קונים או מוכרים דירה? זה הזמן לליווי של יועצי נדל"ן

הקורונה שינתה את כללי המשחק ובנתה עבורנו מציאות חדשה שמשפיעה גם על עולם הנדל"ן. לכן, כדי להגיע לעסקה הטובה ביותר, זה הזמן ליועץ נדל"ן

דווקא עכשיו, כשהמצב לא וודאי, זה הזמן לתת למתווך לאתר לכם עסקאות מצוינות. מתווך טוב מכיר את שוק הנדל"ן, מתמחה באזור הרלוונטי לכם, מכיר את המאפיינים שלו, את הקהל ואת מחירי העסקאות, ולכן ידע להוביל אתכם לעסקה הכדאית ובמחיר הטוב ביותר בשבילכם.

הדרך לעסקה מעולה מתחילה עם מתווך טוב

לא משנה אם מדובר במכירת דירה או השכרה, המתווך ידע לאתר את הלקוחות הרלוונטיים והרציניים ביותר עוד לפני שיגיעו לסיבוב בנכס. מאחר שהמתווכים כבר מנוסים ומכירים את ההנחיות עוד מהסגר הקודם, הם יודעים לנהל את הפעילות שלהם בהתאם, דואגים לבצע את כל ההכנות המקדימות שיעזרו לכולנו לשמור על ריחוק חברתי עד רגע החתימה על החוזה, וערוכים לכל שינוי שהמציאות תכתיב.

לכן, דווקא בזמנים כאלה, כדאי להיעזר בשירות של מתווך. הוא ידאג לכל מה שצריך, החל מתיאום פגישות תוך עמידה בהנחיות הריחוק החברתי, דרך ניהול משא ומתן ולבסוף הכנת כל המסמכים הדרושים – מה שיעזור לכם לחסוך זמן, לצמצם פגישות, והחשוב מכל – להתקדם לעסקה מצוינת תיק תק.

אחד הפרמטרים שקובעים את טיב העסקה הוא מחיר הסגירה, אחת החוזקות של המתווכים. יכולות המשא ומתן וההיכרות שלהם עם השוק, עוזרות להם לסגור עסקה בסכום הקרוב ביותר למחיר השיווק. ואכן, מבדיקות שעשינו, הנתונים מראים שממוצע מחירי העסקאות של דירות שפורסמו על ידי מתווכים ביד2 בזמן הסגר הראשון, היה קרוב יותר למחיר המבוקש בהשוואה לדירות שפורסמו באופן פרטי.

ההזדמנות שלכם לקנות נכס

התקופה הזו היא זמן מצוין לאתר הזדמנויות מעניינות, ומתווך מקצועי יעשה בשבילכם את העבודה הקשה. מעבר לעובדה שהוא חי ונושם את השוק ובקיא במחירים, בביקוש ובהיצע של נכסים מבוקשים ומכיר את קהל היעד, העבודה שלו לא מסתכמת רק בזה. כל ניהול התהליך מתחילתו ועד סופו יתבצע על ידו: החל מעבודת המחקר, איסוף הנכסים, בדיקות והחשוב ביותר – סגירת המחיר הטוב ביותר עבורכם. כל זה ייעשה בשבילכם, ככה שמה שיישאר זה רק להגיע ולחתום על החוזה.

בשורה התחתונה

עולם התיווך והנדל"ן מתאים את עצמו למציאות החדשה. אחרי הסגר הקודם, כל מתווך כבר הספיק להכיר את ההנחיות, להסתגל לשגרה החדשה, ולהתאים את הפעילות שלו בהתאם. מתווך טוב ידע תמיד לקדם אתכם לעסקה מצוינת, אבל התקופה הזו מדגישה את הצורך בליווי מקצועי אפילו יותר.

אז אם אתם מתכננים להתקדם לעסקת נדל"ן, כמו מכירת דירה, השכרה או קנייה, כדאי שתדעו שמתווכים רבים כבר סגרו עסקאות לאלפי לקוחות ברחבי הארץ גם עכשיו. לכן, כדי להתקדם לעסקה הכדאית לכם ביותר, כדאי לתת למתווך לנהל את כל התהליך בשבילכם. בהצלחה!