טריא: אלטרנטיבה מצוינת לבנקים

חושבים לקנות דירה ומתלבטים לגבי משכנתא? יש פלטפורמה חדשה שתהפוך את התהליך להרבה יותר פשוט. כל הפרטים על טריא מחכים לכם כאן

מי שמתחיל תהליך לקיחת משכנתא, על מנת לרכוש נכס ולספק לעצמו יציבות בחיים, יודע שמדובר בהלוואה גדולה ומשמעותית. עוד הוא יודע כי אין לו יותר מידי אלטרנטיבות למקורות עבור קבלת ההלוואה הענקית הזאת, מלבד פנייה אל הבנק. מי שלוקח משכנתא בישראל יודע כי תשלום הריביות המתווסף לסכום המקורי יהיה גבוה במיוחד וכי לוח שפיצר אשר עליו מבוססות הריביות לא יטיב עמו בעתיד. כך קורה שרכישת דירה או כל נכס אחר הופכת למסע מפרך וארוך עבור רבים, עד כדי כך שיש כאלה שאפילו מוותרים על לקיחת המשכנתא והחלום לרכוש דירה, ונשארים לגור בדירה שכורה כל חייהם.

עם זאת לאחרונה, רבים שמים לב לאלטרנטיבה אחרת שעומדת לרשותם והיא מודל עסקי של חברת טריא המאפשר לקיחת משכנתא באמצעות פלטפורמה חכמה אשר מציעה תהליך קצר יותר מזה של הבנק. את ההלוואה מספקים אנשים פרטיים ואינדיבידואליים שמרוויחים תשואה על ההשקעה. בין היתר, המערכת החכמה של טריא מאפשרת לקיחת משכנתא סטנדרטית, אבל גם לקבל מימון לקבוצות רכישה והלוואות גישור.  

המשקיעים שמלווים את הכסף לנוטלי המשכנתאות נהנים מתשואה שנתית ממוצעת של 3.5%-4%. כך נוצר מתווה משכנתאות חברתי שמאפשר ללווים תנאים טובים יותר עם תהליך קצר ויעיל יותר, ולמלווים תשואה חיובית בהשקעה ופיזור ההשקעות ליצירת בטחון.

כיצד זה עובד?

טריא  (tarya באנגלית) מובילה שינוי בתחום המשכנתאות באמצעות מודל עסקי חדש המאפשר ללוקחי המשכנתאות לקבל הלוואה לרכישת דירה באמצעות מערכת חכמה.

הפלטפורמה מאפשרת קבלת הלוואה לצורך משכנתא עם בטחונות ובתהליך חיתום מהיר. הפלטפורמה של טריא מספקת למשקיעים ביטחון בכך שההלוואה הניתנת מגובה בבטוחות נדל"ן וסכום ההשקעה מתפזר בין הלוואות רבות.

ההבדל בין טריא לבין הבנק

אחד ההבדלים החשובים ביותר נעוצים ביכולת של טריא לספק תהליך קל ומהיר יותר עבור לוקחי המשכנתא וגם כשמדובר בהלוואות גישור או קבוצות רכישה. לקיחת ההלוואה דרך הבנק עשויה להתגלות כמסורבלת, בייחוד עבור אנשים שזו עבורם הפעם הראשונה שהם לוקחים הלוואה מהבנק לצורך משכנתא. לא אחת, יש צורך לעבור סדרה ארוכה של טפסים, בדיקת חשבון לצורך לקיחת הלוואה ולפעמים, לאחר כל הניירת הזו הלקוחות מאוכזבים לגלות שהם קיבלו סירוב מהבנק.

טריא, לעומת זאת, מציעה לכם לקחת הלוואה באופן ידידותי יותר.  דרך טריא התהליך קל, למרות החיתום הקפדני והמקצועי. בנוסף החברה זמינה עבור הלווים והמשקיעים, מלווה אותם בתהליך ומספקת מידע ושקיפות בתהליך.

באמצעות המודל של טריא הליך הבירוקרטיה הסבוך בלקיחת משכנתא הופך פשוט יותר, והלווים יכולים לעבור דרך מערכת סינון חכמה שמאפשרת אישור משכנתא בכמה צעדים פשוטים.

למה כדאי לבחור במשכנתא דרך טריא?

תהליך לקיחת הלוואה נוח ומהיר יותר עם טריא. העלויות ידועות מראש ומוצגות בשקיפות בתהליך קל ויעיל שמיטיב עם לוקחי המשכנתאות יותר מאשר הבנק. זה מה שגורם לרבים יותר להעדיף את הדרך של טריא. מעבר לכך, לטריא כמה יתרונות בולטים על פני מקורות אחרים ללקיחת הלוואות. דבר ראשון, החברה נגישה לכל אזרח ישראלי שעבר את גיל 18 ויש לו חשבון בנק פעיל. כמו כן, טריא מציעה למשקיעים שלה יציבות. זאת משום שהכספים של המלווה אינם נמצאים "בסל אחד", אלא מפוזרים בין משקיעים. כך שרמת הסיכון במקרה זה אינה גבוהה. מעבר לכך, כשמדובר בקדמה טכנולוגית, טריא אינה נשארת מאחור. כחברה אשר פותחה על ידי מומחים ששירתו ביחידת המודיעין בצה"ל, לטריא יש פלטפורמה טכנולוגית מתוחכמת שמאפשרת ניהול חכם של ההלוואה, לצד פתרונות אבטחה משמעותיים המציעים גם ניטור סייבר. ולבסוף, אם יש לכם שאלות או בעיות, הצוות של טריא תמיד זמין לכם כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר.