GetMoving: השוואת הובלה אמיתית, פשוטה, מהירה ובחינם

הזמנת שירותי הובלה לדירות, משרדים ועסקים – פשוט ובטוח מתמיד! מהיום, לא תהיו עוד "לקוחות שבויים", תקבלו תמורה מלאה לכסף שלכם ותזכו לשירות ברמת מצוינות.
והמחיר? מובטח שיהיה נמוך ומשתלם. אז איך זה בעצם עובד? האם באמת ניתן לערוך השוואת מחירי הובלה זמן אמת? כל הפרטים והתשובות – לפניכם

זוכרים איך בעבר היינו מזמינים חברת הובלות? היינו פותחים את ספר הטלפונים הגדול ומתקשרים לקבל הצעות מחיר. מאז, התפתח תחום האינטרנט, ואיתו חיפוש חברות הובלה באמצעות אינדקס אתרים. אבל עדיין בכל זאת, תמיד נאלצנו "להמר" ולהסתכן בבחירת בעל מקצוע, מבלי שתהיה לנו כל שליטה על התוצאה ועל רמת השירות שנקבל.

כאן בדיוק נכנסה לתמונה חברת Getmoving  השוואת מחירי הובלה בשנת 2015, לפני כ-5 שנים, הראשונה שפיתחה מערכת השוואת מחירי הובלה הפועלת בזמן אמת, אשר מאפשרת לכם לבצע השוואה אמיתית בין חברות הובלה, ולא רק השוואת מחירי הובלה, אלא גם השוואת דירוג והמלצות, השוואת וותק וניסיון ועוד פרמטרים חשובים אחרים.

הובלה בטוחה זה הכל

היזהרו להתפתות למחירים זולים שקיבלתם בטלפון מחברת הובלות אנונימיות, אשר אינן מפוקחות על ידי אתר גטמובינג. הצעה שאינה מגובה באישור הזמנה כתוב עם התחייבות ליום, שעה, פרטי תכולה וכיסוי ביטוחי היא מתכון לקבלת שירות לקוי, לתוספות מחיר ביום המעבר ובעיקר לכעס, אכזבה ועצבים שאין בהם צורך כלל וכלל מלכתחילה.

בחברת Getmoving שמים דגש על הבטחון שלכם והשירות האיכותי, אשר מובטח לכם, בכל מעבר דירה, משרד ועסק על ידי התחייבויות חוזיות כתובות. לאכיפת ההתחייבויות והבטחתן, הוכשר צוות שירות לקוחות ייחודי המתמחה בתחום ההובלה, אשר עומד לרשותכם ובחינם, לכל אורך תהליך המעבר.

שירות הלקוחות יסייע לפתור בעיות אם יצוצו כאלה, בזמן אמת ממש. שירות לקוחות מהיר אשר מתחייב לענות לכל שיחה עם המתנה שלא תעלה על דקה אחת! פשוט מחייגים ומדווחים בזמן אמת על כל בעיה או מחלוקת ומיד צוות השירות יפעל למציאת פתרון הבעיה, כך שאתם תיוותרו עם טעם טוב ועם שביעות רצון.

מחויבים לשירות מקצועי

אבל בזה לא תמו הצעדים שנקטה Getmoving על מנת להבטיח לכם רמת שירות גבוהה, תמורה אמיתית לכסף שלכם ובטחון מלא לכל מקרה של נזק אפשרי. לכן, כל חברת הובלה הנמצאת במערכת החברה, חתמה על אמנת שירות מחייבת כהסכם משפטי לכל דבר ועניין, ובה פירוט דרכי ההתנהלות, פיצויים מוסכמים ללקוחות עבור איחורים, עבור אי הגעה ללקוח מכל סיבה שהיא ואפילו מחירון תוספות ברור וידוע מראש, למקרים בהם תבקשו להוסיף להובלה פריטים אשר אינם מופיעים באישור ההזמנה הסופי.

כך שגם במקרים אלה, לא תהיו שבויים בידי חברת ההובלה והמחיר אותו תשלמו בעבור תוספת יהיה הגון, בפיקוח ותואם את המחירים בענף.

כיצד עובדת מערכת השוואת מחירי הובלה?

ביצוע השוואה בין הצעות חברות ההובלה נעשית ב-3 שלבים, קצרים, פשוטים וקלים;

בשלב הראשון, תמלאו את כתובת המוצא ממנה אתם עוברים, את כתובת היעד, אליה אתם עוברים, תאריך הובלה ושעה רצויה.

בשלב השני, תוכלו לסמן את כל המוצרים אותם אתם מבקשים להוביל, כמו מכונת כביסה, סלון, ארונות, מיטות ובכל אחד מהם תוכלו לסמן אם ברצונכם להוסיף שירות פירוק והרכבת רהיטים.

בשלב השלישי והאחרון, תזינו שם, טלפון ודוא"ל לצורך אימות וקבלת אישור הזמנה. חשוב מאד לדעת, פרטיכם האישיים לא יחשפו בפני חברות הובלה אשר משתתפות במכרז ורק אם וכאשר תבחרו בהצעת המחיר המשתלמת ביותר שנראית לכם, גם אתם וגם חברת ההובלה שבחרתם תקבלו אישור הזמנה עם פרטי הצדדים המלאים.

ומה קורה עכשיו?

המערכת של Getmoving מזמינה את כל חברות ההובלה שנמצאות באזור המוצא והיעד שלכם, לתת הצעת מחיר מדויקת על פי הקריטריונים והתכולה הספציפית שלכם.

