Yadata: המחשבון החכם מבית יד2 שיודע להעריך את שווי הנכס שלכם

מוכרים או קונים דירה? זו תקופה מצוינת בשבילכם. הכירו את המחשבון שבעזרתי תוכלו לדעת כמה כל דירה שווה!

מכירה וקנייה של דירה הן ללא ספק בין ההחלטות הגדולות ביותר שאנחנו עושים במהלך חיינו. יתירה מכך, בתקופה חסרת ודאות שמספקת אינספור הזדמנויות – שווה להיות עם היד על הדופק. לכן, לפני שאנחנו ניגשים לממש את הרווחים ולמכור דירה להשקעה, או בזמן החיפושים אחרי דירת החלומות שלנו, כדאי להחזיק במידע המדויק, הרלוונטי והעדכני ביותר על הנכס שלנו ועל הדירות שאנחנו מחפשים.

מה מיוחד במחשבון החכם של יד2? ומה הופך אותו לכלי אמין שאפשר להשתמש בו להערכת שווי נכסים בישראל?

הערכת שווי תוך מספר שניות

מצאתם דירה מעניינת ואתם רוצים לדעת מה המחיר המדויק שלה? עם Yadata ניתן לקבל הערכת שווי נכס תיק תק על פי מאפיינים כמו כתובת הנכס, קומה, מספר חדרים ושטח. כמו כן, המחשבון לוקח בחישוב הכולל נתונים נוספים כמו חנייה, מרפסת, מחסן ואלמנטים נוספים כמו האם הנכס משופץ או זקוק לשיפוץ. לאחר שהמחשבון למד ובדק את המאפיינים הייחודיים של הנכס, הוא יציג את אומדן המחיר המתאים ביותר עבורו.

ניתן להשתמש במחשבון ללא תשלום או הגבלה בשימוש, עם מילוי חופשי וללא קשר למודעות הפעילות בלוח של יד2.

העתיד כבר כאן

מחשבון Yadata מתבסס על טכנולוגיה מתקדמת של Machine Learning, המבצעת ניתוח חכם של הנתונים ומפיקה הערכה משוקללת ומעודכנת. החישוב מתבצע באמצעות אלגוריתם ייחודי, על פי בסיס הנתונים חסר המתחרים של יד2, מה שמבטיח את הערכת השווי מדויקת שתוכלו לקבל באופן נוח ומהיר.

הערכת השווי משוקללת בין היתר על פי מודעות מלוח יד2, נתוני האמת של רשות המיסים, נתוני הדירה, הבניין והאזור וניתוח של מומחי נדל"ן. היקף הנתונים הרחב של יד2, לוח המודעות הגדול ביותר בישראל, מאפשר לכם לקבל הערכת שווי לכל סוג נכס, בכל נקודה על פני מפת ישראל, ללא קשר לכמות המודעות הפעילות בלוח של יד2 ביישוב/שכונה/רחוב.

לקריאה נוספת

Yadata: הדרך לעסקה המשתלמת ביותר

בתוך ים המודעות, הדירות, ההזדמנויות והצעות המחיר, מחשבון Yadata הוא כלי שמציע יציבות, ודאות והערכת שווי ריאלית ואובייקטיבית. כאשר עומדים מול עסקה גדולה ומשמעותית כמו עסקת נדל"ן, הצעה של מחיר נכון במודעת מכירה, או היכולת להיכנס למו"מ עם ידע מוקדם ומבוסס על שווי הדירה אלה דברים שחייבים לקבל תשומת לב, מה שיכול לחסוך לכם עשרות ומאות אלפי שקלים. לכן, לפני שאתם מפרסמים מודעה למכירה או נכנסים למו"מ לקנייה, היכנסו ל-Yadata של יד2 כדי לוודא שאתם עומדים לעשות את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם.

איך תעלו את שווי הנכס?

בואו ניגש לתכלס. מהם הפרמטרים שיעלו את מחיר הדירה? ממחקר שבוצע על ידי האלגוריתם עליו מבוסס Yadata, עולים מספר ממצאים מעניינים. למשל, דירה עם מרפסת שווה 7.4% יותר. בחלק מהערים, כגון אשקלון, בת ים וראשון לציון, מרפסת מוסיפה 9%-10% לשווי הדירה, בהשוואה לדירות דומות. ומה לגבי שיפוץ? על פי נתוני מחשבון Yadata, שיפוץ דירה מוביל לעלייה של 5.5% בממוצע בערך שלה. בתל אביב וירושלים השיפוץ מעלה את ערך הנכס באחוז נמוך יותר (3% בתל אביב, 3.8% בירושלים, בממוצע), בעוד שבערים כמו אשקלון, שיפוץ הדירה לפני המכירה ישתלם הרבה יותר, ויעלה את ערכה בכ-10% בממוצע.

*המחשבון מספק אומדן מחיר בלבד ולא נועד להחליף בדיקת שמאי מוסמך.