לפני שהקיץ נגמר: 5 רעיונות לבילוי ביתי עם החברים

עוד רגע והקיץ נגמר – כיצד אפשר לבלות את הימים האחרונים של החופש? מצאנו עבורכם כמה רעיונות שכדאי שתאמצו

לפני שהקיץ נגמר: 5 רעיונות לבילוי ביתי עם החברים

רגע לפני שהקיץ נגמר: איך תבלו את הימים האחרונים?

הקיץ עומד להסתיים, ואם חיפשתם רעיונות לבילויים ביתיים עם החברים רגע לפני סוף הקיץ, הגעתם למקום הנכון. אספנו עבורכם את הרעיונות הטובים ביותר שיכולים להתאים לכולם: לחובבי אדרנלין ולרגועים יותר, לאוהבי השמש הקופחת וגם לאלו שיעדיפו את המזגן הקריר או בילוי במים צוננים.

טורניר פלייסטיישן

בין אם אתם מתווכחים מי טוב יותר – ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו (ברור שרונאלדו), או אם אתם רק מנסים לנצח במשחק הווידאו "פורטנייט" שמשגע את העולם, טורניר פלייסטיישן או אקס בוקס עם כל החברים יכול להוות ערב שלם של תחרותיות והנאה (תלוי מי מנצח). 

אם אין לכם קונסולת משחק, תוכלו לבחור לכם מבין אפשרויות רבות, במחירים אטרקטיביים בלוח יד 2. אם מיציתם את המשחקים שברשותכם, תוכלו למצוא בלוח גם אפשרות לרכישת משחקים רבים לקונסולה.

שש בש או דמקה?

אם אתם לא בדיוק בקטע של משחקי וידאו, ו"פורטנייט" היה הסיוט שלכם כל הקיץ, בניסיון לגרום לילדים שלכם להפסיק לבהות במסך לערב אחד, תוכלו לערוך ערב משחקי קופסה. בלוח יד2 תמצאו המון אפשרויות, ממש כאילו קפצתם לרגע לחנות הצעצועים כדי לבחור משחק. אם נהנינו והעברנו עשרות שנים בלי המסכים, ערב נוסטלגי שכזה יכול להיות בילוי מעניין ומרענן. לכו תדעו, אולי גם לילדים נמאס מפורטנייט לקראת סוף הקיץ?

אין כמו מנגל

מנגל עם החברים הוא בילוי מהנה ומגבש. מי לא אוהב להכין בשרים (או ירקות) על האש ולאכול אותם יחד עם החברים? אם אתם מחובבי המנגל הביתי, אנו ממליצים להשקיע במנגל איכותי, שישמש אתכם לערבים רבים. בלוח יד 2 תוכלו למצוא מגוון רחב של מנגלים, מקצועיים יותר ומקצועיים פחות, וכמובן שגם המחירים בהתאם. אנו ממליצים לבחון היטב מה המאפיינים שאתם מחפשים ולבחור במנגל שיתאים לצרכים שלכם.

הכי כיף להתקרר במים

אם יש לכם חצר, תוכלו לשדרג אותה בעזרת בריכה ביתית, ולהזמין את כל החבר'ה לטבילה במים הקרים. עם החום הכבד של אוגוסט, אנחנו בטוחים שאף אחד לא יוכל לסרב להזמנה כזאת. אל תחששו מעלות הבריכה, בלוח יד2, תוכלו למצוא את הבריכה המושלמת עבורכם, במחיר שמתאים לכם. מומלץ לשים לב למידות הבריכה, ולבדוק מראש האם היא תתאים למרחב הקיים אצלכם בחצר.

ערב קולנוע ביתי

אם בפתרונות מושלמים לחום יולי-אוגוסט עסקינן – לשבת ערב שלם במזגן, לצפות בסרט ולאכול קצת פופקורן, יכול להיות בילוי ביתי לא רע בכלל. אז דרמה או קומדיה? תוכלו להתאים את בחירת הסרט לפי מה שהחברים אוהבים. אגב, אם אין לכם מכשיר DVD, תוכלו למצוא אחד שיתאים לך בלי להכניס את היד עמוק לכיס באתר – הקליקו.

דיסקוטק אצלכם בבית

פחות בקטע של לשבת על הכורסה, ויותר מחפשים להזיז את עצמכם? תוכלו לערוך ערב ריקודים אצלכם בבית. הזיזו את הספה והשולחן ופנו מקום לרחבת הריקודים. תוכלו להצטייד בתקליטים נוסטלגיים ובדיסקים במצב מצוין. אם אתם חובבי מוזיקה וריקודים מושבעים, תוכלו למצוא בלוח גם מערכות סטריאו איכותיות שיכולות להתאים לשימוש ביתי.