הנה היא מגיעה: שברולט ספארק המחודשת

מכונית המיני מבית שברולט בגרסא החדשה של שנת 2019 – נעים להכיר!

נעים להכיר: שברולט ספארק גרסת 2019

אוטוטו זה קורה – תחילת שיווק של רכב המיני שברולט ספארק, מהדגמים המובילים של שברולט ואחד משלושת רכבי המיני הנמכרים בישראל. הספארק תצויד במערכות בטיחות חדשות, תמשיך להציג את המנוע החזק בקטגוריה ותציע מפרט אבזור עשיר.

בטיחות

הספארק תשווק עם מערכות בטיחות אקטיביות ופאסיביות מתקדמות מבית בכל רמות הגימור, בלימת חירום אוטונומית עד 80 קמ"ש, התרעת התנגשות קדמית, התרעת סטייה מנתיב ומצלמת רוורס. כמו כן, הספארק היא המיני היחידה בישראל עם שילוב של מערכות בטיחות אקטיבית ו- 10 כריות אוויר. 

כוח

הספארק המחודשת תשווק עם מנוע 1.4 ליטר ותיבת הילוכים רציפה, המספקים 98 כ"ס, ומציגה את הנתונים החזקים ביותר בקטגוריה.

אבזור

הספארק מאובזרת לחלוטין כבר בגרסת הבסיס ותכלול מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינץ מעודכנת עם ממשק נוח ואינוטאטיבי יותר, תומכת ב – Apple CarPlay and Android Auto, בקרת שיוט והגה בציפוי עור. בגרסאות הגבוהות יותר יתווספו גם 6 רמקולים, מפתח חכם, מושבים מעור, מראות מחוממות ועוד.  

העיצוב התעדכן, הרכב מציג כעת את הנראות החדשה של שברולט, חזית בעלת מראה אתלטי יותר המשלב גריל כפול, ציפויי כרום ויחידות תאורת יום לד.

ועוד קצת

הספארק המחודשת תשווק בשלוש רמות גימור LT+  ,LTZ, ופרמייר

  • רמת הגימור LT+ כוללת: בלימת חירום אוטונומית (8-80 קמ"ש), 10 כריות אוויר, התראת סטייה מנתיב, התראת התנגשות קדמית, מערכת בקרת יציבות, בקרת שיוט, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת מולטימדיה מקורית 7 אינץ  MyLink (מעודכנת 2019) משולבת עם – Apple CarPlay and Android Auto. 4 רמקולים, 4 חלונות חשמליים, מראות בצבע הרכב, מתכווננות חשמלית, מחוממות והגה עור
  • רמת הגימור LTZ: יתווספו חישוקי אלומיניום 15 אינץ'.
  • רמת הגימור פרימייר: יתווספו חיישני חניה אחוריים, מפתח חכם עם כניסה והתנעה מפתח (Keyless), תאורת יום LED , ריפודי עור סינתטי, ידיות דלת פנימיות בגימור ניקל, ידית תא מטען בגימור ניקל ועוד.

לקריאה נוספת

ומה לגבי המחיר?

השברולט ספארק החדשה מגיעה עם 5 שנות אחריות, ובמחירים נוחים עבור כל דגם: 

את ה-LT+ תוכלו למצוא במחיר של 80,990 ש"ח, את דגם ה-LTZ תוכלו למצוא במחיר של 81,500 ש"ח, ואת דגם ה-Premier תוכלו למצוא במחיר של 82,990 ש"ח. נסיעה מהנה!