קר שם בחוץ: 8 דרכים לעבור את החורף בשלום עם חיות המחמד שלנו

למרות הפרווה המחממת, לחתולים ולכלבים קר בחורף והם עלולים להתקרר ולחלות – בדיוק כמונו. אספנו לכם כמה טיפים לוהטים  כדי לעזור לבעלי החיים להתחמם גם בעונה הקר

כשהחזאים מדברים על ירידה בטמפרטורות ובחוץ הגשם לא מפסיק לדפוק על החלונות, אז אנחנו מתלבשים יותר חם, נועלים מגפיים, תופסים מטריה ביד וממשיכים בחיינו. אבל מה בנוגע לחיות המחמד שלנו? כדי שגם להם יהיה נעים וחמים בחורף, חשבנו על כמה עצות פשוטות וקלות ליישום והן כאן לפניכם:

אין כמו בבית

אם זה מתאפשר לכם, אל תשאירו את הכלבים או החתולים שלכם בחוץ. אם קר מדי בחוץ או שיורד גשם, הם עלולים להירטב ולחלות. אם יש להם מלונה בחוץ, תדאגו שהיא תהיה מאובזרת וחמימה.

שתייה חמה

כדאי שתדאגו לחיות המחמד שלכם למים חמים, מאחר שהניסיון שלהם לשמור על חום הגוף דורש מהם לא מעט אנרגיה. שימו לב שיהיו להם מים טריים וזמינים. ואל תשכחו, חיות המחמד שלכם גם יצטרכו תוספת של אוכל בחודשי החורף.

צו האופנה

אנחנו רואים לא מעט סרטונים ברשתות החברתיות שבהם רואים בעלי חיים מדגמנים לבוש חורפי. לכלבים שלכם יהיה הרבה יותר נעים לצאת לטיולים שלהם בסוודר או מעיל מפנק, וכדאי לשים דגש על כיסוי מלא בעיקר באזור הבטן. ורק בגלל שהם כלבים, זה לא אומר שהביגוד שלהם לא יכול להיות אופנתי! חפשו אאוטפיטים מתאימים גם ביד שנייה.

כירבולים ונהנים

התכרבלות זה כאן. בדיוק כמוכם, גם בעל החיים שלכם רוצה מקום חם ונעים לישון בו. תדאגו להם למיטה קטנה, שמיכה וכרית. אגב, אם אתם רוצים להתחדש במצעים חדשים, תרמו את הישנים לעמותות וארגונים לבעלי חיים כדי לעזור גם להם להישאר מוגנים בחורף. אתם יכולים לעשות זאת ממש כאן, בעזרת בזאר יד2.

נסיעה במכונית

לעולם אל תשאירו את חיות המחמד שלכם לבד במכונית! בחורף, המכונית יכולה להפוך למקרר של ממש מה שעלול לגרום לחיות שלכם לקפוא ואף להגיע למצב של היפותרמיה. בכדי למנוע אי נעימויות, אפשר להיעזר בטלפון הנייד שלכם ולהוריד אפליקציות מתאימות, או באופן הפשוט ביותר – לייצר התראה שתזכיר לכם שיש מישהו נוסף באוטו.

לקריאה נוספת

תספורות או לא להיות

הניחו את המספריים. אף פעם אל תספרו או תגלחו את הכלבים שלכם עד לעור בחורף מאחר שהם זקוקים לפרווה שלהם. ואם הכנסתם אותם לאמבטיה, ייבשו אותם לגמרי לפני שאתם מוציאים אותם לטיול בחוץ.

חופשת סקי

מתכננים לקחת את הכלב שלכם לסקי? אל תשחררו אותו מהרצועה. כלבים יכולים לאבד את חוש הריח שלהם בקלות וללכת לאיבוד בשלג. וודאו שלחיות המחמד שלכם יש תווית זיהוי ושבב עם מידע מעודכן.

התנעה זהירה

היזהרו כשאתם מתניעים את המכונית שלכם. המנועים החמים של מכוניות חונות הם מגנט לחתולים בחוץ. הם אוהבים לישון על הרכב, מתחת לרכב ולפעמים משתחלים לתוך הרכב כשקר שם בחוץ. אבל כשהמנוע מותנע הם יכולים להיפגע. הכו על הרכב לפני שאתם מתחילים בנסיעה כדי שהם יתעוררו וידאגו להתרחק.

אנחנו מקווים שהחורף הקרוב יעבור עליכם בחמימות, כרבולים והרבה אהבה מההולכים על ארבע!