הצעות המחיר ויתר המידע הרלוונטי, יחל להופיע תוך שניות בודדות ועד מספר דקות על גבי צג הנייד או המחשב שלכם וכל שנותר לכם הוא לצפות במחירים המוצעים, בציון הדירוג של המציע, אשר ניתן לו ע"י אלפי משתמשי עבר וביתר המידע שנאסף עבורכם על חברת ההובלה.
כנסו למצוא שירותי הובלות בתל אביב ותחוו בעצמכם כמה קל פשוט ומשתלם למצוא היום חברת הובלה.

איך תדעו כמה קרטונים יהיו לכם בהובלה?

אל דאגה, גם על זה חשבו במערכת Getmoving, על סמך אלפי הובלות, ידוע למערכת כמה קרטונים בממוצע יש בכל גודל דירה ע"פ מספר החדרים שבה.
כך שברגע שסימנתם כי אתם עוברים מדירת 4 חדרים, יופיע טווח של 70-80 קרטונים. המחיר להובלה שיופיע בדף תוצאות סיום המכרז כולל כמובן את הובלת כל הקרטונים ליעד החדש.

ומה לגבי הובלה עם מנוף?

אם תרצו להיעזר בשירותי מנוף, על מנת למזער נזקים ובכדי להעלות תכולה גדולה הישר לדירה או לבית העסק מפאת גודלם הרב או משום הגבלות אחרות, כל שנדרש הוא לסמן את הקוביה בכתובת המוצא או היעד שברצונכם מנוף הרמה.

התיאום בין חברת ההובלה ובין חברת המנופים, לא תעסיק אתכם אפילו לרגע. חברת ההובלה היא זו שאחראית על התיאום וגם על הביצוע, כך שכמו שאמרנו- הכל הופך לפשוט יותר וקל יותר.

עוטפים וממגנים את התכולה שלכם

לא שכחנו גם את הפרט החשוב הזה, כל פריט שיצא מהבית שלכם יהיה עטוף וממוגן בעזרת, ניילון נצמד, המוכר בכינוי שרינק. כך יעטפו הטלוויזיות, הספות, השולחנות ויתר הרהיטים הרגישים, הדורשים עיטוף ומיגון.

עיטוף התכולה הוא הכרח לא רק עבורכם, אלא במיוחד עבור חברת ההובלה; הסיבה לכך ברורה, מיגון והקטנת הסיכוי לגרימת נזק לרהיטים שלכם.

תוסיפו שירות אריזה ופריקה וצאו לחופשה

בעזרת שירות האריזה והפריקה לא תרגישו שאתם עוברים דירה או משרד.
לא יהיה כל צורך ברכישת קרטונים למעבר דירה מכיוון שהשירות כולל את אספקת הקרטונים.

הזמנת שירות אריזה ופריקה, חוסך מכם את הצורך לארוז את כל תכולת הבית לארגזים. לא תצטרכו לארוז את כל כלי המטבח, לא תצטרכו לארוז את בגדי הלבוש מארונות הבגדים ובקיצור, אתם יכולים לצאת לחופשה, לבית קפה או לכל מקום אחר ולחזור ליעד החדש בו הכל יחכה לכם, מוכן, מסודר ומאורגן.

אספקת חומרי אריזה וקרטונים עד אליכם

בגטמובינג חשבו על הכל, בכדי שיהיה לכם פתרון מלא ומקיף 360 בכל הקשור לענף ההובלות. תוכלו להזמין קרטונים וחומרי אריזה, במחיר נמוך והמשתלם בישראל. בחנות האינטרנטית תמצאו חבילות למעבר דירה, חבילות למעבר משרד, קרטונים במגוון גדלים וסוגים, גלילי ניילון נצמד, דבק מסקינטייפ, ניילון בועות, נייר אריזה, כלי עבודה ועוד הרבה מוצרים איכותיים במחירים שלא תמצאו באף מקום אחר. לקניית חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה פשוט לחצו על הקישור או על סמל החנות באתר Getmoving או הגיעו לאחת מנקודות הרשת הפזורות ברחבי הארץ: סניף בני ברק, נתניה, חיפה ויבנה.

קרטונים למעבר דירה ולהובלת משרדים תוכלו לרכוש בבודדים או במסגרת מארזי חסכון ולקבל את המוצרים תוך 48 שעות עד מקום חפציכם.
ההתמחות והניסיון שנצטברו במהלך השנים, הביאו למצוינות באיכות וברמת המוצרים, כך שיתאימו לכם באופן מושלם ויבטיחו שביעות רצון יוצאת מן הכלל.

Getmoving: אחסנה בפריסה ארצית מלאה

ולסיום, אם חשבתם שנותר קצה אחד לא סגור, חשבו שוב! גם שירותי אחסנה תקבלו תחת קורת גג אחת בכל אזור ברחבי ישראל.

שירותי אחסון תכולה במרכז, בדרום הארץ, בצפונה, בירושלים ובכל מקום שתבקשו תוכלו לאחסן את החפצים שלכם, לפרקי זמן משתנים על פי רצונכם.

יותר מזה, מקומות האחסנה כוללים את כל השירותים שיש לענף האחסון להציע וביניהם: חדרי אחסון פרטיים עם מפתח/ קוד אישי רק לכם, מצלמות במעגל סגור 24/7, מוקד בטחון סביב השעון, ביטוח לתכולה שבאחסנה, מקום נקי ומודבר באופן קבע, אזעקה, נגישות בכל ימי ושעות הפעילות ושירות לקוחות ברמה שעוד לא הכרתם.

כמו שאמרנו, שצורך ופתרון נפגשים, דברים מורכבים הופכים פשוטים.
GetMoving – הדרך הנכונה להזמנת שירותי הובלה!