עם הפנים לצפון: פרויקט צמרות נהריה

צפון הארץ ואזור הגליל מציעים לנו לא מעט פרויקטי נדל"ן מעניינים במיוחד. חברת אזורים שמחה להציג את פרויקט צמרות נהריה, באחד האזורים היפים בארץ. כל הפרטים על הפרויקט החדש בכתבה הבאה

בימים אלו מושק השלב השני בפרויקט האיכות הייחודי "צמרות נהריה" של חברת אזורים המוקם בבירת הגליל. הפרויקט הממוקם בשכונת אריאל שרון החדשה בצפון מזרח העיר, כולל שבעה בנייני יוקרה בסך הכול, כאשר השלב הראשון, שבמסגרתו נבנים שלושה בניינים, נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ומרבית הדירות בו כבר נמכרו לקראת האכלוס הצפוי בקיץ 2020.

שלב אחד מאחורינו

כעת, כאמור, יוצאת חברת אזורים בשיווק שלב ב' של הפרויקט, הכולל שני בניינים שביצועם החל ממש לאחרונה וצפוי להימשך כשנתיים, עד לאכלוס במאי 2021. בשלב העתידי של הפרויקט, הנמצא בשלבי תכנון מתקדמים, ייבנו 2 המגדלים האחרונים אשר ישלימו את מכסת 300 יחידות הדיור אשר ייבנו בכל הפרויקט.

"בפרויקט צמרות נהריה מושם דגש רב על ערך הקהילתיות, השכנות והרעות בין הדיירים, בדומה לפרויקטי איכות אחרים של אזורים, שהבולט שבהם הוא פרויקט אזורים בחדרה", כך אומר יוני בראל, מנהל המכירות הארצי של חברת אזורים. לדבריו, "פרויקט צמרות נהריה, מוקף בסביבה ירוקה וסביבתו הפנימית גם היא ירוקה וכוללת פארק פרטי רחב ידיים שיעמוד לרשות דיירי המקום. הפארק יכלול מתקני משחק לילדים, כמו גם מתקני כושר למבוגרים. בלב הפארק יפעל מועדון דיירים ייחודי אשר ייצור הזדמנות לשכנים להכיר אחד את השני ולהתחבר האחד עם השני."

"אם ניקח לדוגמא את הפרויקט בחדרה, המהווה עבורנו מודל לחיקוי, הרי ששם קיים מועדון דיירים הפועל בצורה מאוד מרשימה עם חוגים לילדים ומבוגרים, מה שחיבר מאוד בין כל שכבות הגיל במתחם. בסופו של יום, הרעיון של "אזורים" בכל המועדונים אותם היא יוזמת בפרויקטים שלה הוא שכלל הדיירים – ילדים ומבוגרים כאחד יתנתקו מהמסכים המקיפים אותם לאורך כל שעות היממה יסתכלו אחד על השני, ויכירו אחד את השני. זו אגב גם הסיבה שבכל המועדונים הללו אין מסכים מכל סוג שהוא."

נהריה נחשבה מאז ומתמיד לבירת הגליל ומעמד זה התעצם לאחרונה עם אישורה של תכנית המתאר העתידית של העיר. תכנית זו כוללת בין השאר את הקמתן של 8000 דירות חדשות עד לשנת 2030 כמו גם את הרחבתו של המרכז הרפואי גליל והקמתה של מרינה בעיר. על פי הצפי, בשנה זו יעמוד מספר התושבים בעיר על 75 אלף ועל כן התוכנית עסקה גם בקידום העיר כמרכז תעסוקה אזורי  על ידי הוספת כ-203 אלף מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, לרבות אזור תעסוקה חדש. ההשלכות על הנדל"ן ברורות, וכאשר התוכנית תקרום עיר וגידים, צפויים מחירי הדירות לזנק מעלה בשיעורים ניכרים.

הדירה הבאה מחכה לך

בפרויקט צמרות נהריה

כדי שנציג יחזור אליך, רק צריך למלא את הפרטים הבאים

בשורה של ממש

שכונת אריאל שרון, בה נבנה הפרויקט, ממוקמת בצמוד לכביש 89 העתידי אשר מתוכנן לחבר בין צומת כברי לבין כביש 4. בשכונה מתוכננים להיבנות בתי ספר, גני ילדים ופארק ירוק נוסף לרווחת התושבים, ובתכנון המאוחר אף אמור לקום בסמיכות לה מתחם עסקים מתקדם. לתושבי הסביבה מהווה השכונה בשורה של ממש שכן חוץ משכונה זו אין בנמצא עוד שכונה חדשה בעיר חוץ משכונות מחיר למשתכן, שמטבע הדברים נחשבות לפחות איכותיות. בנוסף, "צמרות נהריה" ממוקמת בסמוך למרכז הרפואי גליל כך שהיא מושכת אליה אוכלוסייה חזקה של רופאים ואחיות העובדים במרכז, כמו גם בכירים ברשויות מקומיות ובכירים ברשויות ממשלתיות. אוכלוסיות אלו קורצות מאוד לזוגות הצעירים בני הסביבה המעוניינים לגור בשכונה חזקה ואיכותית.

פרויקט הדגל של אזור הצפון

"תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות 4 ו-5 חדרים לצד דירות גן ודירות פנטהאוז", מפרט בראל, "כאשר גודלן של דירות ה-4 חדרים נע בממוצע סביב ה-105 מ"ר, גודלן של דירות ה-5 חדרים סביב ה-125 מ"ר ובנוסף שטחי המרפסות בבנייני השלב הראשון של הפרויקט נעים סביב ה-14 מ"ר ובבנייני השלב השני סביב ה-19 מ"ר. הדיירים ייהנו כמו כן מחניון עילי וחנון תת קרקעי מקורה כאחד.

לדבריו, "אם ניתן לסכם את הפרויקט הזה בתמצית, הרי שמדובר על שכונה חדשה ואיכותית עם מתחם מאוד ייחודי שאין כמותו כיום בנהריה גם ברמת הקהילה וגם ברמת איכות החיים. זה לא עוד בניין חדש או רחוב שנבנה בתוך שכונה קיימת. זהו מתחם רחב ידיים המוקף בירוק גם מבחוץ וגם מבפנים ואנו משתדלים לתת את המענה גם למבוגרים וגם לילדים."

"שמחנו לראות באירוע ההשקה האחרון של הפרויקט שהתקיים בתחילת חודש ינואר גם את ראש העיריה החדש, רונן מרלי, אשר בישר לנוכחים כי הפיתוח הסביבתי של השכונה ייעשה במקביל לבנייה כך שכבר עם אכלוס הדירות, הדיירים החדשים יוכלו ליהנות ממוסדות החינוך הטובים ומהפארקים הירוקים. אני מאמין שכשם שהדירות נמכרו יחסית במהירות בשלב הראשון של הפרויקט, כך המגמה תימשך עתה גם בשיווק שלב ב' שלו."