גרים בדירת קרקע? כך תתמודדו עם בעיות בטיחות

מסורגים ועד מצלמות אבטחה: אילו מערכות ביטחון אתם צריכים כדי לשמור על ביתכם מפני גנבים? אספנו לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לישון בשקט בבית שלכם. אפשר להיות רגועים

איך אפשר למגן את ביתכם בצורה הטובה ביותר?

אם קניתם בית חדש או שאתם עוברים לדירה שכורה, הראש שלכם בטח מלא במשימות החל מעניינים בירוקרטיים, דרך הזמנת המובילים ועד רכישת רהיטים. קרוב לוודאי שהשאלה האם הדירה שלכם בטוחה, לא תקפוץ לכם מיד לראש. בהנחה שאתם גרים בשכונה סבירה, כן? כך או כך, כשעוברים לדירת קרקע יש חשיבות רבה לאבטחת המגורים, כיוון שקל יותר לפרוץ אליה. אין צורך להיכנס לפאניקה! בעזרת כמה פעולות פשוטות תוכלו לדאוג לביטחונכם ויש לנו אפילו כמה המלצות חשובות בשבילכם.

סורגים

החלונות והדלתות שלכם הם אלה שמרחיקים אתכם מהעולם החיצון, בטח אם הדירה שלכם ממוקמת בקומת הקרקע ופונה אל הרחוב, ולכן כדאי לדאוג שכל החלונות בדירה יהיו עם סורגים. אין ספק שבעזרתם החיים של הפורצים יהפכו להרבה יותר קשים. יש סורגים מקובעים ויש סורגים עם הזזה, והבחירה כמובן נעשית בהתאם למבנה ולצורך. מומלץ לבחור בסורגים מברזל שעמיד במים, על מנת שיחזיקו לאורך שנים.

מערכת אזעקה

התרעה נוספת מפני פורצים היא מערכת אזעקה. ישנם שני סוגים של מערכות: אלחוטית וקווית. אם אתם גרים בדירה שכורה, המערכת האלחוטית תתאים לכם יותר כיוון שניתן לנייד אותה גם לדירות הבאות שלכם. כיום אתם יכולים להיות מעודכנים בכל רגע נתון ולקבל התראות ישירות למכשיר הסלולרי שלכם, רק אל תשכחו להפעיל אותה או לכבות אותה כשאתם נכנסים הביתה.

מצלמות אבטחה

דרך נוספת להיות מעודכנים בכל רגע נתון מה קורה בבית שלכם, היא באמצעות מצלמות אבטחה. בדירת קרקע כדאי להבטיח שנקודות הכניסה לבית מאובטחות ומנוטרות. המצלמות יכולות לפקח על הבית שלכם גם כשאתם לא שם ועם היכולת לבדוק מרחוק, תהיו בטוחים שלא תפספסו אף רגע. אגב, לא מספיק שיהיו לכם מצלמות, הן לא ליופי. כדאי גם שהן יקליטו וישמרו את סרטוני האבטחה. אנחנו מקווים שלא יפרצו לכם הביתה, אבל אם זה קורה, זה יהיה עוד יותר מבאס לגלות שהמצלמות לא באמת צילמו או לא שמרו את הסרטונים.

לקריאה נוספת

דלתות ומנעולים

אם הדירה בבעלותכם, כדאי לשקול החלפת מנעולים בדלת הכניסה. אם הדירה שכורה, אפשר לבדוק מול בעל הדירה האם ניתן להחליף מנעול. לא תמיד אנחנו יודעים מי האנשים שגרו בבית לפנינו והאם נשארו ברשותם מפתחות. חשוב לבדוק גם מה מצב דלת הכניסה. אם היא עשויה עץ וניתן לפתוח אותה בבעיטה קלה, אולי תשקלו להחליף אותה בדלת עמידה יותר שתקשה על הפורצים את הכניסה.

כלב

מעבר לעובדה שכלבים הם יצורים חמודים ונאמנים, הם גם עשויים להבריח אנשים זרים. אגב, גם הכלב הכי קטן יכול לנבוח חזק ולהישמע הרבה יותר מפחיד מגודלו. אימוץ כלב יכול לעשות לכם רק טוב. הוא גם יעניק לכם אהבה וגם יגונן עליכם. לא מתחברים לבעלי חיים? יש מצב שגם שלט: "זהירות, כלב נושך" יעשה את העבודה, אבל זה הרבה פחות כיף.

זקוקים לבעלי מקצוע שיעזרו לכם למגן את הדירה? כל המומחים ממש כאן