קיה אופטימה הייבריד פרימיום: משפחתית משודרגת

הזכות לחיים נוחים, עם כל מה שצריך באוטו ועוד קצת; חזקה, היברידית ובמחיר מצוין ונוח לכל כיס – הכירו את קיה אופטימה ההיברידית!

קיה אופטימה הייבריד פרימיום

קיה אופטימה: המשפחתית המשודרגת

משפחה, אתם יודעים, לא בוחרים. אצלנו למשל, סבא וסבתא אהבו מאוד ג'יפים בימי חלדם, אבל היום, בחלוף השנים ועם משימות היומיום – טרמפ לסופר, למספרה או לבדיקה – הם שמחים כשאני מגיע עם המשפחתית, נמוכת הגחון. כנ"ל גם הילדים… לא שאכפת להם לטפס – להיפך.

את הקיה אופטימה אנחנו מכירים כבר מאז תחילת העשור, על אף שמעולם לא נסקה לשיאי המכירות של הסונטה – בהיותן כמעט זהות מכנית. בכל זאת נאסף מידע לא מועט – על אמינות ועמידות – בעיקר כשלוקחים בחשבון שרבות מהן שמשו ומשמשות כמוניות; גם דרישה לנוחות וגם קילומטראז' אסטרונומי.

מתעניינים ברכב קיה חדש? לחצו כאן ומצאו את הרכב הנכון עבורכם!

קיה אופטימה: הכל מתחיל בעיצוב

עכשיו, לא רק שהיא מגיעה אלינו היברידית, גרסת הפרמיום שלה – מציעה הרבה יותר במעט כסף;

עיצוב חיצוני ופנימי, לקוח ממיטב דגמי ה"סלון" – מה שנחשב בעבר לסגמנט המנהלים – קווים זורמים ונקיים, זנב קצר (למרות בגאז' מרשים) ומקדם גרר נמוך ועכשווי. בנוסף, היא מתעטרת בפנסים קדמיים חכמים, מגיבים ומתאימים עצמם לפניה וגם יודעים לווסת את אלומת האור הגבוה – לפי מצב הכביש ויתר המשתמשים בו. אל יתר המערכות המתקדמות, ויש הרבה מהן, נגיע בהמשך. אך כעת, הבה ניכנס ונתיישב באוטו.

פנים הרכב

מושבי עור, נוקשים במידה ונוחים למדי, העור מחורר – נושם, כמובן, אבל גם ובעיקר – משתתף בפעולות המיזוג והחימום – מדובר בפינוק. סביבת הנהג עמוסה במידע ומחוונים – משווה לסביבת הנהג תחושת "קוקפיט" ריאליסטית.

מערכת זכרון למושבים, בלם חניה חשמלי, מיגון לחלונות ומערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע  "7 – עם מערכת ניווט מובנית ואפשרות להתקנת אפליקציות דרך וחניה חיצוניות. סאן רוף כפול, מיזוג נפרד לכל מושב קדמי, גם מאחור קיים, כמובן, מיזוג נפרד, כמו גם וילונות – מובנים בדלתות האחוריות, חימום להגה, מצופה העור – קלאס.

פנים הרכב מרווח מאוד וכך גם תא המטען – גדול גם ביחס ל'משפחתיות-על' אחרות.

קיה אופטימה הייבריד פרימיום קיה אופטימה הייבריד פרימיום

תן גז

המנוע, או המנועים – ליתר דיוק מתאפיינים בבנזין בנפח שני ליטרים, המניב כ- 156 כ"ס, בעוד אחיו החשמלי מוסיף לחגיגה עוד 50 והמומנט המשולב נושק ל-40 קג"מ. כוח לא חסר פה ואפילו נהמה, גרגרנית משהו, בוקעת בעליצות מצינור המפלט של ההיברידית המפוארת – לא מסגירה את תצרוכת הדלק הנהדרת שלה (1:23 קמ"ל בתנאי נהיגה יומיומיים). תיבת ההילוכים אוטומטית – טיפטרוניק מבוקרת מחשב, עם 6 מהירויות; תפעולה חלק ונוח, כך גם השילוב בין מנוע הבנזין (שיפעל רוב הזמן) עם אחיו החשמלי (שיסיע את כל הכבודה בעצמו – בעשרות הקמ"שים הראשונים). התנהגות הכביש של הקיה, מושפעת לא רק מהכוח אלא גם מבלמי הדיסק שנועלים ארבעת הגלגלים וכן גם מהמתלים – שמפגינים קשיחות מבנית טובה ותומכת, גם כשמוצא הנהג פנאי ודרך מפותלת לבלות אותו בה.

מחפשים את האופטימה הבאה שלכם? קליק כאן והיא שלכם!

קיה אופטימה הייבריד פרימיום

בטיחות ללא פשרות

ועכשיו הגענו למערכות הבטיחות: האופטימה Hybrid בגרסת ה-Premium, מגיעה כשהיא מצוידת ב- 7 כריות אויר, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התראה בעת בלימת חרום, מערכת סיוע לבלימת חרום, מערכת התראה למניעת התנגשות קדמית, מערכת התראה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת המתריעה על נתיב שאינו פנוי – אם ננסה להיכנס אליו. אל אלה תוסיפו תצוגה של המצלמה האחורית, משולבת במראה האמצעית – עם חישובי טווח ומסלול, ביחס למיקום הרכב (כבר כמעט סטנדרטי) ומראות צד שמכוונות עצמן מטה – כלפי שפת המדרכה – כשמשלבים לרוורס (מפנק ביותר) וחוזרות למצבן הקודם בתום התמרון.

ובאופן ספציפי, עם כל המכלול הזה שנקרא 'חווית נהיגה' ברכב, במקרה של האופטימה הייבריד פרמיום – היא שווה יותר מסך כל חלקיה – וזה עוד לפני שכתבנו שגם בגרסה המפונפנת, היא עולה פחות משאר הקטגוריה.

קיה אופטימה הייבריד פרימיוםלפני שאתם מתחילים בנסיעה – כמה נתונים טכניים:

קיה אופטימה הייבריד פרימיום: משפחתית משודרגת