חוכמת המונים: מחירון רכב יד2 יעשה לכם חיים קלים

כבודם של העיתונים והמגזינים המודפסים במקומו מונח, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה, שיותר ויותר צרכנים גילו את נפלאות האינטרנט. גם מחירון הרכב נטש את בית הדפוס ובדרך יצר מהפכה בתחום. חנן בר-און

אין ספק שרובנו אוהבים לקרוא עיתונים ומגזינים מודפסים. רבים אוהבים את הריח המיוחד של העיתונים, שיצאו זה לא מכבר מהדפוס ולא יוותרו על עיתונים מודפסים על שלל כתבותיהם ומודעות הפרסום, בעיקר בסוף השבוע.

רק שאי אפשר לחזור לאחור – בשנים האחרונות, מתחזק כוחו של האינטרנט, כשהרשת הולכת ונוגסת בעיתונות המודפסת. מחירון הרכב מציע את מרכולתו באינטרנט, בזמינות אינסופית, עם פשטות בשימוש ובהבנה, ולא פחות חשוב – בחינם.

זמינות ועדכניות

הצרכנים גילו במהרה, שרשת האינטרנט מציעה דינמיות ועדכניות אינסופית, שאין בעולם הפרינט (דפוס). מודעה חדשה ועדכון שהופיעו רק למחרת בעיתון הבוקר, הפכו עבור רובנו לשלג דאשתקד ומצב השבועונים והמגזינים בכל הקשור לעדכון, אפילו טוב פחות. לאור העובדה, שלרובנו היכן שלא נהיה, יש רשת אלחוטית- הרבה יותר נוח וזול לנו לצרוך מידע מרשת האינטרנט.

נעזרים במחירון רכב

אחת הדוגמאות הטובות לשינוי שעוברים הצרכנים במעבר מפרינט לאינטרנט, קשור במחירון הרכב. כדי לקבוע את ערכו של רכב – לפני קנייה, או מכירה – רובנו מעיינים במחירון הרכב. במהלך השנים, הופיעו מספר גרסאות מודפסות של מחירונים, ממספר עיתוני רכב ושמאים.

לקריאה נוספת

מחירון צמוד ללוח

התקדמות העולם לכיוון זמינות האונליין לא השאירה יזמים שונים אדישים. אתר יד2 פיתח אלטרנטיבה טובה לקביעת מחירי רכבים משומשים. מחירון הרכב של יד2 הוא כעת האופציה האינטרנטית הטובה ביותר.

במחירון יד2, המחירים נקבעים על ידי המחיר בפועל ששולם עבור כל מכונית, כשהוא מהימן ומייצג את השוק והמצב בפועל – בלי קשר ליבואני רכב / חברות ביטוח / ליסינג או אחרות.
לא פחות חשוב, זהו מחירון חינמי לחלוטין, שקשור קשר הדוק ללוח רכב של יד2.
כלומר, אם הגולש מוצא בלוח דגם שמעניין אותו, הוא יכול באותו הרגע לבדוק מה המחיר של הרכב הזה, במחירון.

שקלול בקלי-קלות

מחירון רכב אינטרנטי, כמו זה של יד2, מונע את הצורך להתעמק בטבלאות ותתי-טבלאות, שמסבכות את העניינים – המידע נמצא בזמינות מידית, עם אינפורמציה על אינספור יצרנים, דגמים ותתי דגמים. פשוט בוחרים את הנתונים המדויקים, כמו שם, דגם, שנתון, יד, וגם קילומטרז' ובעלות קודמת והמחיר המשוקלל מוצג בפשטות, שכל ילד יכול להבין.
את החישובים מבצע האתר בעצמו ולא נדרש מהצרכן לחשב כמה זה 2% פחות, או 5% יותר ממחיר המחירון.

התרגלנו לקבל הכל כאן ועכשיו, לקבל החלטות ולקחת צעדים עם התכנים והשירותים הזמינים לנו בן רגע ומחירון הרכב של יד2 הוא אחד הכלים היעלים והמדויקים ביותר, המספק את הדרך הנוחה והזולה ביותר בעת קביעת ערך הרכב.