איך לשדרג את הבית עם טפטים?

היום כבר לא חייבים לצבוע את הקירות, אפשר פשוט להוסיף טפטים. כן, זו לגמרי השנה של הנייר הדביק, אבל לפני שאתם ממהרים לרכוש ולהתקין בעצמכם, יש לנו כמה עצות חשובות בשבילכם

הכי בסטייל: טפטים לשדרוג הבית

בשנתיים האחרונות עושים הטפטים קאמבק די רציני. יותר ויותר אנשים מוותרים על צביעת קירות ומשתמשים בטפטים כדי לעצב את הבית והוסיף לו צבעוניות והדפסים מגניבים. אם גם לכם מתחשק לשדרג את הבית ולשנות את האווירה, טפט בהחלט יכול להיות פתרון מצוין ולא מחייב (תמיד אפשר להוריד ולהחליף בחדש). הנה כמה טיפים לעיצוב בעזרת טפטים:

בדקו לפני שאתם קונים

אם אתם לא מצליחים להחליט על טפט לבית ולא מתחשק לכם להוציא סתם כסף על הטפט הלא נכון, רכשו חתיכה קטנה ממנו והדביקו על הקיר. בדקו איך הטפט גורם לכם להרגיש, איך הוא נראה בתאורת יום ולילה, עם ריהוט כזה או אחר. עדיף להיות בטוחים מאשר להתחייב לטפט שאולי לא תאהבו.

התחילו בקטן

דרך טובה לבדוק אם אתם בכלל מתחברים לטפטים, היא להדביק אותם בחדר הארונות או בשירותים. זה נראה יפה ומרגיע ואם תאהבו את הטפט לאורך זמן, תוכלו להתקדם גם למקומות אחרים בבית.

אל תפחדו להתחייב

אם החלטתם לעצב את אחד החדרים בבית עם טפט – לכו עם זה עד הסוף, וזאת על מנת ליצור חלל אחיד וזוהר. היום מעצבי פנים בוחרים לקשט את כל הקירות בטפט ולא רק קיר אחד. בנוסף, אל תפחדו מהדפסים גדולים. קירות מעוצבים יכולים לגרם לחלל קטן להרגיש גדול יותר ולהוסיף אנרגיות חדשות לחדר.

לקריאה נוספת

טפטים מתאימים גם לעיצוב מודרני

טפטים שונים יכולים לעבוד עם סוגים שונים של אדריכלות. בבתים עכשוויים מאוד, אפשר להשתמש ברקעים שיש להם מרקם. לרוב יש הרבה חלונות במבנים מודרניים, ולכן הנטייה להשתמש פחות בטפטים, אבל המרקם מוסיף חום לעיצוב הבית.

יש דבר כזה יותר מדי פרינטים

בחדרים שיש בהם כבר פרינטים, שווה להחליף את הטפט בקיר צבוע. אם יש לכם ספה עם פרינטים או ווילונות מודפסים – זה לא יעבוד עם טפטים. ההדפסים יתנגשו וזה ירגיש כמו בלגן. צריך לתת לאחד מהם להיות הכוכב של החלל או לטפט או לפריט השני.

אתם יכולים להדביק את הטפט לבד, אבל לא תמיד זה רעיון טוב

אנחנו מזמינים מומחים לכל דבר קטן בבית, אבל כשזה מגיע לטפטים רובנו חושבים שאנחנו יכולים להדביק בעצמנו. בואו נגיד את זה ככה, השקעתם כסף בטפט איכותי – תשקיעו גם במומחה שיתקין לכם אותו כמו שצריך.