שנה הלכה, שנה באה: איך ביתכם יהפוך לזוהר ב- 7 צעדים פשוטים

לא חייבים לפשוט את הרגל כדי לשוות לבית מראה מתחדש. הנה 7 טיפים שיסייעו לכם לעשות את זה כמו שצריך. שנה טובה!

שנה הלכה, שנה באה: איך ביתכם יהפוך לזוהר ב- 7 צעדים פשוטים

שנה טובה ומתוקה!

שנת תשע"ח הולכת ומגיעה אל סיומה ואין כמו תחילתה של שנה חדשה בכדי לבצע שינויים ושדרוגים בדירתנו הצנועה. אם שיפוץ הדירה נמצא ברשימת המטלות שלכם לשנה החדשה, כדאי שתקראו את רשימת הטיפים שאספנו עבורכם בכל הקשור לעיצוב הפנימי של הבית.

נכון, ישנם סייגים רבים, כמו תקציב, מיקום וגודל, אשר מגבילים את אפשרויות השיפוץ, אולם ברשימה זו ריכזנו בעבורכם שבעה שיפוצים פשוטים וזולים – אך כאלו שיהיו בעלי השפעה ניכרת וישפרו את הרגשתכם בביתכם לרגל השנה החדשה.

צביעת החלק הפנימי של הספריות

בהיותה מעודנת, אך מושכת תשומת לב, צביעת החלק הפנימי של הספריות תעיר לחיים את חלל החדר, מבלי להטיל צל על אלמנטים עיצוביים אחרים. צביעת שולי המדפים בלבד תספק מראה עדין עוד יותר. כל אופציה שתבחרו תמשוך פנימה מבקרים סקרנים ותעניק משב רוח רענן לחלל שהיה זקוק לכך.

הפכו משהו ישן למשהו חדש

השנה החדשה מעוררת בנו רצון להיפטר מדברים ישנים, אך שדרוג הבית משמעו גם לדעת לעשות שימוש מחדש, למחזר ולשנות תפקיד של אלמנטים אלו. סרקו את החללים הפאסיביים בביתכם (עליית גג, ארונות, מרתף וכדומה), כי לכו תדעו איפה תמצאו את המכתבה העתיקה שניתן להפוך לספסל טרנדי. רעיון עיצובי זה יסייע בהחזרת השימושיות לאותו רהיט נשכח ובמקביל יצור תחושת חידוד שתשקף את כל החלל. אין לכם רהיט ישן למחזר ואתם מחפשים? הפתרון בלוח יד2.

שילוב מוביילים

השנה עומדת בפתח וכבר עתה ניתן לראות מגמות עיצוביות, שיוסיפו חמימות ואופי לבית. מוביילים לא נועדו רק לחדרי תינוקות או ילדים ולמרות האמונה הרווחת, יש ביכולתם להוסיף מגע של תחכום ייחודי לחדר. מיחזור חפצים ישנים ויצירת מוביילים חדשים הם דרך מדהימה לרענן את החדר וגם מהוות פרויקט עשה-זאת-בעצמך מהנה.

הצבה בלתי שגרתית של חפצי אמנות

למקרה שלא ידעתם, מרבית המעצבים יאמרו לכם שיש לתלות את חפצי האמנות בגובה העיניים או 15 ס"מ מעל הריהוט. כלל אצבע זה בהחלט יכול לסייע לכם להשיג מראה עיצובי מאוזן, אך תנו לנו לתת לכם טיפ: אם אתם רוצים להשיג מראה ייחודי, עליכם לחשוב מחוץ לקופסה. רעיון עיצובי שכזה לשדרוג הבית יכול להיות שימוש במסגרות של תמונות, ללא התמונות, או ויתור מוחלט על תלייה והשענת תמונות וציורים על הקיר. מחפשים חפצי אמנות? כנסו ללוח יד2.

צביעת התקרה

אחד הטרנדים העיצוביים שזכו לפופולאריות עולה בשנים האחרונות הוא יצירת תקרות בעלות אמירה. צביעת התקרה בלבד מספקת אמירה עיצובית נועזת, אך איננה יקרה כמו צביעת חדר שלם. זהו סוג של טיפ שמספק באופן מיידי חיים חדשים לחלל משעמם וממלאים אותו בשיק, סטייל ואופי. בנוסף, צביעת התקרה תגרום לה להיראות גבוהה יותר ותמשוך את תשומת לב של אורחיכם. קשה לכם לצבוע לבד? לוח בעלי המקצוע של יד2 הוא התשובה.

עדכנו את התאורה

בתחום זה האופציות כמעט בלתי נגמרות וניתן לבצע שינוי משמעותי מבלי לפשוט את הרגל. בין אם מדובר בהוספת דימרים, ספוטלייטים, סקיילייט, מאווררי תקרה עם מנורה או נורות לארונות, הרשימה של עיצובים מעניינים בתחום הולכת ומתארכת משנה לשנה. ומילת אזהרה קטנה – ככל שהתאורה שלכם טובה יותר, כך הטלאים והאלתורים שביצעתם על קירות הגבס, בולטים יותר לעין. אפשר לרכוש גם פריטי תאורה בלוח יד2 במחירים משתלמים במיוחד.

חידוש המטבח וחדר האמבטיה

או.קיי, אז כאן לא מדובר בהכרח על משהו זול ופשוט, אבל אין משהו שמשובב יותר את נפשנו מאשר חידוש המטבח וחדר האמבטיה. ובכל זאת, קיימים פתרונות חכמים שיאפשרו לנו לרענן את הלוק הכללי של הבית מבלי לקחת משכנתא שנייה על הבית. אפשר, למשל, לחדש את הצבע בחדרים אלו, להחליף ידיות לארונות ולשידות, או להחליף וילונות.
בין אם נסתפק בפתרונות פשוטים כאלו, ובין אם נבצע רמונט של ממש, אין ספק כי שני החדרים הללו הם הראשונים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדברים על שיפוץ ושדרוג הבית.

שנה הלכה, שנה באה: איך ביתכם יהפוך לזוהר ב- 7 צעדים פשוטים

ראש השנה בפתח: הגיע הזמן לחדש את המטבח

חידשתם את הבית? תתחדשו – ושתהיה לכולנו שנה עתירת חידושים מהסוג החיובי ?