איזה רכב מתאים לך?

מרווק הולל, דרך זוג צעיר ועד למשפחה ברוכת ילדים– מהו הרכב המתאים לכם וכמה זה יעלה לכם?

שוק הרכב בישראל רווי בעשרות דגמים מכל הגדלים, הצבעים, הצורות והמחירים.
אז איך תדעו מהו הרכב המושלם עבורכם? מובן שיש הבדלים תהומיים בין צרכיו של רווק הולל לבין אלו של משפחה ברוכת ילדים, ולכן ריכזנו עבורכם את המכוניות המומלצות עבור הקטגוריות האישיות והמשפחתיות הנפוצות ביותר.

רווק/ה

רווקה שיקית ומתוחכמת, מה היא רוצה בחיים? נכון, להיות מיוחדת.
במיוחד בשבילה ייצרה פיאט מחדש את דגם ה-500 הקלאסי והמעודן.

עיצוב יוצא דופן מכל זווית, סטייל איטלקי משובח ומיצוב כמלכת הצפונבוניות בוגרות המרכז הבינתחומי, מבטיחים אינספור מבטים משתאים שיופנו לעברה. עם תג מחיר לרכב חדש שמתחיל ב-98 אלף ₪ הרכישה איננה נראית כאופציה דמיונית.

 

סטייל איטלקי משובח- פיאט 500

 

גם לרווק שלנו מגיע רכב שיהלום את הפאסון שהוא דואג לטפח.
הימים בהם הרווק הממוצע היה חייב להתהדר ברודסטר שרירי עברו חלפו להם, כיום העיצוב והסטייל משחקים תפקיד חשוב לא פחות, לכן נמליץ לרווק על אאודי A1, יצירת מופת קטנה ומעוצבת מבית מדרשו של היצרן הגרמני היוקרתי.

מלבד עליונות טכנולוגית, אבזור עשיר וחומרים איכותיים, ייהנה הרווק שלנו מהילה של מישהו שמבין משהו במכוניות.
תג מחיר לרכב חדש מתחיל ב-130 אלף ₪.

לרווק עשיר קצת פחות והרפתקן קצת יותר, נמליץ על הסוזוקי ג'ימיני השובב (תג מחיר לרכב חדש החל מ- 100 אלף ₪) שלמרות מראה צנוע ואף ספרטני, יודע לכבוש שטחים שרכבים גדולים, יקרים וחזקים ממנו יכולים רק לחלום עליהם. 

 

שובב- סוזוקי ג'ימיני

זוג צעיר

הזוגות הצעירים שמבכרים חיסכון, אמינות ופשטות על פני כל פרמטר אחר, יוכלו לבחור מבין שלל מכוניות מיני מצוינות הנמכרות בישראל, כגון התאומות הקוריאניות קיה פיקנטו (תג מחיר לרכב חדש- 64 אלף ₪ לגרסה הידנית) ויונדאי i-10 (תג מחיר לרכב חדש- 62 אלף ₪ לגרסה הידנית) המככבות במצעדי המכירות.

אפשרי גם כן, ללכת על שיק אירופאי ועל מכונית סופר-מיני אמינה ואיכותית שתתאים גם להולדת הילד הראשון, כגון סיאט איביזה (תג מחיר לרכב חדש החל מ-75 אלף ₪).

 

אמינה ואיכותית- סיאט איביזה

 

גם זוגות נטולי ילדים רוצים חלל מרווח, ישיבה גבוהה ופונקציונאליות – ולהם נמליץ על שני רכבי פנאי חדשים יחסית בזירה המקומית:  אופל מוקהX וטויוטה C-HR.

המוקהX הנמרץ (עם תג מחיר פתיחה לרכב חדש 135 אלף ₪), דגם בולט בקרב המיני-קרוסאוברים, ניחן במידות צנועות ובעיצוב מופנם, אך מציע מנוע 1.4 ל' טורבו בשרני ועתיר סוסים המספקים חוויית נהיגה מענגת.

 

מופנם, אבל מספק חויית נהיגה מענגת- המוקהX

 

הטויוטה החדשה-דנדשה (144 אלף ₪ בגרסת ה בסיס לרכב חדש) מציעה עיצוב יוצא דופן ואף גרסה היברידית שמאיימת להפוך ללהיט בורגני.

זוג עם ילד או שניים

זוג אורבני מעודכן, עם ילד אחד או שניים, ירצה להתנייד בעיר בנוחות ובסטייל, אבל ישמח לחסוך כמה שקלים בתחנת הדלק. צמד בנות-הדודות הקוריאניות, יונדאי איוניק היברידית (החל מ-136 אלף שקלים) וקיה פורטה דיזל (134 אלף שקלים), יהוו פתרון אידיאלי בכל הקשור לצריכת הדלק, לאמינות, לנוחות ואפילו לעיצוב ולאבזור.

 

לחסוך ובסטייל- יונדאי איוניק

 

זוג שאוהב לחסוך דלק, אך לא יכול לוותר על הפוזה ותנוחת הישיבה השולטת של רכבי הפנאי, ישמח להתחדש באחד הקרוסאוברים שמציפים ארץ הקודש, כגון הסיאט אטקה החדש והמסקרן (תג מחיר לרכב חדש החל מ-140 אלף ₪), הראשון מסוגו של היצרן הספרדי, או הסוזוקי קרוסאובר החדש (שלשמחתו נקרא כמו הקטגוריה כולה ומחירו לרכב חדש מתחיל ב-110 אלף ₪ לגרסה הידנית), שמציע מראה קשוח יותר מהדור הקודם וממשיך להיות אופציה מצוינת בתחום השימושיות.

זוג עם 3 או 4 ילדים

ילדים זה שמחה, ילדים זה ברכה, אבל משפחה ברוכת ילדים צריכה רכב גדול.
הלהיט בתחום הם רכבי הפנאי הגדולים, המציעים חלל מרווח ונוח עבור המשפחה הגדולה, לצד פוזה מרשימה ויכולת לנוע אל מעבר לכבישי האספלט (אם כי לא הרבה מעבר).

כוכב המכירות בתחום הוא האאוטלנדר הפונקציונאלי של מיצובישי (תג מחיר לרכב חדש החל מ-175 אלף ₪), אחת מחמש המכוניות הנמכרות ביותר בשנה שעברה, ולא בכדי.

 

מככב- מיצובישי אאטולנדר

 

אופציה מרעננת יותר היא הסקודה קודיאק (מחירה טרם נקבע), אשר עשתה עלייה זה מכבר ומבטיחה להיות שחקן חזק בתחום, בעיקר בזכות החלל המרווח והאלגנטי.

 

תחנת רענון-סקודה קודיאק

 

אפשרות נוספת היא, כמובן, להצטייד במיניוואן.
רכב המתאים למשפחות ירוקות, הוא הטויוטה פריוס+ (תג מחיר לרכב חדש החל מ-170 אלף ₪), אחותה הגדולה של הפריוס הוותיקה, חלוצת המכוניות ההיברידיות. לצד 7 מקומות ישיבה, הפריוס+ מציעה טכנולוגיה מתקדמת, הנדסת אנוש מצוינת וחיסכון משמעותי בדלק.

 

חלוצה, טויוטה פריוס+

 

אופציה מעניינת נוספת, היא שברולט אורלנדו (תג מחיר לרכב חדש החל מ-163 אלף ₪), מיניוואן עם פוזה של רכב פנאי, שמציע חלל מרווח, מושבים מפנקים, אבזור מכובד, כולל בתחום הבטיחות וכמובן 7 מקומות ישיבה.