תחפושת בדקה ה-90: שדרוגים ותוספות שיעשו לכם את ההבדל

לא הצלחתם להשלים את כל פרטי התחפושת שהילדים שלכם בחרו השנה? מחפשים תחפושת לרגע האחרון באמת? אתם לא לבד! מדריך יד2 יעשה לכם חג שמח!

פורים כבר בפתח ורשתות השיווק כמרקחה. כמו בכל שנה, מבחר התחפושות עצום ורב והוא כולל לצד השוטר, החייל, האחות והרופאה, גם להיטים חדשים. אין ספק שבשעה זו הילדים שלכם כבר יודעים היטב למה יתחפשו בפורים. ספיידרמן, מיניונים, וונדר-וומן או סינדרלה – הם רק חלק קטן מהאפשרויות העצומות שמקורן לרוב בסדרות הילדים הפופולריות.

אם גם אצלכם משהו חסר להשלמת התמונה הפורימית, או שבמקרה נדיר יותר נותרתם בכל זאת נטולי תחפושת, תוכלו למצוא את כל הפריטים המשלימים וההזויים בלוח יד2. אתם יודעים מה אומרים, אלוהים נמצא בפריטים הקטנים. 

קבלו את חמשת הטיפים שיעזרו לכם לשדרג את התחפושת של הילד והילדה – וגם שלכם אם תרצו.

לאפר כמו מקצוענים

לפעמים, האיפור יכול להיות כל מה שנדרש כדי שהתחפושת תהיה מושלמת. לדוגמה, אם הילדה שלכם בחרה להתחפש לפו הדב – הכנתם לה חולצת טריקו אדומה מעל לחולצה צהובה וטייץ צהוב, אבל איך הופכים את פני הילדה לפנים של דב? את סודות האיפור לדובון חמוד תוכלו לגלות בסרטון ״איפור לדב״.

יו טיוב גדושה בסרטוני איפור נוספים שיעזרו לכם לאפר את הילד והילדה בהתאמה לתחפושת שלהם. הקלידו את שם התחפושת ואת המילה איפור וסביר להניח שתקבלו סרטוני הדרכה רבים. חסרים לכם מוצרי איפור? מצאו אותם כאן.

יוצרים ביחד מסיכה

אם הילדים מבוגרים מספיק כדי לשאת על פניהם מסכות, אפשר לוותר על האיפור, ולמצוא את המסכה המתאימה לתחפושת באתר יד2 ובמקרה שלא הצלחתם לאתר את המסכה המבוקשת, אפילו להכין אותה בעצמכם.

אם הילדים רוצים להתחפש לנמר, תוכלו להכין להם מסכה של נמר.
ולא רק זאת, אם הילדים ירצו להכין ולצבוע את המסכה יחד אתכם – כבר הרווחתם בגדול, כי כידוע אין כמו פעילות משותפת של הורים וילדים, בעיקר כשעוסקים ביצירה.

אביזרים משלימים

התחפושת לילד או לילדה שלכם מושלמת וכל מה שחסר להשלמת המראה זה שרביט מלכים, כפפות חתוליות, כתר מקסים על הראש או שריון אבירי ללוחם האמיץ?גם כאן בא לעזרתכם אתר יד 2. האתר מציג למכירה תחפושות ואביזרים לפורים, חלקם חדשים מהאריזה וחלקם משומשים במצב טוב.

אל תשכחו לסנן את החיפוש לפי הצרכים שלכם, כמו בחירה באזור, כדי שלא תצטרכו לטוס לירושלים מקרית שמונה כדי להשיג את החרב הנוצצת; בחרו בסוג האביזר ובמצב (חדש באריזה, כמו חדש, משומש או דרוש תיקון) והחליטו מה המחיר המתאים לכם.  

שרלוק הולמס יד שניה

יש תחפושות שכל מה שצריך כדי להפיק אותן הן ראש יצירתי וביגוד מתאים שיש בבית, או שאפשר למצוא בלוח יד2.
נניח שיש לכם מסיבה בערב והחלטתם להתחפש לבלש המפורסם שרלוק הולמס. ידוע לכל שהפריטים החשוב ביותר בתחפושת מסוג זה הוא המעיל, הכובע וכמובן המקטרת. את שני הראשונים אפשר למצוא בבית או בלוח שלנו. מקטרת ניתן למצוא בנקל בחנויות טבק, וגם – ניחשתם נכון –  בלוח יד2.

זוהי כאמור רק דוגמה אחת. ניתן להתחפש באמצעים פשוטים לכל דמות ואישיות אפשרית, באמצעות איתור הפריטים הנכונים במקומות הנכונים.

מה המסר שלכם?

דרך אחרונה ומצוינת לשדרג את התחפושת שלכם היא באמצעות הוספת מסר כתוב. כן, כן, הוספת שלט לתחפושת יכולה בהחלט לעשות את ההבדל.

הילדה מתחפשת לנסיכה? הצמידו לה לבגד את המסר: "נסיכה – לא רק ליום אחד!". ובקיצור, היו יצירתיים כיד הדמיון העולה עליכם. כי פורים באמת יש רק פעם בשנה!