שווה לכם: 5 טיפים לחיסכון לקראת שנת הלימודים הקרובה

אז אחרי שסיימנו עם הוצאות החופש הגדול, תיכף עוברים לדבר האמיתי: הוצאות לקראת שנת הלימודים. עם קצת עזרה מיד2 אפשר לחסוך – והרבה!

שווה לכם: 5 טיפים לחיסכון לקראת שנת הלימודים הקרובה

הצלצול הראשון עוד רגע כאן והחופש הגדול הולך ומתקרב לסיומו. ה"סיוט" של כל הורה בלמצוא תעסוקה לילדים שלנו בזמן החופש עומד להסתיים (אם אתם עוד מחפשים רעיונות לחצו), וכאילו שההוצאות הרבות על הקייטנות, הבילויים והחופשה המשפחתית לא הספיקו – עכשיו צריך להתמודד גם עם ההצטיידות לשנת הלימודים החדשה שיכולה גם כן "לקרוע את הכיס".

אז איך אפשר בכל זאת לחסוך, מבלי שהילדים ירגישו שמשהו חסר ביום הראשון ללימודים? מגזין יד2 מתגייס לכם עם טיפים פשוטים ונוחים. חדדו עפרונות, פתחו מחברות – מתחילים:

ספרי לימוד

העלות המצטברת של רכישת ספרי לימוד חדשים, מידי שנה, יכולה להגיע לאלפי שקלים. אין ספק שספרי הלימוד הם חשובים ונחוצים להצלחת ילדינו, אבל רגע לפני שמכניסים את היד עמוק לכיס בחנות הקרובה על ספרים שישמשו אותם לשנה הקרובה בלבד, כדאי לבדוק ספרי יד שנייה בלוח יד2. תוכלו למצוא אלפי ספרים במצב מצוין ובמחיר אטרקטיבי בכל המקצועות –  אנגלית, מתמטיקה או בכלל אזרחות.

תיק גב

רק לפני רגע מצאנו פתרון לעלויות של ספרי הלימודים, אלא שהספרים הללו לא הולכים לסחוב את עצמם לבית הספר בכל יום. הילד עשוי להתלונן שהתיק כבד, ולכן חשוב כבר בקיץ בזמן ההיערכות לשנת הלימודים לרכוש ילקוט איכותי שלא יוביל לבעיות גב בגלל כמה ספרים בהיסטוריה. מאידך, חשוב גם שיהיה אופנתי (כן, התיק שסבתא קיבלה מהקאנטרי פחות יתאים).

היכנסו ללוח יד 2 ותוכלו למצוא המון תיקים שיענו על כל הדרישות, בלי לקרוע את הכיס (או את הגב).

על גלגלים

אמנם שנת הלימודים מתחילה אחרי החום הכבד של  יולי-אוגוסט, אבל גם בספטמבר, ובכלל לאורך השנה כולה, מעטים הימים בהם אפשר ללכת יותר מחמש דקות מבלי להתחיל "לטפטף" זיעה. אז איך חוסכים את התחושה הלא נעימה? רכיבה על אופניים יכולה להיות דרך נהדרת להגיע לבית הספר.

בלוח יד 2 ישנו מגוון רחב של אופניים, עם דגמים שונים וצבעים מגוונים. בסך הכל צריך לבחור. אל תשכחו קסדה, סעו בזהירות!

נ.ב. – לא שכחנו את חובבי הקורקינט.

מורה פרטי

לא צריך להיכשל במבחן כדי להתקשר בדחיפות למורה פרטי. אף פעם לא כדאי להיות מאחור, ועזרה מקצועית לאחר שעות הלימודים יכולה לתת כלים רבים להצלחה. ההוצאה על מורה פרטי, בוודאי אם מדובר בביקור שבועי, איננה נמוכה, אבל לעיתים היא עשויה לתרום רבות להצלחה.

חשוב לחפש את המורה האידיאלי בהתאם לעזרה שהילד צריך. בלוח המורים הפרטיים של יד2. תוכלו לבחור בין סוגים שונים של מורים, לקרוא על הרקע של כל מורה ובאילו כלים הוא משתמש להוביל את התלמידים שלו להצלחה!

הכל מילים

אין ספק כי השימוש במילונים מרחיב את אוצר המילים. בעבר חל איסור על שימוש במילונים אלקטרוניים בבחינת הבגרות באנגלית למעט תלמידים לקויי למידה, שקיבלו אישורים מיוחדים. בשנה שעברה אישר משרד החינוך את השימוש במילונית האלקטרונית באנגלית בשיעורים, במבחנים ובבחינת הבגרות כמובן, כך שמדובר בכלי משמעותי להצלחה בבחינת הבגרות באנגלית, שכוללת לא מעט מילים מורכבות. מה טוב יותר מלדעת את הפירוש תוך כמה שניות בעזרת מילונית?

כדי לחסוך בעלויות המילונית, מומלץ להיעזר בלוח יד 2 בקטגוריה המיוחדת למילוני כיס.

והכי חשוב שיהיה לילדים וגם לכם Good Luck גם בשנת הלימודים הקרובה!