צילום נכון מוכר מהר יותר: 5 טיפים לצילום מהנייד

שתי דקות מעכשיו ויש לכם את כל הכלים הבסיסיים לצילום תמונת מוצר מנצחת מהנייד להעלות ליד שנייה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לעקוב אחר ההוראות הפשוטות…

צילום מוצר יד שנייה

 

התקדמתם צעד נוסף לכך שמוצר יד השנייה שלכם יהיה הבחירה הראשונה של הגולשים באתר. את הציוד המקצועי תשאירו לצלמים מקצועיים – אתם צריכים רק סמארטפון וסבלנות. שנתחיל? 

 

טיפ 1: הכי טבעי הכי יפה

חוק ברזל: תאורה טבעית היא התאורה הטובה ביותר. צלמו את המוצר שלכם ליד חלון בהיר כאשר השמש אינה חזקה מדי. תאורה טבעית תבליט את הצבעים של המוצר ותעזור לו להיראות במיטבו.

טיפ 2: רק רקע אחד

בחר רקע חלק ואחיד לצילום המוצר שלכם. זה יכול להיות קיר לבן או משטח בצבע אחיד. טיפ של אלופים: אין לכם רקע לבן בבית? צלמו את המוצר על מסך המחשב עם רקע של תמונה לבנה ובהירה ככל האפשר

טיפ 3: אף אחד לא מושלם

יש פגמים קטנים במוצר? אל תחביאו אותם. לא רק שאתם משדרים שקיפות לקונים הפוטנציאלים שלכם, אתם הופכים את עצמכם למוכרים אמינים שאפשר לסמוך עליהם.

טיפ 4: כנסו לפרופורציות

כדי לעזור לקונים שלכם להבין במה מדובר, הניחו מוצר מסוים ליד המוצר שאתם רוצים למכור. אם מדובר במוצר ממש קטן או ממש גדול, זה יכול להעניק קנה מידה שימושי ולחסוך להם ולכם הרבה זמן.

טיפ 5: החברה הכי טובה של המצלמה

אפשר בלעדיה אבל לא כדאי: החצובה היא זו שתהפוך תמונה מעולה לתמונה מושלמת. אין לכם חצובה בבית? הכל טוב: רק תדאגו שהסמארטפון ישב על משהו נוח ויציב.  

 

אל תעשו: 3 דברים שכדאי להימנע מהם בצילום מהנייד

בשלוש מילים: זום, פלאש ופילטרים.

נסו להימנע כמה שיותר  מ״טריקים״ מלאכותיים. זום יכול לפגוע באיכות התמונה, פילטרים יגרמו לצבעים להיראות לא טבעיים, ופלאש עלול ליצור צללים ולטשטש חלקים מהתמונה. תמונה איכותית ואמינה היא המפתח ליותר פונים.

קרדיט תמונה: shutterstock