חשבון פשוט: איך לעצב פינת לימודים נוחה במעט כסף?

עצרו הכל! אם עדיין לא רכשתם פינת לימוד לילדים שלכם, הגעתם למקום הנכון. בעזרת הרעיונות שלנו אתם יכולים ליצור בקלות פינות מגניבות ופרקטיות ובתקציב נוח

חשבון פשוט: איך לעצב פינת לימודים נוחה במעט כסף?

פינת לימוד בתקציב זול – אפשרי?

כשאנחנו היינו ילדים, פינות לימוד בבית היו עניין גדול ומאסיבי ובדרך כלל כללו ספרייה ענקית שתפסה קיר שלם בחדר. היום החדרים בדירות קטנים יותר והעיצובים הרבה יותר מינימליסטים. אנחנו גם מעדיפים להוציא פחות כסף על ריהוט שמחזיק מעט שנים, ובינינו, בין הסלולרי לטאבלט – כמה זמן כבר הילדים שלכם יושבים ליד השולחן להכין שיעורי בית?נכון, אנחנו רוצים לתת להם את האופציה, אבל אין שום סיבה להוציא על כך כסף רב. ואם הדירה שלכם קטנה, אז בכלל שווה למצוא פתרונות חסכוניים בתקציב ובמקום. הנה חמש הצעות מגניבות שיפתרו לכם הרבה בעיות.

פתרונות אחסון

שולחן לימודים לא חייב לתפוס שטח גדול מדי או חלל מיוחד. אם יש לכם ארון קיר בדירה שאפשר להסתדר בלעדיו אתם לגמרי יכולים להפוך אותו לפינת לימודים מאולתרת עם שולחן שאפשר לקפל פנימה (מכירים את הארונות שפותחים והופכים למיטה? אז על אותו משקל) או שהשולחן יהיה ברוחב של מדף (תלוי ברוחב הארון). במקום בגדים, המדפים של הארון יכילו את הספרים ואביזרים נוספים. בין לבין תסגרו את דלתות הארון ואף אחד לא ידע על קיומה של פינת העבודה.

הכל עניין של אלתור

אם הארון הוא לא אופציה, חפשו אזורים אחרים בבית שיש להם פוטנציאל לפינת לימודים מאולתרת. למשל, החלל הלא מנוצל מאחורי גרם מדרגות. אופציה נוספת היא לשחק כוננית הספרים ולהפוך אותה לדו-צדדית עם קצת תחכום ועבודת DIY קלילה. אפשר להפוך את החלק האחורי של מדף הספרים ל"קיר" אליו מחברים שולחן. על גב הכוננית אפשר להדביק לוח מגנטים או שעם או לוח גיר ולהפוך אותו לשמיש. בצדי הכוננית אפשר לתלות סלים לאחסון של אקססוריז נוספים. והרי לכם פינת עבודה קומפקטית ומתוחכמת.

ניצול יעיל של החלל

כדי לנצל בצורה מקסימלית את החלל, בחרו ביחידה אחת הכוללת מיטה ופינת לימוד. יחידה שכזאת תאפשר לילד שלכם גם ליהנות ממיטה על הגובה וגם ליהנות משולחן, מידוף ואפילו כוננית קטנה או כורסא. אם החדר קטן זה יכול להיות פתרון מצוין.

ילדים זה שמחה

משפחות רבות צריכות להתמודד עם האתגר של מציאת מקום לימוד ליותר מילד אחד. לפעמים שני הילדים חולקים חדר או שהחדרים לא שווים בגודלם ואז אין מקום לפינת לימוד בגודל שווה. כדי להתמודד עם כך, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור בשולחן אחד ארוך וצר ולחצות אותו או לחבר שני שולחנות קטנים זה לצד זה. אם אתם בעניין של DIY אפשר ליצור שולחן משימוש בדלת ישנה.

איך גדלת כל כך מהר!

לפעמים אנחנו שוכחים שילדים גדלים מהר ומה שהם חשבו שנורא מגניב בגיל 7 כבר לא כל כך מדליק אותם בגיל 9. כדי לא להיכנס להוצאות מיותרות, אפשר לוותר על רכישת שולחן, ספרייה או ארונית מדפים חדשים ופשוט לבחור בריהוט יד שנייה. יש אנשים בדיוק כמוכם שרכשו ריהוט חדש ואחרי שנה הוא כבר לא התאים מכל מני סיבות, אז למה שלא לחפש מציאות שיתאימו בדיוק לילד ולבית שלכם. אתם לגמרי יכולים לבחור בריהוט בסיסי משומש ועליו להוסיף אקססוריז עדכניים שיעלו הרבה פחות כסף מרכישה של ריהוט חדש.

חשבון פשוט: איך לעצב פינת לימודים נוחה במעט כסף?

שנת לימודים פורייה ומוצלחת עם פינת לימודים מדליקה