מי צריך ביטוח כשיש פמי פרימיום: שירות תיקונים מהפכני למוצרי חשמל בבית

מחפשים את הדרך לשמור על מכשירי החשמל שלכם לאורך זמן? כדאי שתשקלו את השירות המנצח של פמי פרימיום – כל הפרטים כאן לפניכם

מי צריך ביטוח כשיש פמי פרימיום: שירות תיקונים מהפכני למוצרי חשמל בבית

ביטוח למקרר? רק עם פמי פרימיום

הישראלי הממוצע עובד כמעט כל חייו כדי לגור בבית משלו, אותו יאבזר בציוד שיהפוך את הנכס לבית חלומותיו. במדינה רוויית סכנות ומלאה באנשים דאגניים – שוק פוליסות הביטוח משגשג. וכך, לא מפתיע שביטוחי הדירות הפכו לביטוחים הנפוצים ביותר בישראל.

במציאות של 2018, כשחלק גדול מאוד מתכולת הבית הוא מוצרי חשמל – נשאלת השאלה איך זה שביטוח מוצרי החשמל איננו נכלל כחלק מפוליסת ביטוח תכולת הדירה? הנה מדריך יד2 שינסה להשיב על השאלה וגם  – להציע פתרון הולם.

מה בכלל כולל ביטוח הדירה?

פוליסת דירה תכלול בדרך כלל שני ביטוחים: ביטוח למבנה וביטוח לתכולה. ניתן לבטח כל מרכיב בנפרד או את כל הדירה יחד. הביטוח מכסה נזקים ישירים של רכוש המבוטח ונזקים עקיפים הנובעים מהנזק הישיר כמו אובדן רווחים. עד לא מזמן, ביטוח מוצרי חשמל נכלל כחלק מפוליסת ביטוח תכולת הדירה, אשר היה ניתן כהטבה למבוטחים או בתמורה לתשלום מסוים. הבעיה סביב הנושא הייתה יצירת חוסר אחידות באופן תמחור ביטוחי הדירה בקרב הגופים המבטחים השונים. לאור כך, לצרכן לא ניתנה יכולת ממשית להשוות את מחירי ביטוחי הדירה. בנוסף, חברת הביטוח היתה זו שבוחרת את ספק שירות התיקונים – ללקוח המשלם לא הייתה שום אפשרות לקבוע או לשנותו.

בשל כל אלה, רפורמה של משרד האוצר חייבה את חברות הביטוח לחדול למכור פוליסות ביטוח דירה עם כיסוי לביטוח מכשירי חשמל – צעד חיובי עבור היכולת להשוות מחירים מצד אחד, אך מצד שני צעד שהותיר אלפי מבוטחים בעלי כתב שירות לביטוח מכשירי חשמל  ללא כיסוי.

הסיטואציה שנוצרה העמידה דילמה בפני רבים – מה עליהם לעשות עם מוצרי החשמל הלא מבוטחים?

אילו נזקים מכסה ביטוח תכולת הדירה?

ביטוח תכולת הדירה מתייחס לדברים ולחפצים הנמצאים בדירה. הביטוח מכסה את הרכוש במקרה של שריפה, התפוצצות, גניבה, נזקים בזדון ועוד, כמו גם נזקי טבע אחרים (כמו הצפות וסופות). אם ייגנב לכם המחשב הנייח, הוא מכוסה בטיחותית כמו כל שאר הרכוש, אבל במידה והמחשב יתקלקל לכם – הוא לא מבוטח.

מי צריך ביטוח כשיש פמי פרימיום: שירות תיקונים מהפכני למוצרי חשמל בבית

ביטוח: מה הפרמייה שלכם כוללת?

הפתרון – מערך כולל של תיקונים למכשירי חשמל

אז מה עושים כשאין ביטוח שמכסה את מוצרי החשמל? התאימו עצמכם למציאות העכשווית, והירשמו לשירות שמעניק לכם מערך כולל של שירות תיקונים למכשירי החשמל. במידה שיקרה משהו לאחד ממכשירי החשמל, תקבלו טיפול ראוי – תחליף מצוין לביטוח מוצרי החשמל.

אחת החברות שמעניקה היום שירות שכזה היא חברת פמי פרימיום, המציעה חבילת שירות הנותנת מענה לכל בעיה במכשירי חשמל.

מה כולל השירות של פמי פרימיום?

השירות ניתן במסגרת מנוי חודשי בתשלום. המנוי כולל תיקון של מספר גדול מאוד של מכשירים: מזגן, מקרר, מיקרוגל, DVD, טלוויזיה, מכונת כביסה ומייבש, תנור, וידאו, כיירים ומחשב. כל השירותים יינתנו עד פחות מ-3 ימים ממועד הקריאה.
השירות כולל מאות טכנאים מנוסים בפריסה ארצית ובזמינות מיידית, מוקד שירות ארצי זמין 24/7 ומסייע גם באבחון תקלות ומעבדות לתיקון ותמיכה (כולל גיבוי במכשירים חשמליים חלופיים).

מה היתרונות של שירות "פמי פרימיום"?

ל"פמי פרימיום" כמה יתרונות מהותיים. קודם כל, אין הגבלה על כמות המוצרים המבוטחים – בחבילה אחת תקבלו שירות עבור כל מוצרי החשמל. הטיפול כולל מאות טכנאים מנוסים בפריסה ארצית ובזמינות מיידית, מעבדות לתיקון ותמיכה ואפילו מוקד שירות ארצי שזמין 24/7 ומסייע גם באבחון תקלות – מערך זה מספק לכם מענה מועיל ומיידי בכל שעה ביום. אם אתם מזמינים טכנאי עבור מוצר חשמל כלשהו בבית, בתדירות של יותר מפעם בשנה, או אם אתם נוהגים להשקיע המוצרי החשמל שלכם, כמו קולנוע ביתי שווה במיוחד, מטבח שף מאובזר או טלויזיה גדולה ויוקרתית, ולכן עלות תיקונם גבוהה – כדאי לכם גם להשקיע בהם קצת יותר. הצטרפו לשירות תיקונים אמין ומקיף – שישמור על המוצרים שלכם וישאיר אותם תקינים.

יד2 חברה ל"פמי פרימיום" כדי להנגיש לכם את השירות של החברה ולדאוג שתהיו מכוסים בכל מצב – השאירו כאן את פרטיכם ונדאג שנציג מטעמנו יחזור אליכם ויענה על כל השאלות!