דירה לי חביבה: 6 טיפים לעיצוב הבית בלי לקרוע את הארנק

רוצים לשדרג את הדירה, אבל אין לכם תקציב גבוה? הגעתם למקום הנכון. בעזרת כמה פעולות פשוטות תוכלו להכניס סטייל אישי וצבעוניות קייצית ולהפוך כל דירה לבית מעוצב

הקיץ מביא איתו לא רק טמפרטורות גבוהות, לחות ואבטיח, אלא גם תחושה של התחדשות ורוחות של שינוי. הרבה אנשים מחליטים דווקא בעונה החמה לאוורר את עיצוב הדירה, לשנות, לשדרג ולהתחדש בפריטים עם סטייל. בין אם אתם גרים בדירה שכורה ובין אם לאו, אתם כנראה לא רוצים לבזבז את כל הכסף שלכם על הבית, רק כי מתחשק לכם לחדש קצת. את הכסף תשמרו לחופשה. מה גם, שלא כל בעלי הדירה מסכימים לשינויים מרחיקי לכת. אז מה בכל זאת אפשר לעשות? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשנות את פני הדירה מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.

קצת צבע

כל פינה בבית מתאימה לזריקת צבע או להוספת אלמנטים אישיים. גם אם ארונות המטבח שלכם מכוערים או פינת האוכל נראית מוזנחת – הוסיפו יצירות אמנות צבעוניות, תמונות, צמחים ואפילו מגבות מטבח חדשות יעשו את העבודה. המפתח הוא למצוא פריטים שאתם אוהבים שיקפיצו את האווירה הכללית.

שכבות או לא להיות

הוסיפו שכבות. אין דבר יותר מבאס מדירה שנראית כאילו הרגע עברו אליה, גם אם גרים בה שנים. הוספת עומק לחדר על ידי תמונות על הקיר, כריות על הספה ואפילו פריטים דקורטיביים על מדפים יגמרו לתחושה חמימה יותר. כשמוסיפים שכבות של טקסטיל או של פריטים דקורטיביים, יש תחושה של בית מקסים שגרים בו ולא סתם דירה ששמים בה את הראש בלילה.

אחסון

אין לכם מספיק ארונות בבית? מצאו פינה שאינה בשימוש ורכשו מתלה קולבים פשוט. הוסיפו שם דווקא את פריטי הלבוש היותר מעניינים שלכם, הצבעוניים, אלה שיוסיפו עניין לתוך החלל. ואם יש לכם תקרה גבוהה, למה לא להוסיף מעל המתלה גם מדפים ולהפוך את כל הפינה לסוג של ארון, רק פתוח. כמובן שחשוב לשמור על סדר מופתי. המטרה היא להוסיף סטייל לבית, לא להפוך אותו ליותר מבולגן.

לקריאה נוספת

קצת מרקמים

אל תפחדו מצבעים ומרקמים. אם בעל הדירה שלכם פחות בעניין של מסמרים בקירות או אפילו צביעה של אחד מהקירות, אתם תמיד יכולים להוסיף כיסא צבעוני או שטיח אופנתי כדי להוסיף לחדר סגנון מיוחד. חפשו השראות מהעולם באינסטגרם או בפינטרס, ואז כנסו אלינו ואולי תמצאו את הפריטים שאתם רוצים במחיר מיוחד.

אשליות

צרו אשליה של חלל גדול. גם אם אתם גרים בדירת סטודיו או פשוט בדירה קטנה, אתם עדיין יכולים להשתמש בטריק הישן והטוב – מראות. מראה גדולה במיוחד תיצור אשליה של דירה הרבה יותר גדולה.

טאץ' אישי

אין לכם את זה בכל מה שקשור לעיצוב הבית – אל תתייאשו! בשביל זה יש אנשים שמתמחים בהום סטיילינג והלבשת דירות. תנו להם תקציב שאתם יכולים לעמוד בו, והם כבר ידאגו לעשות לכם קסמים בדירה. את בעלי המקצוע הנכונים לכם, אתם יכולים למצוא כאן.