ה-Q8 החדשה של אאודי: שילוב בין אלגנטיות לפנאי

כולם מכירים את המכוניות האלגנטיות של אאודי, מותג מכוניות היוקרה שיצא עם דגם חדש – ה- Q8. נעים להכיר

ה-Q8 החדשה של אאודי: שילוב בין אלגנטיות לפנאי

הרכב החדש של אאודי: חווית נסיעה מושלמת

אם תשאלו אילו קונוטציות עולות כששומעים על המותג אאודי – כנראה שתשמעו שמדובר באחת מחברות המכוניות היוקרתיות ביותר. לאחרונה, יצא המותג עם מגוון דגמים מחודשים, וביניהם ה-Q8 החדש.

ה- Q8 מציג את חווית המשתמש המתקדמת שהוצגה ב-A8 החדשה עם מולטימדיה של העידן הדיגיטלי, שתהפוך את הנסיעה שלכם לחוויה של ממש.

שימוש נוח במיוחד

הדגם החדש מציע שילוב של שני עולמות הפנאי והעסקים – שילוב בין האלגנטיות של רכב קופה 4 דלתות יוקרתי לבין הביצועים של רכב שטח גדול. ה- Q8 מציג את פאר הטכנולוגיה שיש כיום לאאודי להציע עם קידמה טכנולוגית, חווית משתמש מתקדמת, בטיחות אקטיבית ויחידת הנעה משולבת חשמל בטכנולוגיית Mild Hybrid, כל זאת לצד שפת עיצוב חדשה למשפחת דגמי ה-Q המוצגת לראשונה בדגם ה-Q8.

יחד עם ה- A8 החדש שהושק לאחרונה, גם ה- Q8 מציג את חווית המשתמש החדשה של אאודי הכוללת שלושה מסכים שונים בתא הנוסעים לשימוש הנהג. דגם ה- Q8 מציע מנוע 3.0 ליטר 50 TDI בהספק של 286 כ"ס ומומנט שיא של 61.2 קג"מ. המנוע מציע הנעה משולבת חשמל בטכנולוגיית  Mild Hybrid המאפשרת שיוט חשמלי במהירות 55 ל-160 קמ"ש כשמנוע הבעירה הפנימית כבוי.

טאץ' קטן של עיצוב

העיצוב החיצוני של ה- Q8 חושף את שפת העיצוב החדשה של משפחת ה-Q, לראשונה בתצורת פנאי קופה. מראה הדגם מציג נוכחות חזקה עם שבכה ארוכה מבדרך כלל בדגמי המותג, וזאת עם מסגרת כרום בחזית הרכב ועיצוב מרכב שרירי וספורטיבי. ה-Q8 בעל גג נמוך והחזית החדשה כוללת מסגרת אלומיניום דקורטיבית, פסים עיצוביים בצבע המרכב וכונסי אוויר אדירים. הגג הפנוראמי השטוח מוסיף למראה ספורטיבי, ובנוסף, פנסי התאורה הקדמיים בטכנולוגיית LED בעלי מראה מחודד ודינאמי. יחד עם זאת, הפנסים האחוריים, גם הם בטכנולוגיית LED, מעניקים מראה יוקרתית ומתקדם בזכות פס תאורה שנמתח לרוחב חלקו האחורי של הרכב.

טכנולוגיה מתקדמת

ומה לגבי הטכנולוגיה? ה-Q8 החדשה מצוידת במנוע 3.0 ליטר TDI בתצורת V6 עם הנעת quattro והספק של 286 כ"ס המושגים ב-3,500-4,000 סל"ד. המומנט המירבי עומד על 61.2 קג"מ המושגים ב-2,250-3,250 סל"ד. בנוסף, ה- Q8 מאפשרת נוחות תפעול ותמרון מקסימלית עם מערכות בטיחות אקטיביות שונות, המקלות על חווית הנהיגה וגורמות לתחושת בטיחות מיטבית וביניהן: מערכת ניטור מרחק ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרת שיוט, מערכת זיהוי שטח מת ועוד.

חגרו חגורות

כמובן שגם על חווית הנסיעה של הנוסעים לא פסחו. החלל הפנימי, שנלקח מה-A8, מציג את העיצוב החדש של תאי הנוסעים של אאודי. ב-Q8 מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון ותמיכה לגב וחימום, סגירת Servo לדלתות, חבילת תאורה פנימית ובקרת האקלים מפוצלת לשני אזורי שליטה כולל פתחים למושבים האחוריים, מקלט טלוויזיה, ריפוד עור ועוד.

ה-Q8 החדשה של אאודי: שילוב בין אלגנטיות לפנאי

רכב פנאי אלגנטי: ה- Q8 של אאודי

נדמה שה- Q8 מספקת חוויה מהנה במיוחד. אנחנו היינו שמחים לעשות עליה סיבוב להתרשמות ובטוחים שגם אתם. מוזמנים להציץ במחירון הרכב של יד2 ולחפש את האאודי הבאה שלכם!