משקיע או יזם נדל"ן? ככה לוקחים היום מימון

יש לא מעט דרכים לקבלת מימון לנדל"ן. אחד השמות החמים היום בשוק הוא גמא, שמציע למשקיעים ויזמים תנאים מעולים. כל הפרטים מחכים לכם כאן

הליך מהיר ופשוט, מימון בגובה עד 70 אחוזים מערך הנכס ומתן הלוואה לכל מטרה, הם רק כמה מהיתרונות שמציעה חברת גמא ללקוחותיה. הכירו את השם החם בתחום מימון כנגד נדל"ן ליזמים ולמשקיעים.

כבר יותר מעשור ששוק הנדל"ן בישראל רותח ודינמי. יזמים, משקיעים ואנשי עסקים יודעים שכדי לממש הזדמנויות עסקיות בתחום הנדל"ן שם המשחק הוא מהירות ויעילות, ולעיתים הזדמנויות רבות יורדות לטמיון ועסקאות מפוספסות בגלל תהליכי מימון איטיים ומסורבלים.

גמא מקבוצת הפניקס, החברה הגדולה והמובילה בישראל במתן מימון ושירותים פיננסיים לעסקים וחברות כבר למעלה מ- 22 שנה, הרחיבה את פעילותה בשנים האחרונות ומציעה ליזמי נדל"ן ולאנשי עסקים מימון כנגד מקרקעין, בהליך פשוט ומהיר תוך שימוש ביכולת חיתום גבוהה ויעילה.

כניסתה לתחום של חברת המימון הגדולה והוותיקה גמא, המחזיקה תיק אשראי של מעל 5 מיליארד שקלים, היא בבחינת בשורה ליזמי נדל"ן ולמשקיעים שנדרשים לקבל אשראי מהיר וזמין לצורך ביצוע עסקאות בסכומים של 1,000,000 ₪ ועד עשרות מיליוני שקלים, אך נתקלים כיום בתהליכים איטיים ומסורבלים. בגמא, תהליך קבלת האשראי הוא מהיר, גמיש, בתנאים נוחים ומותאם אישית ללקוח.

לפרטים ולקבלת הצעה למימון נדל"ן >>

יתרונות לקיחת מימון נדל"ן בגמא

אישור מימון מהיר הוא רק אחד מהיתרונות שמציעה גמא. יתרון משמעותי נוסף הוא שיעור המימון. בגמא ניתן לקבל עד 70% מימון, כתלות בעסקה, ברקורד של הלקוח וביכולת ההחזר שלו. בנוסף, בגמא יגלו גמישות בצורת ההחזר של ההלוואה ויתאימו אותה לצרכיו ולמטרותיו של הלקוח ולרוב ניתן יהיה לפרוע את ההלוואה ללא עמלות פירעון מוקדם.

מימון כנגד נדל"ן בגמא יכול להתאים גם כהלוואה לטווח קצר, עד כניסתו של גוף מלווה לפרויקט (הליך שלוקח לעיתים מספר חודשים), כך שהלווים לא יאבדו את ההזדמנות למימוש העסקה, ויזכו לליווי בהמשך הדרך. בגמא מעניקים מימון גם במקרים מורכבים יותר, בהם מדובר בקבוצה של אנשים פרטיים וחברות עסקיות יחד, במקרים של נכס שהוא גם מסחרי וגם דירות מגורים, וגם אם מדובר במשכון קרקעות והלוואות ללקוחות מבוגרים בגילאים 70+, שלעיתים מתקשים לקבל משכנתא לשנים ארוכות.

יתרון נוסף הוא בכך שההלוואות כנגד נדל"ן שמציעה גמא הן לכל מטרה, ועל כן יזם יכול לקבל הלוואה מגמא כנגד משכון נכס ולהשתמש בכסף לטובת פרויקט אחר שלו. ההלוואות בגמא מתאימות במיוחד לעסקים, שכן אלה הלוואות לטווח קצר ובינוני של עד 5 שנים, בסכומים של החל מ- 1,000,000 ₪ ועד עשרות מיליוני שקלים.

22 שנות ניסיון במימון לעסקים

גמא מקבוצת הפניקס (49%) פועלת בתחום המימון לעסקים וחברות כבר למעלה מ- 22 שנה, עם מחזור פעילות שנתי של כ-29 מיליארד שקלים, תיק אשראי של כחמישה מיליארד שקלים ודירוג אשראי Aa3.

היתרון הגדול של גמא הוא בכך שהיא מציעה לעסקים וחברות את כל פתרונות המימון בתנאים מצוינים, והכל במקום אחד. אם זה סליקת כרטיסי אשראי (מאגד), ניכיון שוברי אשראי, התאמות כרטיסי אשראי, ניכיון שיקים, מימון ציוד, מימון יבוא, פקטורינג ועוד. הניסיון הרב שצברו בגמא במהלך השנים, הופך אותה לחברה יציבה, עם תהליכי עבודה מקצועיים ומובנים, ומערכת חיתום מהירה ומתקדמת שממצבים אותה כשחקנית מובילה בשוק המימון.

לפרטים ולקבלת הצעה למימון נדל"ן >>

נותן האשראי: גמא ניהול וסליקה בע"מ. מ"ר: 54508. או גמא מימון אישי ישיר בע"מ. מ"ר: 54513. המימון אינו ניתן כנגד דירת מגוריו של הלווה. מתן האשראי בפועל הינו בכפוף לשיקול דעתה של החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.