הביקוש לא עוצר: שיא שנתי בביקושים לדירות

כשהביקושים בשמיים, מתווך ימצא לכם את הדירה הטובה ביותר במחיר המשתלם ובזמן קצר. כל הפרטים בכתבה הבאה

 

זה קורה מדי שנה בחודשי הקיץ, וכך גם השנה: הביקושים השנתיים לדירות מגיעים לשיאם עם המוני זוגות, משפחות, ומשפרי דיור המחפשים דירות גדולות ומשודרגות יותר מאלו בהן הם מתגוררים עד כה. אחד ההסברים הבולטים לביקושים העזים בעונת הקיץ הוא פתיחת שערי מוסדות החינוך בחודש ספטמבר, שמגיעה ישר אחרי החופש הגדול. הסבר אחר נובע משעות האור הארוכות מהן אנו נהנים בקיץ מה שמקל מאוד על הליך ההתבססות בבית החדש, ובכלל למי יש חשק לעבור דירה בחורף הקר והגשום.

ביקושים רותחים לדירות

אם בכל שנה רגילה נרשמים בלוחות המודעות ברשת, בראשם יד 2 הדומיננטי והגדול ביותר, ביקושים ערים לדירות בתקופת הקיץ, הרי שהשנה המגמה חדה הרבה יותר. היא נובעת כמובן מתקופת הקיפאון הזמני אותו חווה השוק במהלך תקופת הקורונה והדבקת הפערים בשנה הנוכחית. גם המספרים מחזקים את המגמה: מסקירה שערך משרד האוצר בנושא ענף הנדל"ן למגורים בחודש מאי האחרון עולה כי בחודש זה (תחילתו המוקדמת של הקיץ הישראלי) נרשמה רמה גבוהה מאוד בפעילות שוק הנדל"ן. סך הדירות שנרכשו במאי עמד על 12,500 אלף דירות, מה שמבטא גידול של 40 אחוזים בהשוואה לחודש מאי 2019 וגידול של 15% בהשוואה לחודש אפריל שקדם לו. אם מנכים מכמות דירות זו את אלו שנרכשו בסבסוד ממשלתי, עולה כי המגמה הייתה אף חדה יותר והגידול ברכישת הדירות לעומת מאי 2019 עמד על 45 אחוזים, גידול עצום לכל הדעות.

זה הזמן למכור ולקנות באמצעות מתווך

אם גם אתם מתכננים לקנות או למכור דירה, אתם וודאי יודעים עד כמה לא פשוט לעשות זאת לבד. החיפושים הארוכים, הטלפונים הלא אקטואליים, הביקורים הרבים בשלל הדירות, התמונות המוצגות במודעות, הקונים הלא רציניים, ומה לא. בקיצור, לא משנה באיזה צד אתם נמצאים, מדובר על תהליך ארוך שדורש סבלנות רבה. מי שיכול לחסוך לנו את כל זה ולהפוך את תהליך הקנייה והמכירה ליעיל וקצר יותר הוא סוכן הנדל"ן, המתווך, שיכול להפוך כל עסקה לפשוטה ואטרקטיבית.
מחפשים מתווך או מתווכת שמתמחה באזורכם? היכנסו לאינדקס המתווכים של יד2

העסקה הכי גדולה בחיים

המתווכים מנהלים את העסקה הכי גדולה בחיים שלנו ולכן צריך לבחור ביועץ הכי טוב, האחד שמשרה ביטחון ויש לו את הכלים להנחות ולהוביל גם את המוכר וגם את הקונה. בין אם מדובר על ניהול מו"מ, משכנתאות, מידע על עסקאות באזור, עורך דין מומלץ, קיום פטור ממס שבח או חיוב במס, מידע על תכניות עירוניות וסטטוטוריות, מיסוי, ניתוח הון נזיל, תכנון פיננסי, מובילים מומלצים, ומה לא. אפשר לומר שהמתווך מהווה עבורנו one stop shop לכל מה שקשור לקניית ומכירת דירה למגורים או השקעה.

עם מתווך מבצעים החלטה מושכלת ונכונה יותר

כמו בכל דבר בחיים, כאשר כל המידע מונח בפנינו, קל לנו יותר לבצע החלטה מושכלת ונכונה. אם הדברים נכונים בכל עסקה, הם קריטיים הרבה יותר בעסקה לקניית או למכירת דירה שיכולה להגיע למיליוני שקלים. המשמעות היא שהשקעה במתווך לא נמדדת רק בכמות הדירות שיוצעו לכם, אלא בקבלת הרבה יותר ידע והרבה יותר כלים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הכלכלית והמשפחתית הנכונה ביותר. 

בשורה התחתונה זה חוסך לכם כסף. המון כסף

מעבר לכל הידע שמביא המתווך, שירותו מתבטא דווקא ביכולת לסגור עסקה. המתווך יידע למצוא את העמק השווה שיאפשר את ההוצאה לפועל של העסקה במחיר שיתאים לשני הצדדים, יהיה גורם מהותי בהשלמת העסקה שכן הוא נתפס כגורם חיצוני ואובייקטיבי, ומהווה שחקן המפתח להשלמת העסקה לשביעות רצון הצדדים. בשוק רווי התחרות של היום, זה לא עניין של מה בכך. 

שירותו של המתווך חוסך לכם כסף והמון – בשוק הישראלי בו מחירן של דירות ארבעה וחמישה חדרים מתחיל כבר לטפס לכיוון ה-3 מיליון ₪, הרי שכל אחוז אותו תחסכו באמצעות המתווך יתבטא בעשרות אלפי שקלים וצפונה. בכסף זה תוכלו להשתמש אחר כך לשדרוג הדירה, לרכישת מוצרי חשמל וריהוט חדש או סתם ליציאה לחופשה מפנקת כשהעסקה סוף כל סוף תושלם.

בהצלחה!