עובדים מהבית? כך תסדרו פינת עבודה מדוגמת

מתכנון נכון ועד תאורה טובה: כל הדברים שיעזרו לכם לעצב פינת עבודה מושלמת בבית שתעשה לכם חשק לעבוד. בוודאות

עובדים מהבית: כך תארגנו את פינת העבודה האידיאלית עבורכם

"איזה כיף לכם" – משפט קבוע ששומע כל מי שעובד מהבית לפחות פעם ביום. אז נכון, זה ממש כיף לעבוד מהבית, אפשר לשבת מול המחשב עם פיג'מה והמקרר ממש קרוב, אבל יש גם לא מעט אתגרים ופיתויים. כי גם המיטה ממש קרובה וגם הטלוויזיה ולפעמים מתעורר דחף בלתי מוסבר לבשל או לנקות. הכל כדי לא לעבוד. אז מה אפשר לעשות כדי להמשיך להתרכז ולעמוד ביעדים? עיצוב משרד ביתי שיעשה לכם חשק לעבוד זו התחלה לא רעה בכלל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם במשימה.

תכנון נכון

לפני שמתחילים לבחור צבעים וריהוט, כדאי שתחשבו על הרגלי העבודה שלכם ולאחר מכן בחרו את המקום הטוב ביותר עבור המשרד שלכם. חדר נפרד הוא תמיד הפתרון האידיאלי כדי להימנע מהסחת דעת. אבל אם אין חדר נוסף, חפשו מקום שקט ומואר בבית, ועדיף לא באזור המטבח. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו תמיד נעדיף אוכל על עבודה. וחבל.

נוחות במקום הראשון

שולחן העבודה והמדפים שבחרתם צריכים להיות קודם כל פונקציונליים ורק אחר כך יפים. תחשבו על העבודה שלכם ומה אתם צריכים שיהיה במשרד הביתי – ארונות אחסון משרדיים שמציעים שטחי אחסון, מה גודל השולחן, באיזו טכנולוגיה אתם משתמשים. אם העסק שלכם בחיתוליו ואתם עדיין לא יודעים למה לצפות – קנו שולחן משרדי פשוט שכולל רק רגליים ומשטח עבודה ובהמשך תוסיפו ארונות אחסון, יחידות מגירה ומדפים.

השקיעו בכיסא

אנחנו לא יודעים מה התפקיד שלכם בעסק, אבל בחרו לעצמכם כיסא מנהלים, או כיסא משרדי שיאה למנכ"ל. ישיבה נכונה ויציבה טובה שווות כל שקל והגב שלכם יודה לכם.

האירו את המשרד

אם יש באזור השולחן שלכם תאורה טבעית זה מצוין. אם לא, הוסיפו מנורת קריאה עם ראש מתכוונן. הדבר האחרון שאתם צריכים זה לאמץ את העיניים ולסיים את היום מותשים וחצי עיוורים.

אנרגיה חיובית

דאגו לכך שיהיה לכם נוף יפה בכל פעם שאתם מרימים את הראש מהמחשב. האידיאל הוא לשבת מול החלון ולהביט החוצה, אבל אם זה לא אפשרי, תלו תמונה יפה מעל השולחן. אלה יכולות להיות תמונות משפחתיות, ציטוט מעורר השראה או ציור יפה – כל דבר שיעורר בכם אנרגיה ומוטיבציה לעבוד.

אביזרים יפים

בחרו באקססוריז שיתאימו לסגנון, לצבע ולמצב הרוח שלכם. מחזיקי עפרונות צבעוניים, מגשי נייר מעוצבים, פנקסים יפים ומחברות מגניבות. אפשר גם לבחור בפלטת צבעים אחת ולעצב משרד בסגנון נורדי, כל דבר שיעשה לכם תחושה טובה.

טכנולוגיה מסוגננת

היום גם הטכנולוגיה יכולה להיות מעוצבת ויפה, אבל אל תשכחו להסתיר את הפריטים הישנים והפחות אטרקטיביים שלכם. ודאו שיש במשרד הביתי שלכם מדפסת, פקס, סורק, חיבור לאינטרנט וכמובן שכל הציוד קרוב לשקעי חשמל ושיש לכם גישה קלה אליו.

שמרו על הסדר

ארגון וניקיון חשובים מאוד במשרד ביתי, בעיקר כשאנחנו נמצאים בחלל קטן או שהמשרד הוא חלק מחלל הבית. אם תעצבו את המשרד כמו שצריך לא תהיה לכם בעיה להתמודד עם ערימות של דברים. אבל אם עדיין יש לכם דפים וציוד מיותר על השולחן, נסו למצוא פתרונות אחסון נוספים. לוח משימות תלוי, לדוגמא, יכול לשמש כפתרון לכל הפתקיות הקטנות שמפוזרות לכם על השולחן.