עץ, זכוכית ותחרה: הדור החדש של כרטיסי הביקור העסקיים

אנשי עסקים? כנראה שיש לכם כרטיס ביקור. האם הוא מעביר את התדמית של העסק שלכם? גלו הכל במדריך הבא

האם אנחנו עדיין זקוקים לכרטיסי ביקור? בעולם ווירטואלי שבו אפשר לאתר כל שירות וכל בית עסק בלחיצת כפתור, קשה להבין מדוע הצורך בכרטיסים עדיין קיים. אבל מה אם נאמר לכם שכרטיסי הביקור "המסורתיים" מנייר מודפס הם זן נכחד? מה אם נציע לכם כרטיס שעשוי עץ, מתכת ואפילו זכוכית הכוללים את פרטי העסק בחריטה ובתצורה לא שגרתית? בדיוק לשם פונה כרגע תחום כרטיסי הביקור, שמאמץ את טכנולוגיית החיתוך והחריטה בלייזר על מנת להגביר את הזיקה לערכי המותג וליצור עבורו מצג מרשים, מפתיע ובעל בידול משמעותי.

העסק המייצר והצרכן שנמנע

מפגשים עסקיים ובמיוחד כאלו שמתרחשים מול שותפים פוטנציאליים, לא תמיד מתחילים ונגמרים בתוך האינטרנט. בעולם המוחשי, כל השתתפות בתערוכה, יריד, כנס, הרצאה, מפגש נטוורקינג וסדנה מחייבים מוצרי פרסום פרונטליים שיאפשרו לאנשים ליצור קשר עתידי. העסק רוצה להרשים, להשתמר בתודעה ולמשוך אליו פונים, מה שמביא אותו להמשיך ולהצטייד שוב ושוב בכרטיסי ביקור מאחר והמציאות העסקית מוכיחה כי עדיין יש להם הצדקה חשובה.

אלא שבזמן שהעסקים משקיעים זמן רב בתכנון כרטיסי הביקור שלהם, רוב הלקוחות נמנעים מלקבל אותם. הארנק שלהם תמיד גדוש בכרטיסים שלא תמיד לצורך, נייר הכרטיס מתחיל לסבול מעיוותים והדפוס עליו הולך ונשחק. תוסיפו לכך את העובדה שכולנו מורגלים לחיפוש מידי וספונטני בגוגל והתוצאה היא אפס יתרונות לזכותם של כרטיסי הביקור.

כרטיסי ביקור בחיתוך לייזר

הפתרון טמון ככל הנראה בתחום החיתוך בלייזר. הוא מספק פתרונות מגוונים לכל תחומי החיים ומבצע עבודה מדויקת ונקיה עבור חלק גדול מחומרי הגלם הקיימים. לשורת הפתרונות הקיימים הצטרף לאחרונה גם תחום כרטיסי הביקור שעובר מהפיכה. לא עוד כרטיס נייר מרופט, אלא משטח קשיח ומעוצב, דקיק כנייר הכולל חיתוך צורני מיוחד ומשקף המון סגנון אישי. מדובר בדור כרטיסים מתקדם ומרשים שהופך לזכיר מאוד בתוך הארנק.

בנוסף, מהירות ההפקה בלייזר חוסכת בעלויות, כך שהתוצרים אינם יקרים. הדבר מאפשר לבעלי עסקים שזקוקים רק לכמות כרטיסים קטנה ליהנות מעלות אטרקטיבית ומבלי שתיווצר להם התייקרות כתוצאה מהכנת התבנית או השבלונה.

זה לא נייר, זה אלומיניום מחורץ

מוצרי הנייר הפרסומיים נחשבים כיום לאורחים בלתי רצויים בארנק, התיק או שמשת הרכב. הם רגישים וניזוקים במהירות ולכן הקהל יעדיף להימנע מקבלתם. טכנולוגיית הלייזר מחליפה את כרטיס הנייר בפיסה דקיקה אך קשיחה של עץ, פרספקס (זכוכית אקרילית), פוליקרבונט ואפילו מתכת קלה כמו אלומיניום. חומרים אלו יכולים להגיע כמעט עד לרמת העובי של כרטיסי הביקור הרגילים, משקלם הסגולי קל ואפשר לעבד אותם לכדי אלפי צורות, סגנונות, גימורים, תבליטים וחיתוכים מושכים ועמידים.

דוגמאות מתחום הלייזר

חשבו על קוסם שמציע כרטיס צורני בדמות כובע קסמים. על חברת גינון המשלבת אובייקט מובלט כמו פרפר או פרח. אמן נפחות שכרטיס הביקור שלו עשוי זכוכית אקרילית שקופה. נגר שמגיש כרטיס מעץ אמיתי. מעצבת שמלות כלה עם כרטיס בדוגמת תחרה לבנה. כל אלו הם רק רעיונות מהמותן שניתן להפיק בקלות ובמהירות באמצעות טכנולוגיית הלייזר. על כל אחד מהרעיונות והחומרים ניתן ליישם חריטה בלייזר, מה שיוסיף למראה המיוחד וינציח את עמידותו.

חוקים ודגשים בעצוב כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור יוצרים לעסק את התדמית הדרושה לו. ככל שהם יותר קריאייטיבים, מקוריים וממחישים את פועלו, כך הם צפויים להישאר אצל הלקוח הפוטנציאלי לאורך זמן רב יותר ולהניע אותו לפעולה בקלות. מומלץ שהכרטיס (אופקי או אנכי לשיקולכם) יכיל מידות מקובלות כך שיוכל להיכנס לארנק. עליו להכיל את האינפורמציה המקובלת כמו שם העסק, הלוגו, פרטי ההתקשרות ואייקונים המבטאים נוכחות ברשתות החברתיות הרלוונטיות. שמרו על פונט אחיד ומראה נקי לא עמוס. מומלץ גם שהטקסט יהיה כהה יותר מהרקע ולא להיפך.

הכותב הוא עדן שרעבי, היזם והבעלים של חלום חרוט – פתרונות חיתוך וחריטה בלייזר, המתמחים בהכנת כרטיסי ביקור בלייזר.