איך לשדרג מטבח יד שנייה?

כשאנחנו רוכשים דירה עם מטבח ישן, אנחנו רוצים לשדרג את המטבח בכדי שנוכל ליהנות ממטבח איכותי ובעיקר לטעמינו. שדרוג מטבח יד שניה הוא משימה לא פשוטה שצריכה להיעשות בצורה חכמה שלב אחר שלב. אז איך כדאי לשדרג את המטבח? ערכנו עבורכם מספר טיפים שיעשו לכם סדר

החלפת מטבח יד שניה מהיסוד היא סיפור יקר שיעלה לנו הרבה כסף. אם נרצה לשפץ את המטבח, נוכל לשפץ אותו חיצונית, להחליף את החלקים החיוניים ולשוות לו מראה חדש ויפה.

רעיונות לעיצוב המטבח מחדש

על מנת לעצב את המטבח מחדש, נצטרך לשנות את הציפוי החיצוני ומשם לשנות את הפריטים שיתאימו לעיצוב החדש של המטבח.

מטבח כפרי

אחד מהרעיונות המרכזיים לעיצוב מטבח יד שניה, הוא ליישן אותו עוד יותר. כלומר, לחדש אותו בעיצוב של מטבח כפרי. כך נוכל לנצל את המטבח הישן ולנפק ממנו את המקסימום. ראשית, נצפה את הארונות בטפטים ייעודיים, בצבע הכפרי האהוב עלינו. לאחר מכן נחליף את הברזים לברזים מתאימים, נוסיף ידיות מתאימות ונקשט בעציצים ואדניות שיתאימו עם האווירה הכללית של מטבח כפרי. תאורה חמה או מעט מעומעמת תוסיף המון לתחושת הביתיות שמגיעה עם העיצוב החדש של המטבח שלכם.

עיצוב מטבח מודרני

אם אנחנו אנשים של עיצוב מודרני, נוכל לצפות את הארונות בפורמייקה חדשה, שתחדש את מראה הארונות. החלפת הפורמייקה היא תהליך פשוט וקל ובבחירה נכונה של חומרים איכותיים, נחדש את המטבח ביופי ובאיכות. לאחר מכן נחליף את ברזי הכיורים לברזים חדשים שיתאימו לעיצוב החדש ונקשט את הבית בתצוגה מודרנית וחדשה, מסך טלוויזיה, תאורה לד לבנה ואפילו אי במרכז המטבח, ישדרגו את המטבח שלכם בכמה רמות.

משטח העבודה – השיש

כחלק מהעיצוב מחדש, תנו דגש על משטח העבודה שימש אתכם לבישול ואפייה. במטבח יד שניה, השיש כבר שרוט ומיושן. תוכלו לצפות את משטח העבודה על ידי ציפויים ייעודיים ולשנות מקצה לקצה את סביבת העבודה במטבח שלכם. כמו כן, תוכלו להדביק משטח עבודה חדש, בהתאם לעיצוב המטבח שלכם או אפילו לצבוע את משטח העבודה הקיים.

אביזרים נוספים למטבח

המטבח, אולי יותר משאר חלקי הבית, דורש מקום אחסון רב ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר, שילוב נכון של שניהם יוסיף נופך ועיצוב למטבח.

אם אתם מרגישים שחסר לכם מקומות אחסון, תוכלו להתקין מגירות על גבי מסילות חדשות. בנוסף, תוכלו לחלק את הארונות על ידי מדפים פנימיים שיוסיפו לכם הרבה מקום לאחסון

לסיכום

עיצוב מחדש של מטבח יד שניה יכול להיות תהליך פשוט אם רק תתכננו אותו נכון. הבינו מהו העיצוב המתאים שאתם יכולים לנפק מהמטבח הישן, בדקו את האפשרויות והבינו אם אתם הולכים על עיצוב של מטבח כפרי או מודרני יותר, החליפו את החלקים הנכונים ותתחדשו!