כל מה שרציתם לדעת על שירותי IT לעסקים

תשובות לשאלות נפוצות

מה זה IT?

המינוח המלא הוא Information Technology או בקיצור: IT. כאשר משתמשים במינוח הזה מתכוונים למכלול השירותים הקשור במידע שיש במחשבים של העסק שלכם. 

מי משתמש ב IT?

האמת היא שכל עסק, בכל תחום עיסוק שהוא, נעזר במחשבים בהם מאוחסנים מידע וקבצים רבים. הגנת החומר המאוחסן במחשבים וגיבויו צריכים להיות אינטרס בעל חשיבות עליונה עבור כל עסק. בנוסף, יש לדאוג שהחומר הרב המאוחסן מאורגן נכון ואינו מעמיס על החומרה של מחשבי העסק.

איך זה עובד?

חברה מקצועית המתמחה בשירותי IT לעסקים תדע לסייע לכם במגוון סעיפים שיצרו עבור העסק שלכם את הפתרונות הנכונים ובעיקר – הבטוחים ביותר עבורו ועבור שמירת המידע שלכם ושל לקוחותיכם.   

רשתות תקשורת

חשוב לחבר בתקשורת נכונה ואחידה בין המחשבים השונים של הארגון שלכם. חיבור רשת מאפשר תקשורת מעולה וזורמת בין חברי הארגון גם כאשר אינם ממוקמים בסמיכות זה לזה. כך נוצרת יעילות ואחידות בנוהלי העבודה. 

החיבור הרשתי משליך, בין השאר, על הסעיפים הבאים:

  • מדפסות – סעיף זה כולל גם הגדרת מורשי הדפסה וגם מדפסות משותפות. 
  • תקשורת ישירה בין המחשבים השונים ללא צורך בחיבור אינטרנט. 

 גיבוי מידע

כאמור, במחשבי העסק שלכם מאוחסן מידע רב. מיותר לציין שאבדן מידע משליך באופן קריטי על התנהלות העסק ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך עבורכם ועבור לקוחותיכם. 

זו הסיבה שחשוב מאד להכין את התשתית הטובה ביותר לגיבוי המידע בפורמטים השונים. בין אם מדובר על מסמכים, סרטונים, תמונות או קבצי שמע – חשוב לגבות אותם באופן שניתן יהיה לשלוף אותם בכל זמן נתון. 
כמו כן חשוב שהגיבוי יאפשר שליפת חומר לפי תאריך כלשהו בעבר. השליפה צריכה להתבצע ביעילות ובמהירות. 

גיבוי חכם 

גיבוי מידע יכול להתבצע במספר שיטות. כאשר מדובר על מידע רב (כלומר, ברוב המכריע של המקרים), חשוב למצוא את הדרך לגבות מבלי להעמיס על החומרה במחשבי הארגון. הפתרון הקלאסי לכך הוא גיבוי בענן. 
גיבוי בענן הוא שירות גיבוי שנמצא בשטחי גיבוי מאובטחים באינטרנט, מופעל על ידי חברות ייעודיות ומתמחות ואינו מכביד על הדיסק הקשיח שלכם. 
לצערנו, קיימים גורמים הטוענים שהם נותנים מענה לשטחי אחסון אך בפועל מדובר על חברות שאינן מקצועיות וחלקן אף עלולות לגרום נזק (מכוון או בשוגג) למחשבים שלכם באמצעות שתילת וירוסים, מאלוורים ועוד. חברת IT מקצועית ואמינה, לעומת זאת, תדע לתת לכם את הפתרונות המהירים, האמינים, הבטוחים והמתאימים לכם ביותר. 

ומה לגבי החומר שנמצא על המחשב?

אל דאגה. חברת הIT שלכם דואגת לאבטח גם את המידע השמור במחשבים שלכם. קיימות שיטות אבטחה שונות ובטוחות כגון הצפנות שונות, התקנת חומת אש במחשבים והזדהות חזקה לצורך כניסה מורשית לענן. 
חברת שירותי מחשוב לעסקים מנוסה ומקצועית תתאים לכם את האמצעים התואמים את צרכי ונתוני הארגון והמידע ותשמור על המחשבים שלכם דיסקרטיים ומוגנים.

הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן 

גם לאחר שהותאמה השיטה המתאימה ביותר לעסק שלכם, חשוב להתעדכן ולהתאים את אופן אבטחת המידע לשינויים ולשיפורים המפותחים חדשות לבקרים. אתם הרי לא רוצים להישאר מאחור.

חברת ה IT שלכם תדאג לעדכן אתכם במידה והיא תראה לנכון שקיימים בשוק שירותי ענן ושרתי פנים חדשניים שמתאימים יותר לצרכי הארגון שלכם:

  • גרסה מתקדמת ומעודכנת יותר
  • שירות חדש ומתקדם

המטרה שתהיה לנגד עיניהם היא לשדרג את מידת האבטחה ובמקביל לשפר את חווית השירות לשימוש מהיר וחלק.  

מה לגבי תקלות שוטפות?

בכל מערכת מחשוב עלולות להתעורר תקלות מסיבות שונות אשר משבשות את העבודה השוטפת ועלולות לגרום לאי נוחות רבה. לעתים מדובר על תקלות רשתיות ולעתים תקלה  מקומית באחד המחשבים. 
תהא הסיבה אשר תהא, תפקידה של חברת הIT שמלווה אתכם לתת לכם את המענה הטוב ביותר לאיתור ותיקון תקלות מחשוב באשר הן. 
החל מהתקנת הגנות על המערכת לצורך מניעת תקלות אפשריות (אנטי ווירוס, אינטרנט סקיוריטי) וכלה בפתרון מלא של כל בעיה שמתעוררת בתחום זה.  

מהירות התגובה עלולה להיות משמעותית מאד

כל תקלה שמתעוררת במערכת המחשוב עלולה לשבש את העבודה השוטפת ולפגוע במוניטין שלכם ובטיב השירות שאתם מעניקים ללקוחותיכם. 
זו הסיבה שמהירות מתן השירות על ידי חברת הIT שלכם הוא חשוב מאין כמוהו. 
דאגו להתקשר עם חברת IT שמספקת שירות טכנאי בזמן אמת ויכולה לסייע לכם לפתור במהירות כל בעיה, קטנה או גדולה.  

ומה לגבי שינויים פיזיים בארגון?

בכל ארגון חלים מדי פעם שינויים. עובדים עוברים ממשרד למשרד,  מעבר מלא של משרדים, שינוע מחשבים בין חדרים ועוד. דאגו לקבל מחברת ה-IT שלכם את שירות התמיכה בכל מקרה של מעבר הדורש את התייחסותם. 

תנו לנו את השורה התחתונה בבקשה

כאמור, בחירת חברת IT אינה עניין של מה בכך. עליכם לבחון היטב את החברה, את ההמלצות עליה ואת טיוטת חוזה ההתקשרות. 

בתוך כך, תנו את דעתכם למספר נקודות:

  • מידת ההתאמה האישית של השירות המוצע לצרכי הארגון שלכם
  • מהו מכלול השירותים אותם מציעה החברה
  • מה מידת הזמינות של החברה עבורכם, גם במקרי חירום, גם בשעות לא סטנדרטיות.
  • מהי מידת המקצועיות והוותק של החברה
  • מידת שביעות הרצון של לקוחות קיימים

חברת IT START שמחה לעמוד בכל הקריטריונים, גם הנוקשים ביותר, ולהציע ללקוח החברה את השירות המקצועי, הזמין והעדכני ביותר. 

 המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה – אסטרטגיה שיווק ומיתוג