אלה הגאדג'טים לניקיון הבית שיחסכו לכם זמן ומאמץ

שונאים לנקות את הבית? מזל שכדי להקל על התהליך יש לא מעט גאדג'טים שכדאי להכיר. היכנסו לקרוא!

ניקיון הבית: אפשר לעשות את זה בקלות

יש לא מעט אנשים, בלשון המעטה, שמסתייגים מכל מה שקשור בניקיון הבית. קרצוף? לא! אקונומיקה- מה זה?! ארגון וסדר? אולי… ולא תאמינו, אפילו ישנם אינדיבידואלים שניקיון שווה לפיה קסומה אשר מנפנפת בשרביט הקסם שלה ויוצא בית נקי. והריח? אקונומיקה היא כמו בושם טבעי עבורם.

אבל מה לעשות, לא תמיד הפיה בסביבה ופתאום נשפכת קערה של קורנפלקס באמצע הסלון, או סופת אובך מכה בחלונות הבית והורסת את הנוף המושלם לשכן עם הבוקסר והשלט ביד. בדיוק עבור המצבים "הקשים" הללו, אנשים גאונים, טובי לב ואיכפתיים ממציאים בכל שנה גאדג'טים וטכנולוגיות שעוזרים לנו, "האנטי-קליניונרים", להפוך את הבית למקום טוב יותר, לפחות עד שהפיה (או המנקה) מגיעה פעם בשבוע. אספנו עבורכם, חברינו למצוקה, את הגאדג'טים הכי ידידותיים שמסייעים לנקות ביעילות רבה יותר, וחשוב מכך- עם כמה שפחות מאמץ. ואם אפשר במחיר זול יותר דרך לוח יד2, זה בכלל נפלא:

העולם יפה יותר כשהחלון נקי

נכון כשהיינו ילדים וחזרנו הביתה מבית הספר, פתאום היה נקי ושאלנו "אה מי ניקה כאן"? ואז אמא בציניות אמרה שהגמדים…? אז לא הגמדים אלא הרובוטים… כיום, ניתן למצוא לא מעט רובוטים לניקוי החלונות, כמו מנקה החלונות הרובוטי האלחוטי Winbot x. רובוטים כאלו יכולים לעבוד באופן אוטומטי ולנקות את רוב סוגי החלונות, מראות ומקלחונים, גם כאלה עם זגוגית מחוספסת, מבפנים ובמחוץ, בכל עובי וכמעט בכל גודל והכל ללא כבל חשמל.

ניקוי המיקרוגל

ניקוי מיקרוגל עלול להיות מאוד לא נעים. כשאנחנו מחממים אוכל זה נהדר, אבל לעיתים האוכל גולש והופך את המיקרוגל למלוכלך ואף מסוכן תברואתית. בפעולה פשוטה ניתן לקבל מיקרוגל נוצץ ומבריק! איך? גאדג'טים שונים, שעוזרים לרכך את הלכלוך והכתמים במיקרוגל והופכים את הניקוי שלו לקל ופשוט.

מפלי הניאגרה

אין אחד שלא נרתע מניקוי השירותים אצלו בבית. מה אם נספר לכם שיש גאדג'טים לניקוי הכלים הסניטריים שבביתכם? כן, כן שמעתם נכון! ישנה חברה שמתמחה בכל מה שקשור למוצרי אמבטיה והיא ייצרה אסלה שמנקה את עצמה…מלבישים את האסלה על זו הקיימת בביתנו והיא כבר דואגת לניקוי עצמי ועל הדרך גם למערכת חימום ישבני כי מי מאיתנו יכול לסבול אסלה קרה בחורף?

לקריאה נוספת

שואב אבק רובוטי

השואבים הרובוטיים נכנסו לחיינו בסערה. ייתכן וזו ההמצאה הטובה ביותר מאז שלחם הגיע פרוס. מי היה מאמין שיום יבוא, נלך לעבודה, בדרכנו החוצה נלחץ על כפתור במכשיר והוא פשוט ינקה את כל הרצפה? טוב אולי היו כמה שהאמינו, הם מוכרים כיום יותר כממציאים של המכונה הנהדרת הזו. כל כמה זמן יוצא דגם יותר משופר ויותר מתוחכם ולכם רק נשאר לחכות ולבחור, אם על פי מחיר או אם על פי ביצוע….

אתר ג’ירפה מתמחה בעריכת השוואות, סקירות ומידע חדשותי בתחום הטכנולוגיה והגאדג’טים. היכנסו כאן למגוון כתבות בתחום.