דירות להשכרה: למה חשוב לשים לב?

במסע חיפוש אחר דירה להשכרה, יש מספר נקודות חשובות שחשוב לשים לב אליהן על מנת לוודא שהבחירה שלכם מוצלחת ומתאימה באופן הטוב ביותר עבורכם. אז איך עושים זאת?

דירות להשכרה

 

מיקום הדירה הוא גורם מכריע בהחלטה שלכם כאשר אתם מחפשים אחר דירה להשכרה. חשוב לבדוק את המיקום ביחס למיקום העבודה, לבתי ספר, לחנויות ולשירותים כלליים. וודאו שההגעה לכל היעדים בהם אתם נוהגים לבלות מידי יום קרובים או נוחים להגעה באמצעי התחבורה.  שימו לב לגודל החדרים והשטח, האם הם מאפשרים לכם לחיות בנוחות והאם תכנון הדירה מתאים לכם ולצרכי החיים שלכם.

לאחר מכן חשוב לבדוק  את מצב הדירה בקפידה. שימו לב כאר אתם מבקרים במגוון דירות להשכרה, אלו מהן כוללות את השוכר הכלים והציוד הדרושים לכם כדוגמת מקרר, כיריים, תנור, וכו'. ודאו שהכלים במצב טוב ועובדים כהלכה. 

דירות להשכרה: המחיר והעלויות הנלוות

וודאו שהמחיר המבוקש עבור הדירה סביר ונכון בהשוואה למחירי השוק באזור. בררו מראש עם בעל הדירה האם יש עלויות נוספות כגון חשבון אינטרנט, חשמל, עלויות תחזוקה ותיקונים, וכו'. חשוב לוודא שאתם מבינים את כל העלויות המשוערות שיש.

בהזדמנות זו, קראו בעיון את החוזה והבהירו את כל התנאים. בדקו שהתנאים המפורטים בחוזה נכונים ומספקים לך את השקט לאורך תקופת השכירות כולה.

דירות להשכרה: הנאים השכנים בעינייך?

השכנים יכולים להשפיע על איכות החיים בדירה ולכן חשוב לבדוק במידת האפשר את השכנים, מי מנגן על תופים, מי מקיים מסיבות והאם יש שכן שנוהג לתפוס לכולם את החניות…

חשוב לוודא שהדירה מצוידת בתנאי ביטחון מתאימים, כולל מנעולים עמידים, חדר ממד וכדומה. זאת גם הזדמנות טובה לבדוק את זמינות התחבורה הציבורית ולברר אם יש קווי אוטובוס או תחנות רכבת בקרבת מקום. בנוסף, חשוב לבדוק את אפשרויות החניה באזור – האם יש חניון ציבורי זמין או אפשרות לחנייה ברחוב.

שורה תחתונה: בעת חיופש אחר דירה להשכרה חשוב לבדוק היטב את כל התנאים והמשתנים אשר ישפיעו על אופן חייך ותחושת הביטחון בביתך ולכן חשוב להגיע עם רשימת שאלות שהוכנה מראש שתעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.