9 טיפים לעיצוב מטבח חדש בתקציב מוגבל

אתם לא צריכים להתחיל בשיפוץ מאסיבי כדי להשיג מראה רענן למטבח שלכם. הנה כמה טיפים לשדרוג יפה, יעיל וזול

חידוש המטבח: כיצד עושים זאת בתקציב נמוך?

שיפוץ של מטבח יכול לעלות עשרות אלפי שקלים, בעיקר אם גם מחליפים את מוצרי החשמל. אבל אם אין לכם תקציבים גבוהים, דעו שאתם ממש לא צריכים לשלם כסף גדול כדי לשנות את העיצוב במטבח הישן שלכם. הנה כמה דרכים לרענן את המטבח בתקציב נמוך:

ידיות

שינוי הידיות בארונות המטבח זו הדרך הקלה והמהירה ביותר לעדכון העיצוב. חפשו אפשרויות צבעוניות ומרעננות, אבל נסו לעמוד בפיתוי ולא לרכוש ידיות טרנדיות או מתוקות מדי (צורות של חיות, לדוגמא), כי מהר מאוד הן יהפכו למיושנות.

ארונות

ארונות מטבח הם עסק יקר ולהחליף הכל זו השקעה לא קטנה. במקום זה, אתם לגמרי יכולים לצבוע את הארונות ובכך לרענן את המראה של המטבח. דרך נוספת היא להדביק טפטים חלקים או צבעוניים. ואנחנו יודעים שלרוב בוחרים צבעים בהירים למטבח אבל רק שתדעו שצבעי הדרים – כתום, צהוב, ירוק – יראו נהדר גם כן.

זכוכיות

החליפו את דלתות הארונות בזכוכית. זו יכולה להיות זכוכית חלבית אם אתם לא רוצים להציג את המדפים לראווה, אבל הזכוכית תכניס עניין ותחושה של ניקיון למטבח. דרך נוספת היא פשוט להיפטר מהדלתות לגמרי ולהציג על המדפים את הכלים האהובים עליכם יחד עם קערות צבעוניות ומעניינות.

לא רוצים לבזבז זמן על צביעת ארונות המטבח? צבעו קיר אחד במקום. לכו על צבע כהה יותר מהרגיל שיעניק עומק וחמימות לחלל.

ויהי אור

הביטו רגע בתקרה. מה אתם רואים? אם נתלית מהתקרה נורה עלובה שבקושי מאירה, זה הזמן להחליף אותה בגוף תאורה צבעוני שיכול לשנות את כל החלל.

חשמל

תחשבו על המכשירים החשמליים כמו על אביזרים דקורטיביים. מקרר צבעוני עשוי להיות יקר, אבל מספיק שהקומקום או הטוסטר צבעוניים וכבר המטבח יראה אחרת בזכות זריקת הצבע. נסו למצוא פריטים יפים שהם יד שניה. הרבה אנשים משנים, משדרגים ומעצבים מחדש את המטבח שלכם ומוכרים ציוד טוב שכבר לא מתאים להם עיצובית אבל יכול להיות מושלם עבורכם.

וילונות

תלו וילונות יפים שמיד יתנו תחושת קלילות ונעימות למטבח. אם החלון נמצא מעל הכיור, בחרו וילונות דקים שלא יהרסו מהמים המותזים או כאלה שניתנים להזזה בקלות בזמן שאתם שוטפים כלים.

שטיח מקיר לקיר

הוסיפו שטיח צבעוני לפני הכיור. אם הריצוף מכוער, השטיח יכול לעזור להסתיר אותו. וכמובן שהוא מוסיף צבע לחלל. שטיחי PVC לדוגמא הם גם חמודים וגם עמידים ואם משהו נשפך עליהם, אפשר לנקות בקלות.

אריחים

הוסיפו אריחים צבעונים. לא צריך המון אריחים במטבח, כך שההוצאה לא תהיה גדולה. עיצובית הם יראו נהדר ויוסיפו אלגנטיות לחלל. אין לכם את הכישורים להתקין לבד ונגמר התקציב לקבלן? נסו לצייר במקום להדביק אריחים. רק וודאו שהצבע שאתם בוחרים יתמודד טוב עם לחות ולא ייהרס מהמים.