אביב הגיע: כל הפריטים שצריך כשיוצאים לטיול

מקמפינג בטבע ועד על האש בפארק: זה לא משנה מה אתם מתכננים לעשות בחול המועד, יש כמה פריטים שאתם חייבים לקחת אתכם

עם ישראל אוהב לצאת ולטייל בחול המועד ואנחנו בטוחים שגם לכם יש כמה נסיעות ברחבי הארץ על הפרק. ואם יש לכם ילדים, אז ההתארגנות לטיולים שכאלה היא כפולה ומכופלת. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך את הטיול למוצלח במיוחד. צאו לדרך!

אוהלים

אין כמו לישון תחת כיפת השמיים. אבל לא באמת. אם אתם יוצאים לקמפינג בטבע, אתם חייבים אוהל שלא יהיה לכם קר וגם שלא תתעוררו עם הזריחה. יש כל כך הרבה אוהלים איכותיים שמתאימים ליחיד, לזוג או למשפחה. אתם יכולים לרכוש אוהל חדש או משומש ולמצוא בדיוק את האחד שמתאים לטיול שלכם וגם כזה שתוכלו לאחסן בבית או באוטו בקלות.

שקי שינה ומזרנים

ואם כבר החלטתם על לינה בשטח, אתם חייבים לקחת אתכם גם שקי שינה ומזרנים. אגב, גם אם אתם מתארחים בחאן מסודר שיש בו מזרנים, הרבה פעמים קר בלילה ואין כמו לשלוף שק שינה מפנק מהאוטו בזמן שכולם מביטים בכם בקנאה. לפעמים גם מזרן אחד לא מספיק, לפחות אם אתם לא רוצים לקום עם גב כואב בבוקר. ואם אתם ממש מפונקים, יש גם מזרנים מתנפחים.

גזיה

אתם לא בהישרדות ואין סיבה שתצאו לטיול עם אבן אש. באיזשהו שלב מישהו יהיה רעב ותצטרכו להכין אוכל בשטח. ואם לא אוכל, אז לפחות קפה שחור חזק שילך טוב עם הנוף. לכל מטייל אמיתי יש ערכת קפה ברכב ואין סיבה שגם לכם לא תהיה כזאת. והכל מתחיל ונגמר בגזיה טובה. קומפקטית, מתקפלת או בתוך מזוודה. כל הסוגים והגדלים מחכים לכם.

כסאות ושולחנות

אז נניח לרגע שקמפינג זה פחות הקטע שלכם, ואתם מעדיפים טיולי יום בפארק ליד הבית, רצוי  עם מנגל והרבה אוכל על האש. אנחנו לגמרי בעד. כדי שיום כזה יהיה מוצלח, אתם חייבים להתארגן כמו שצריך ואנחנו לא מתכוונים רק לכמויות האוכל שאתם מתכננים לאכול. אל תשכחו שיש ילדים וגם סבים וסבתות בסביבה, אז לפעמים פחות נוח להושיב את כולם על שמיכות וסדינים. למה שלא תרכשו לעצמכם כסאות ושולחנות מתקפלים? הם ישמשו אתכם גם בטיולים אחרים ואפילו בבילוי בחוף הים. כמובן שלא חייבים לקנות את כל הריהוט חדש, כאן תמצאו גם יד שנייה.

כלי אוכל ובישול

אנחנו בעד לשמור על הטבע כמה שיותר, ומאוד ממליצים להימנע משימוש בכלי פלסטיק חד פעמיים. לפני שאתם יוצאים לטיול, כדאי שתצטיידו בכלי אוכל ובישול שישמשו אתכם לאורך זמן וגם אל תשכחו פריטים חשובים כמו תרמוס, קלקר מים, ערכה מנגל, סט סכינים ועוד. אין דבר יותר מבאס מלצאת לטיול ולהיזכר בשטח ששכחתם לקנות מלא דברים. כאן תמצאו עוד המון המלצות.

ורגע לפני שאתם יוצאים לטיול, אנחנו ממליצים לכם לקרוא על המשפחתיות שיהפכו את הנסיעה שלכם לנוחה ונעימה במיוחד.