מחפשים דירה? רק במפה של יד2

מהיום יש דרך פשוטה לדעת מה קורה סביב הנכס שמעניין אתכם, בצורה ויזואלית, נוחה ונגישה. איך זה עובד? היכנסו לקרוא

כיום, כשבכל יום אנחנו נחשפים לכמויות מידע אדירות, אנחנו מחפשים דרכים פשוטות לבצע פעולות שמצריכות ריכוז – בטח כשמדובר בחיפוש דירה. תהליך זה, עשוי להיות ארוך ולא קל, ולכן החליטו ביד2 להפוך אותו להרבה יותר נגיש והרבה יותר פשוט בעזרת מפה שתחכה לכם בלוח הנדל"ן. ככה זה עובד

נסגרים על אזור ומגלים מה קורה בסביבתו

מיד אחרי שנכנסתם ללוח הנדל"ן וביצעתם חיפוש, תוכלו למצוא את המפה של יד2 בפינה העליונה מצד שמאל של המסך. אחרי שתלחצו עליה, תוצאות החיפוש יופיעו על גבי המפה תיק תק, ומרגע זה – מובטחת לכם חווית חיפוש נוחה, פשוטה ומוחשית, עם מידע נגיש שיעזור לכם להתקדם לעסקה.

מחפשים דירה בצורה ויזואלית במפה של יד2

באמצעות הגדלה והקטנת המפה, תוכלו לגלות את מיקומה הגאוגרפי של השכונה ביחס לאזורים אחרים ולהכיר את השכונות הגובלות עם האזור. גם נקודות עניין שחשובות לכם כמו מרחק הנכס מתחבורה ציבורית, בתי ספר, מתנ"סים, גינות כלבים, שירותי בריאות ועוד פשוט לגלות באמצעות המפה. מעניינת אתכם נקודה ספציפית כמו המרחק מבית הספר היסודי בשכונה לתחבורה הציבורית? בלחיצה על 'חיפוש רדיוס', או סימון 'המקומות שלי', תוכלו לגלות איפה ממוקמות נקודות חשובות ביחס לנכס.

מחפשים דירה על פי קרבה למוסדות החינוך באזור

אגב, אם החלטתם לחזור לחפש מתוך רשימה, לצד המפה תחכה לכם רשימת נכסים שתואמים את החיפוש שהגדרתם, כפי שהם מוצגים בלוח, ככה שכל אפשרויות החיפוש זמינות לכם.

שואלים שאלות ומחפשים תשובות

אם אתם מתקשים וזקוקים לדחיפה קצרה לצורך ההתחלה, וכדי למקסם את יעילות המפה מומלץ לעשות שימוש בשאלות מנחות כשאתם מחפשים נכס לפי אזור מסוים. אלו יכולות להיות שאלות כמו: דיזנגוף 55 – פינת איזה רחוב זה? האם הנכס קרוב לים, לתחנת הרכבת, לפארק או לאוניברסיטה? אילו מושבים וקיבוצים נמצאים על הכביש הזה? אילו שכונות סמוכות לשכונה שבה אני מחפש עכשיו? באיזה שכונה בעיר יש הכי הרבה דירות שעונות לקריטריונים שלי? ועוד.

מחפשים דירה אונליין

אם עד היום נאלצתם להגיע פיזית לאזור הנכס ולאתר ברכב או ברגל את נקודות העניין החשובות לכם, יד2 חוסכת לכם את כל הטרחה הזו. מהיום יש דרך קלה ויעילה לבצע את הסיור החיוני הזה, בעזרת המפה שמחכה לכם באתר.

דרך קלה ומהירה לעבודה? כל תחנות האוטובוס סביב הדירה

לוח הנדל"ן של יד2: כבר לא רק דירות למכירה והשכרה

למעשה, אם עד היום הכרנו את יד2 כפלטפורמה שמפגישה בין קונים ומוכרים ומציעה אלפי מודעות בכל יום, צוות האתר לא נח לרגע ומפתח  כלים רבים שמציעים חווית גלישה נוחה יותר ומידע אמין שיעזרו לכם להתקדם לעסקה מעולה.