קונים חכם: כל המידע בדרך לקנות דירה מחכה ביד2

השכנים נאים בעיניך? בכמה נמכרה דירה באזור ומה מצב החינוך בשכונה? תשובות לכל השאלות הללו מחכות לכם בכל מודעה ביד2

מחיר מציאה, מיקום מרכזי, מוסדות חינוך ואופי השכנים הם בדיוק הדברים שמעניינים אותנו כשאנחנו ניגשים לחפש דירה לקנייה, ואם מצאנו דירה שעונה על כל הדרישות – נרצה לחטוף אותה תוך רגע.

לכן, כדי להתקדם לעסקה הטובה ביותר, פיתחו ביד2 רכיב חדש שמופיע בכל מודעה ובעזרתו תקבלו תשובות לכל השאלות הרלוונטיות. מה הוא מציע והיכן הוא נמצא בדיוק? כל הפרטים כאן.

האינפורמציה מחכה במודעה

מיד אחרי שביצעתם חיפוש בלוח הנדל"ן, מתחילות לעלות שאלות רבות שהתשובות לגביהן מופיעות במקום אחד – בכל מודעה. שאלות כמו באילו מחירים נסגרו עסקאות דומות באזור, האם החינוך בשכונה הוא ברמה גבוהה,  אילו תחנות או קווי אוטובוס יש ליד הנכס ומה רמת האוכלוסייה בשכונה מוצגות בצורה נוחה ובחלוקה למספר קטגוריות: עסקאות באזור, מידע על השכנים, בתי ספר וגני ילדים, תחבורה ציבורית ועוד. במקום לשוטט בין אתרים, עיריות וקבוצות שכונתיות בפייסבוק, תוכלו מראש לדעת אם הנכס וסביבתו תואמים את הצרכים שלכם.

לפני שחותמים על חוזה: מחירי עסקאות שנסגרו באזור

גרפים וסינונים מדויקים

עבור משפחות עם ילדים נושא החינוך מהווה את אחד המרכיבים החשובים ביותר, אם לא החשוב ביותר, כשהם ניגשים לרכוש דירת מגורים. בעזרת המידע שמוצג לכם במודעה, ניתן לסנן את המידע בנושא החינוך באזור המבוקש. בין היתר ניתן לראות בתצוגת מפה מהו מרחק הבית מבית הספר שילדיכם ילמד בו ומהו ציון המיצ"ב של בית הספר.

העיקר החינוך: כל המידע שצריך לדעת על מוסדות החינוך באזור

גם לגבי רמת האוכלוסייה בשכונה, המידע שמוצג מכיל את מירב הנתונים כמו הרכב האוכלוסייה מבחינה גילאית, עיסוק או שיוך פוליטי, והכל בצורה ויזואלית וידידותית בשילוב גרפים. למעשה, כל המידע שמוצג לכם במודעות השונות שמתייחסות לאותו חיפוש, עוזר לכם "להבין" את טיב השכונה בצורה מעמיקה יותר. כך, אם למשל יש באזור בתי ספר רבים, השכונה כנראה מתאימה במיוחד למשפחות, אם אחוז האקדמאים בה גבוה, האוכלוסייה בה ככל הנראה חזקה ואיכותית, ואם מחירי הדירות לא מפסיקים לעלות בה, הרי שפוטנציאל הצמיחה שלה גבוה יחסית, והיד עוד נטויה.

הנאים השכנים בעיניך? מידע רב על האוכלוסייה בשכונה

איך המידע נאסף?

האינפורמציה שמובאת לכם נאספת באמצעות שאלונים המופיעים במודעות ומסתמכת גם על נתוני רשות המיסים. באמצעות הצלבה זו המידע שמוצג לכם מדויק ביותר ויסייע מאוד בהחלטה האם לרכוש את הנכס או לא.

כל מה שצריך כדי לסגור עסקה מחכה ביד2

בשורה התחתונה, ממקום שמפגיש בין קונים ומוכרים, יד2 הופך לאתר המספק את המידע הדרוש בעולמות הנדל"ן. כך, תחת קורת גג אחת גם ניתן למצוא את מגוון הדירות הרחב ביותר בשוק וגם את כל המידע הדרוש לכם על הנכס ועל טיב השכונה בה הוא ממוקם. בשורה התחתונה, מהיום לא סוגרים חוזה לפני שמקבלים את התמונה המלאה על הנכס ועל השכונה.