הדרך לעסק מצליח מתחילה בלוח העסקים של יד2

חולמים על עסק משלכם? לא בטוחים מאיפה להתחיל? יד2 עם כל הפרטים שיעשו לכם סדר

אין אחד שלא חולם מפעם לפעם על האפשרות להפוך לעצמאי ולהיות הבוס של עצמו, ליהנות מגמישות בניהול הזמן, לבנות את לו"ז העבודה ולהחליט מהם סדרי העדיפויות עבור כל משימה. בלי מעסיק שעומד על הראש, בלי הצורך לדווח על שעות העבודה או לנהל משא ומתן על מועדי החופשה – ובעיקר בלי פוליטיקה ארגונית, שלעתים אינה מאפשרת לנו לפרוץ.

איתור העסק הבא שלכם בלחיצת כפתור

אם בעבר החיפוש אחר עסקים למכירה ואיתור הזדמנויות עסקיות הציב בפני המחפשים חווית חיפוש מסורבלת וארוכה בין דפי העיתונים והמקומונים, היום ניתן להגשים את החלום בלחיצת כפתור אחת. רוצים להיות מלכי הפלאפל החדשים של ישראל? זכיינים של בית קפה מצליח או בעלי פאב שכונתי שכולם מכירים? תחום הצעצועים מדבר אליכם או שאולי תמיד חלמתם להיכנס כשותפים בסטארט אפ חדשני? לכל ההזדמנויות האלו ולרבות נוספות תוכלו להגיע בלחיצת כפתור אחת על לוח העסקים למכירה של יד2.

עסק עצמאי, זיכיון או שותפות?

הלוח מציע מגוון רחב של עסקים במודלים עסקיים גמישים המתאימים לכל אחד ואחת. רוצים לקנות עסק פעיל עם מוניטין? אין בעיה. בלוח תמצאו עסקים רבים בטווח מחירים רחב. אם תמיד רציתם להיות זכיינים, גם זה אפשרי, ואם בכלל חשבתם להמשיך בעבודתכם כשכירים ובמקביל להתחיל גם את דרככם היזמית כמשקיעים חיצוניים, גם זה קיים ביד2.

רפרוף קצר בלוח מציג תוצאות מגוונות ביותר החל מזכיינות בסניף רשת פלאפל, שותפות בבית מאפה, רכישת פיצריה שכונתית מצליחה, רכישת אולם אירועים מוכר ופעיל, רכישת מינימרקט בעל קהל לקוחות יציב וקבוע, רכישת מתחם בילוי אקסטרים ועוד.

הדבר החשוב ביותר, הוא שבעזרת יד2 כל שלב הקמת העסק כבר מאחוריכם. מהרגע שהעסק החדש בבעלותכם, כל מה שנשאר זה לתת את הטאץ' שלכם, למקסם רווחים, ומי יודע – אולי אפילו להתרחב.

לוח חכם ויעיל במיוחד

הלוח חכם ויעיל מאוד ומקצר את תהליך החיפוש כך שאין צורך לעבור על המוני המודעות הקיימות בו רק בשביל להגיע לתחומי העניין שלכם. אם כבר החלטתם שאתם מעוניינים לפתוח עסק בתחום בתי הקפה והמסעדות, לחיצה על הקטגוריה תוביל אתכם ישירות להצעות החמות ביותר בענף.

למצוא את היזם שבכם

בסופו של יום, פתיחת עסק, אם במודל של קנייה מלאה, זיכיון או שותפות חלקית מהווה צעד שחובה לבצע בזהירות תוך סימון מטרות, בדיקת יציבות פיננסית ורווחיות אבל זהו גם הצעד שיאפשר ל'יזם' שבכם לפרוץ בדרך להגשמה עצמית בתחומים האהובים עליכם.

אז קדימה למה אתם מחכים? צאו להגשים את החלום היזמי שלכם, ובגדול. היכנסו עוד היום ללוח העסקים למכירה של יד2 והתחילו לממש את ההצלחה העסקית שלכם!