9 דרכים שיעזרו לכם לשמור על מכונת הכביסה לאורך זמן

מכונת הכביסה התחילה לזייף? אלה הדברים שכדאי לבדוק כדי לשמור עליה תקינה וגם כדי להקדים תרופה למכה

מכונת כביסה: איך אפשר לשמור עליה לאורך זמן?

מכונת הכביסה עוזרת לנו להישאר נקיים ומסודרים כל הזמן, אז הגיע הזמן להחזיר לה טובה ולשמור עליה תקינה. תחזוקת מכונת הכביסה יכולה למנוע תקלות שיכולות להוציא אותה מכלל שימוש או גרוע מזה, להוביל לנזילות ונזקים. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על מכונת הכביסה לאורך זמן:

צינורות מים

החליפו את צינורות המים. בדקו אותם באופן קבוע אם יש חורים, שחיקה, דליפה לכל האורך ובקצוות. אם יש בעיה, החליפו את הצינור. ובאופן כללי, כדאי להחליף כל שלוש עד חמש שנים כחלק מתחזוקה שוטפת.

תזוזה קלה

הזיזו את המכונה. בדקו שיש לפחות ארבעה סנטימטרים בין מכונת הכביסה לקיר. זה ימנע מהצינורות להיסדק.

על הגובה

שמרו על גובה המכונה. מכונת כביסה יכולה לרטוט ולזוז על הרצפה בזמן שהיא עובדת, דבר שיכול לגרום לזנק לרצה או למכונה. נסו לאזן אותה על ידי הפיכת הרגליים שלה עם כיוון השעון כדי להנמיך אותך, או נגד כיוון השעון כדי להרים אותה.

נקיון

נקו את המסנן. לכל מכונה יש מסנן במיקום שונה, אבל בכולן הוא יכול להתמלא במוך. כדי לדאוג לכך שמכונת הכביסה תעבוד ביעילות, נקו את המסנן לאחר כל פעולה או לפחות אחת לשבוע.

שטיפת המכונה

שטפו את מכונת הכביסה. כדאי לשטוף את שאריות הסבון שהצטברו על ידי שטיפת המכונה בעזרת תכשירים מיוחדים שניתן לרכוש בחנויות. פתרון טבעי נוסף הוא לשטוף את המכונה עם מים חמים, חומץ וסודה לשתייה. כמובן שזה מיועד רק לשטיפת המכונה ואל תוסיפו בגדים כשאתם מפעילים אותה.

ריח

מניעת ריחות מעופשים וטחב. השאירו את המכסה או הדלת פתוחים בין הפעלה להפעלה כדי לייבש את המכונה ולשמור על ריח נקי ורענן. אם הדלת של המכונה קדמית, נגבו את הגומי מאחורי הדלת.

כמויות ויחסים

מדדו את חומרי הניקוי. קראו את הוראות ההפעלה של המכונה כדי לוודא שאתם משתמשים בסוג ובכמות המתאימים של חומר הניקוי עבור המכונה. יותר מדי סבון עלול להותיר עקבות על הבגדים ובמכונה.

תוף מלא

אל תעמיסו יותר מדי בגדים. השתמשו בכמות המים המתאימה ביחס לכמות הכביסה. כבסו פריטים כבדים בעומסים קטנים, שכן למכונה קשה יותר לנקות אותם.

תחתית

הוסיפו תחתית כלשהי מתחת למכונת הכביסה. אם אתם מתגוררים בבניין או שהמכונה נמצאת בקומה גבוהה בבית פרטי, דליפות מים יכולות לפגוע ברצפה שמתחת.