למרות שחודש פברואר עדיין מאופיין במזג אוויר קר, אין שום מניעה למצוא מקומות במתחם נופש עם בריכה מחוממת או להזמין טיסה ומלון לסופ"ש מושלג ומקסים בצפון אירופה.

אימוץ כלבלב או חתלתול: הצהרת כוונות

אם אתם פתוחים לרעיון האימוץ של חיית מחמד חדשה ונמצאים כבר לא מעט זמן ביחד, כלב או חתול יכולים להעניק הרבה גיוון וחדשנות לזוגיות שלכם וגם לגרום לה במידה מסוימת, לעמוד במבחן האחריות ההדדית. בני זוג שמפתיעים עם כלב או חתול חדש (נו בסדר, גם תוכים, ארנבים, אוגרים וכל חיה אחרת) בעצם מבשרים על הצהרת כוונות מצידם. חייכו, זה צעד מרגש.

סבלטו לכם מקום: השכרה ללילה במיקום שווה

אתם מהצפון ורוצים להפתיע בלילה רומנטי על הטיילת בתל אביב? רוצים להתעורר עם הזריחה ולצאת לסיבוב בשוק על הבוקר? כבר שנה שאתם מבטיחים שתיסעו לראות את זרימת החורף בבניאס ולישון לילה בסביבה? סבלט הוא עולם חדש של דירות להשכרה למרחקים קצרים של מספר ימים ועד חודשים ותוכלו לנצל אותו כדי ליהנות מסוג של מיני-חופשה מקוצרת ובזול.

אין לכם זמן להפתעות מפוצצות? לפעמים מחווה קטנה עושה את העבודה

זוגיות אוהבת ומכילה מכירה בכך שהעיקר הוא הכוונה. לכן תוכלו להפתיע גם במשהו שבני הזוג אוהבים או רוצים ללא קשר לוולנטיין. מטייק אוואי מהסושייה שהיא הכי אוהבת ועד כורסת הטלוויזיה שהוא חולם עליה בסלון, כל מתנה תהיה נכונה וראויה. אם התקציב דל ואתם בכל זאת רוצים להתייחס ליום הכי דביק בשנה, גם ברכה אמיתית מהלב, קולאז' תמונות קטן והקדשת שיר ברדיו בטוח יעשו את העבודה.