10 טיפים לעיצוב חדר משפחה מושלם

מפינת קריאה ועד מדפים עם סטייל: כל הדברים שאתם חייבים לקחת בחשבון כשאתם מעצבים את חדר המשפחה שלכם. אל תשכחו להודות לנו אחר כך

איך הוכפים את חדר המשפחה למזמין ומעוצב?

כנראה שאנחנו מבלים את רוב זמננו בסלון בטרנינג, אבל זה לא אומר שחדר המשפחה לא צריך להיות עם סטייל. כדאי להפיק את המיטב עם מדפים מסוגננים, שולחן קפה חמוד והכי חשוב – ספות שיהיו נוחות להתכרבל עליהן ולצפות בנטפליקס. הנה כמה רעיונות שיוכלו להפוך את חדר המשפחה שלכם למזמין במיוחד:

ריהוט אסטרטגי

שמרו על תחושה של חלל פתוח ומקמו את הרהיטים במקומות שאינם מפריעים למעבר. צרו בעזרת הרהיטים חמימות ואינטימיות.

מדפים עם סטייל

גלובוס, ספרים ואפילו תמונות ממוסגרות – הכל הולך כשמדובר בקישוט המדפים שלכם. נסו לערום חלק מהספרים אופקית למראה קליל יותר.

גוונים בהירים

תפסיקו לחשוש מטביעות אצבעות או קפה שנשפך. משטחים חזקים כמו פלסטיק, עור ולכה יעזרו לכם לבחור ברהיטים לבנים בלי הפחד מכתמים.

טלוויזיה מוסתרת

מומלץ להתקין את הטלוויזיה בתוך יחידה בנויה כך שתמשוך פחות פוקוס בחלל ואז העיניים שלנו ימשכו לרהיטים הרבה יותר מרשימים ממנה.

כריות קטיפה

ספה נוחה עם המון כריות נעימות, תהפוך כל מנוחה לחלומית.

אחסון

כל משפחה צריכה מקומות אחסון עבור שמיכת הכרבולית או למשחקי הלוח. מדפי ספרים גבוהים עם סלסילות בד יעזרו לכם לשמור על סדר בלי ליצור עומס.

לקריאה נוספת

פינת קריאה

כל מה שאתם צריכים זו מנורה עומדת, כורסה מפנקת ושולחן צד להניח עליו את ספל התה שלכם בזמן שאתם גומעים ספר אהוב.

בר משקאות

עגלות בר עשו קאמבק ונחשבות למאוד טרנדיות היום. אם יש לכם ילדים קטנים, צרו בר מוסתר בארון ספרים או בארון טלוויזיה ישן. האורחים שלכם יודו לכם.

פינת עבודה

אם החלטתם להוסיף שולחן עבודה לחדר המשפחה, צרו הפרדה בעזרת צביעת הקיר מאחוריו או בעזרת מדפים נפרדים. ואל תשכחו להוסיף מנורת קריאה, שלא תאמצו מדי את העיניים כאשר אתם עובדים על המחשב.

אוצרות יד שנייה

חפשו מציאות שאתם יכולים להפוך בקלות לפרטים ייחודיים בבית שלכם. בעזרת הסטייל או שדרוג קל, גם רהיטים יד שנייה יכולים להיראות כמו מיליון דולר.