יוצאים מהארון: זה הזמן לסידור הבגדים שלכם מחדש

עונות מעבר הן תמיד הזמן לסדר את ארונות הבגדים. איך אפשר לארגן את הבגדים מחדש, ומה דעתכם לשלב את סידור הארונות עם תרומה קטנה? מדריך יד2 עם כל הפרטים

חם או קר? כך תסדרו את הארון לקראת החורף

אנחנו חיים בעידן השפע וזה נהדר, עד שזה מגיע לעניין הבגדים. כמה פעמים קרה לכם שהפכתם את כל הארון כדי למצוא חולצה או חצאית מאוד ספציפית? אז נכון שמצד אחד אין כל כך הבדל בין קיץ לחורף אצלנו, אך מצד שני הארונות שלנו לפעמים מתפוצצים מבגדים שאנחנו אף פעם לא נלבש. כדי למנוע את התחושה של התמודדות עם ארון שנראה אינסופי, כדאי מאוד לסדר ולמיין את הארון לפחות פעמיים בשנה, בדרך כלל בחילופי העונות.

יש לא מעט שיטות לסידור ארונות, הנה כמה טיפים שימושיים כדי לעשות זאת בצורה הכי יעילה ואפילו להרוויח כסף או מעשה טוב.

הכל בחוץ

כדי לעשות סדר אמיתי, אין ברירה אלא להתחיל מההתחלה: מוציאים את כל מה שנמצא בארון החוצה – על המיטה, על הרצפה ועל הספה. קודם כל, מכינים שקים גדולים או סלי כביסה, אחר כך בוחנים כל פריט ומחליטים האם הוא חוזר לארון, נזרק לפח, מועבר הלאה (משפחה, חברות) או נמסר דרך אתר יד2. 

בלי פשרות

החכמה היא להיות מאוד בררנים בעת סידור הארונות. אם לא לבשת את הפריט לפחות חצי שנה, כנראה שרוב הסיכויים שזה לא יקרה שוב ולכן כדאי פשוט לזרוק או למסור אותו. אל תתפשרו, תחשבו שכל סנטימטר מרובע שמתפנה בארון, מקרב אתכם לרכישה של פריטים חדשים (או פריטי יד שנייה). 

לעשות את זה יחד

אפשר להפוך את סידור הארונות לחגיגה משפחתית: לבחור יחד את הבגדים שמשאירים, מוסרים או מוכרים. אותו דבר עובד גם עם צעצועים, נעליים ואפילו ספרים – רק תחשבו כמה אושר אתם יכולים לגרום לאחרים באמצעות מסירת הבגדים הישנים שלכם. מסירה של חפצים ובגדים ורכישת חפצים ובגדים מיד שנייה תורמים לא רק לרוחב לב, אלא גם לאקולוגיה ועוזרים לכולנו להפוך את העולם שלנו למקום טוב יותר.

לפעמים תרבות הצריכה פשוט חונקת אותנו – אז בפעם הבאה, במקום לקנות חדש, נסו לבדוק מה מציעים לכם באתר יד2 – בטוח תמצאו שם משהו עבורכם ועבור בני המשפחה שלכם, תחסכו לא מעט כסף וגם תשמרו על הסביבה.

איך לסדר את מה שנשאר?

אז אחרי שנפטרתם מהחולצה ההיא שיושבת בארון כבר שנה בלי שלבשתם אותם פעם אחת אפילו, נעבור לשלב הקל יותר – סידור הארון. לשאלה מהי הדרך המועדפת לסידור, התשובה היא פשוטה: איך שנוח לכם! אפשר לפי סוגים – חולצות בנפרד, ג'ינסים בנפרד, גרביים ולבנים במגירה נפרדת וכדומה. אפשר גם לפי צבעים – כל האדומים, כל הצהובים, כל הלבנים והשחורים.

אפשר גם להרכיב סטים של בגדים – כך תבזבזו פחות זמן על לחפש אותם בשעות הבוקר. ואפשר בהחלט לנסות לחשוב מחוץ לקופסה וליצור שיטת ארגון משלכם – הכל הולך, כל עוד זה כיף מבחינתכם.

סידרתם את הארון? אתם מוזמנים להביט על ה"יצירה" שלכם בגאווה – ואפילו ליהנות לשם שינוי מאיתור הבגדים שלכם בקלות.