הסוד שמאחורי ארגז כלים מוצלח

ממה מורכב ארגז הכלים שיש לכל אחד בבית והאם הטכנולוגיה עתידה להחליף אותו? כל התשובות מחכות לכם בכתבה הבאה

אתם בוודאי תבינו את כוונתנו בפסקה שתקראו עכשיו.

בכל בניין, בית, מסעדה, חדר, משרד, חצר, מדפי ספרים, שולחן, מנורה בעלת גוף תאורה ועוד אלפי פריטים, כל מה שהאדם רואה במרחב היום יומי שלו – אתם רואים את זה אחרת. את הפרטים הקטנים והחמקמקים מהעין: החל משיטת גילוף של שולחן ועד אם המדף שאתם רואים ישר או מעט עקום. הבנתם? אתם אנשים שרואים חומר גלם וחושבים מה אפשר לעשות ממנו, אתם רואים משהו שאפשר להתקין/לתקן/ לגלף/לפרק/לחבר והיד כבר רועדת- רוצה לפתוח את הארגז כלים ו…להתחיל לעשות את זה.

זה לא משנה אם אתם אנשי מקצוע בתחום מסוים, בעלי חברה מובילה בארץ האחראית על עשרות עובדים, מוסכניקים, חשמלאים או מחובבי התחום, שעוסקים בדבר אחר אבל, בליבכם אתם לחלוטין הנדימן, או הנדיוומן- יש את הדברים שלכל אחד צריך להיות: ארגז כלים.

 "עלינו להיות בקיאים בתפקידים של הבניינים שלנו כמו בתפקידים של החומרים העומדים לרשותנו…" (לודוויג מיס ואן דה רוהה, אדריכל, מאבות הסגנון המודרניסיזם באדריכלות).

כשחושבים על ארגז כלים חושבים על הדברים שהם המאסט לארגז שלכם. כששאלנו אנשים החל מבעלת נגרייה, חשמלאי העובד עם מספר ברים בתל אביב ועד לאיש אקדמיה שאת החדר השכור שלו הוא ריהט בדברים שהוא בנה בעצמו, כל אחד הרכיב את  ארגז הכלים שלו ממרכיבים שונים בהתאם לעבודתו, אך כולם ציינו את הכלים שכל אחד חייב בארגז הכלים הפרטי שלו: פטיש,מסמרים,  קאטר, פלייאר (צבת וגם פטנט), מברג ומברג שטוח, מפתח ברגים (הידוע כמפתח שבדי) מקדחה, מברגה, דיבלים (כי למי מאיתנו אין קיר גבס בבית?), סט ביטים- כי אפשר לדעת, סרט מדידה, מסור ידני, איזולרבנט, מספריים (או מספרי פח למתקדמים), עיפרון, מחק ומחדד, עט, סרגל, פלס. אל תיקחו כמובן מאליו גם ערכת עזרה ראשונה לשימוש עצמי כמו פלסטרים, דיו, תחבושת. למקרה ש…. נקווה שלא תצטרכו כלום. הרכיבו עכשיו ארגז הכלים האידיאלי עבורכם.

כשהטכנולוגיה פוגשת באנשי החומר

ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, אנו עתידים לראות יותר ויותר מכונות או רובוטים מחליפים את בני האדם, אבל אנחנו לא יכולים לדמיין את עצמנו, אנשי העץ, האדמה, הבטון, מתכת וברזל ושאר חומרים- מביטים מהצד ברובוט חותך ומשייף את החומרים שאנו נוהגים לעבוד איתם. לכן, אל תיכנעו לטכנולוגיה אלא השתמשו בה בדרך שאתם תהיו אלה שתובילו אותה בעת העבודה שאתם ממש במו ידיכם עושים.

משחר ההיסטוריה אנשים השתמשו בכלי עבודה ועד היום. כשמביטים בארגז כלים, לא רואים את ההבדל בין  מפתח שבדי מסוג מסוים לבין מפתל שבדי ממותג אחר, הרי אם משתמשים בכלי כזה כל כך הרבה שנים, מה ההבדל? כאן זה הזמן לדבר על מה קורה כשהטכנולוגיה נכנסת לארגז הכלים שלנו ומדוע זה קשור להבדל  בין המותגים השונים.

כלים מתקדמים, בעלי טכנולוגיית ייצור אחרת, לא אומר שמדובר בכלי עבודה שעושים את העבודה במקומכם אלא כלים שיש מאחורי כל דגם את תהליך הלמידה, מחשבה וראייה של מגוון גורמים שצריך לדעת לפני שהכלי עושה את דרכו אל השטח, יחד אתכם. המשמעות היא שאנו שואפים ליצור ולשדרג את הכלים המרכיבים את ארגז הכלים שלכם כל הזמן. כל זה מתקשר לצמד המילים שאסור לכם להתפשר עליהן: איכות ובטיחות. ומילה נוספת חיסכון כספי!

 דווקא אתם שחושפים את עצמכם לעבודה בשטח פראי של חומרי גלם, חייבים לשמור על בטיחות העובדים שלכם/הלקוחות/של עצמכם. זה על אחריותכם.

מוצרי ביטק טולס מיוצרים בפיתוח ישראלי המייצר פטנטים רשומים ובלעדיים לחברה. כל המוצרים עומדים בתקן הסטנדרטים האמריקאים והאירופאים ומשווקים בכל העולם

ולסיום, המילה איכות טומנת בחובה גם את המילה נוחות, לכן לצד החשיבות של הבטיחות כיום ישנם כלים שעונים על צרכים בסיסים של האנשים שאוחזים בהם. כמובן שאחיזה לא נכונה מביאה לתקלות- לכן בדקו שהכלים שלכם תואמים לכם כמו פטיש אל מסמר.

רגע, הבטחנו שנדבר על חיסכון כספי! ובכן, מי שמשקיע בכלי איכותי, יקבל כלי עמיד לאורך יותר זמן. זאת הסיבה שאנחנו בביטק מעניקים אחראיות לכל החיים מתוך אמונה שהכלים שלנו עמידים לאורך שנים ארוכות. כך או כך אתם מבוטחים ובטוחים שיש לכם את ארגז הכלים הכי טוב שיש. .

 

כמו שאמרנו זה לא משנה מי אתם, אם מצאתם את עצמכם במאמר הזה, קחו חלק ממשפחת אנשי החומר שלנו, ביטק טולס.

היכנסו לאתר שלנו, או עקבו אחרינו בפייסבוק.