ליטופים ונהנים: 7 סיבות לאמץ חיות מחמד דווקא עכשיו

מתחושת משפחתיות ועד הורדת סטרס ושיפור הבריאות: כל הסיבות שבזכותן אתם חייבים חיות מחמד בחייכם ובעיקר בימי הגשם הקרים. יד2 עם כל הפרטים

החורף כאן: זה הזמן לאמץ חבר על ארבע

למה כדאי לאמץ חיות? האמת היא, התשובה די ברורה. יש משהו באימוץ חבר על ארבע שמפיג את הבדידות, מוסיף עניין, עוד אח לילדים, והוא תמיד יהיה נאמן. רק המחשבה על כלב מתוק או חתול מתפנק עושה לנו חם בלב. וכן, אנחנו קוראים לכם לאמץ ולא לקנות. יש כל כך הרבה סיבות לכך, מהצלת חיים ועד חסכון בכסף. ואם אתם צריכים עוד כמה סיבות למה כדאי לכם לאמץ דווקא עכשיו, אתם חייבים להמשיך לקרוא.  

מאמצים ונהנים

לא מעט כלבים וחיות אחרות מגיעים למכלאות ולעמותות, בקיץ הם סובלים מחום ואילו בחורף הם לא תמיד נהנים מסביבה חמה מספיק. עמותות לבעלי חיים וקבוצות הצלה מלאים בחיות מחמד מאושרות ושמחות שרק מחכות שמישהו ייקח אותם הביתה. ויותר פשוט: כל החיות שמחפשות בית חם מחכות לכם בלוח חיות המחמד של יד2.

כרבולים ונהנים

אין דבר יותר כיף מהתכרבלות עם כלב מתוק על הספה. מה צריך יותר מערב נעים עם הכלב או החתול? שבו איתם, הכינו כוס קפה, הדליקו את הטלוויזיה והתרווחו בספה. אנחנו מבטיחים לכם שאין כיף מזה.

חיי הרווקות

אם אתם רווקים אז כלב או חתול יכנסו הרבה אור לבית ותרגישו הרבה פחות בודדים. אם אתם בזוגיות או אם יש לכם ילדים – גם אז חיות מחמד יוסיפו הרבה לתחושת המשפחתיות. אין כמו לחזור הביתה לכלבלב שמכשכש בזנב ומוכן לקפוץ עליכם ולהעניק לכם ליקוקים רטובים.

לקריאה נוספת

דיכאון חורף

לעיתים אנשים סובלים יותר מעצבות או דיכאונות בחורף. מחשיך מוקדם, מבלים יותר זמן בבית ופחות בחברת אנשים ופתאום אין חשק לכלום. כשיש לכם חתול או כלב בבית, אתם מיד מוקפים באהבה. ההתכרבלות, הליטופים ואפילו ההתעסקות בייצור חי (שהוא לא אנחנו), כבר גורמת לנו לחייך ולהיות חיוניים יותר.

יציאה מהבית

כלבים יעזרו לכם לצאת מהבית, אם זה בזמן הקורונה, אם זה בחורף ואם זה בכלל. טוב, אין יותר מדי ברירות, הם זקוקים ליציאות ולטיולים בחוץ, וכך גם אתם. בזכות הכלבים תעשו קצת פעילות ספורטיבית. תחלצו עצמות, תצאו להליכות ארוכות, תנשמו אוויר צח ותשנו את האנרגיה הכבדה שלפעמים החורף מביא איתו.

היכרויות או לא להיות

יצאתם מהבית? נהדר, יש סיכוי שתכירו אנשים חדשים. כי מי יעמוד בפני הפרצוף המתוק של הכלב שלכם? חיות הן תמיד טריגר ליצירת שיחות עם אנשים שאתם לא מכירים. ולכו תדעו, אולי תפגשו את אהבת חייכם על הדרך והחורף יהפוך ללוהט מתמיד!

העיקר הבריאות

חיות מחמד יעזרו לכם להיות בריאים יותר. מחקרים הראו שאפילו ליטוף פשוט של כלב יכול לעזור להסדיר את קצב הלב ולהפחית את לחץ הדם. במילים אחרות, אימוץ חיות יהפוך אתכם לרגועים יותר. אגב, ילדים שגדלים בסביבה של חיות משק, הם בסיכון נמוך יותר לפתח אסטמה ואלרגיות.