רוצים לקנות דירה? כך תעשו את זה נכון

רוצים לקנות דירה חדשה? ככה תערכו את החיפוש שלכם בצורה נכונה. כל הטיפים לחיפוש הנכון מחכים לכם כאן

בשעה טובה החלטתם לרכוש דירת יד שנייה: חסכתם מספיק הון עצמי וכבר ביצעתם בדיקה ראשונית עם מומחי הבנק אשר בישרו לכם לשמחתכם כי תוכלו לקבל הלוואת משכנתא לדירה הבאה שלכם. אז מה עכשיו, אתם בטח שואלים את עצמכם. איך מתחילים את החיפוש, איך נחשפים למגוון הדירות הרחב ביותר, האם לחפש דירות באופן פרטי או בסיוע מתווך ומה תעשו אם גם לאחר חיפושים רבים, עדיין לא תמצאו את הדירה המיוחלת.

אם בעבר החיפוש היה מתחיל בלוחות הדירות בעיתונים היומיים, הרי שכיום בעידן הדיגיטלי כל הפעילות הזו עברה לרשת, מה שאומר שהשלב הראשון שלכם בחיפוש יתחיל בלוחות הדירות באינטרנט, כאשר הוותיק והמקיף מביניהם הינו לוח יד 2.

תחילת החיפושים

בלוח תוכלו למקד את עצמכם על עיר המגורים בה אתם מתעניינים ולהתחיל להבין מהן רמות המחירים המצויים בה. בשלב השני תוכלו כבר לרדת לרזולוציות גבוהות יותר של שכונה או רחוב ספציפיים. לצורך כך, עומד עבורכם מנוע החיפוש המתקדם, שעל פי פרמטרים ידועים מראש כמו המחיר המקסימלי אותו בכוונתכם לשלם, מספר החדרים בבית, הצורך במעלית בבניין או בחנייה פרטית ופרמטרים נוספים יוכלו להוות סנן משמעותי לדירות המתאימות עבורכם. יתירה מכך, בלוח תוכלו להיעזר בתמונות אמיתיות של הדירות ולמצוא את מיקומן המדויק על פי המפה המצורפת.

פן נוסף שוודאי יעזור לכם בבחירה הינו נתוני רשות המיסים המצויים בלוח יד 2 באמצעות מדד הנדל"ן. נתונים אלו מעניקים לכם מידע חשוב על העסקאות האחרונות שנעשו בשכונה בה אתה מחפשים והכי חשוב – חוות דעת אותנטיות של גולשים המדרגים פרמטרים חשובים כמו רמת הרעש, כמות מקומות החנייה, קרבה לשירותים מסחריים ונגישות לתחבורה ציבורית. הדירוגים מגיעים עד לרמת הרחוב בו נמצא הבית בו אתם מתעניינים ובין שאר הציטוטים החופשיים של תושבים המתגוררים ברחוב תוכלו ללמוד יותר על האוכלוסייה במקום, היציאה עם המכוניות למקומות העבודה בבקרים ועוד.

דירות מתיווך

היה וחרף החיפושים המתמשכים לא הצלחתם למצוא דירת יד שנייה באופן פרטי תמיד תוכלו לגלול מטה את העמוד ולבחון את הדירות המוצעות על ידי המתווכים. בניגוד לסטיגמה, אין מדובר בדירות שקשה לבעלים למכור באופן פרטי אלא לרוב בבעלים שאין להם פנאי או סבלנות להתעסק עם העניין. כלומר, בהחלט תוכלו למצוא מציאות בלוח דירות התיווך. יתירה מכך, המתווכים תמיד יוכלו לכוון ולמקד אתכם יותר בחיפוש על פי היכרותם הרבה את האזור, היכרותם את מחירי הדירות והניתוח שהם יוכלו לבצע עבורכם על פי אופייה של משפחתכם, בין אם מדובר במשפחה עם ילדים בוגרים הלומדים בגילאי בית ספר ותיכון, בין אם מדובר בזוג עם ילדים קטנים הזקוקים לסביבה עם גני עירייה ובין אם בזוג צעיר ללא ילדים שיצטרך עם הזמן סביבה עם משפחתונים וסניף קרוב של טיפת חלב.

לקריאה נוספת

דירות חדשות

אם חיפשתם ממושכות דירות מבעלים פרטיים לצד דירות מתיווך ועדיין לא מצאתם את מבוקשכם, יכול מאוד להיות שהפיתרון עבורכם יהיה דירות חדשות מקבלן. כאן בא לעזרתכם לוח יד 1 בו תוכלו למצוא מגוון של מודעות של דירות קבלן ודירות תמ"א 38 בכל אזורי הארץ. זהו הלוח המקיף ביותר בתחום והוא וודאי יהווה עבורכם כלי יעיל ביותר למציאת הדירה המיוחלת. אגב, במודעות הדירות בלוח יד 1 תוכלו למצוא מעבר למגוון הרחב גם פירוט מקיף ביותר עם הדמיות, מפרטים טכניים מקיפים ואפילו מבצעי מכירות. יותר מזה, אם מדובר בפרויקט חדש בשכונה קיימת, תוכלו להיעזר בכל המידע הקיים בלוח יד 2 אודות השכונה ורחוב המגורים הפרטני בו מוצעת דירת הקבלן למכירה. בסיכומו של דבר, כל המידע החשוב עבור הרכישה נמצא אצלכם מול העיניים בממשקים ברורים ונוחים כך שבלחיצת כפתור פשוטה תוכלו להבין מהן רמות המחירים, מהו טיב השכונה ואיך נראים בה חיי היום-יום. אז הירגעו וקחו נשימה כי היום יותר מתמיד, קל יותר למצוא את בית החלומות שלכם. בהצלחה!